Kan best ja zeggen. Toch niemand die weet waar ik woon.quote:
true datquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omschrijft wel een beetje deze SC.
ik wel, daarvoor gooit ze teveel in de slowchatquote:Op maandag 20 maart 2017 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik echt leuk want heb ook geen beeld bij jou
komen we wel achterquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best ja zeggen. Toch niemand die weet waar ik woon.
Nee, mensen uit oude Relatie SC.
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die homo ik ben de enige echte dp
quote:
nog zo duidelijk neergezet geen deadprez, jeetjequote:Op maandag 20 maart 2017 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als jullie dp willen, nee bedoel geen deadprez
nog niks van gemerkt zo verquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wel, daarvoor gooit ze teveel in de slowchat
nee ok dan is het goedquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
nog zo duidelijk neergezet geen deadprez, jeetje
ging over trio met prof en hzaw![]()
Jeetje, duidelijk neergezet geen deadprez.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
nog zo duidelijk neergezet geen deadprez, jeetje
ging over trio met prof en hzaw![]()
dat denk jijquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wel, daarvoor gooit ze teveel in de slowchat
quote:
Weetje eens hoe dat voelt. Ik las zaterdag dat iemand dacht dat ik geen mod meer was omdat amaranta ergens iets zei.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok dan is het goed
je hebt ook nog doublepain uit vbl die noemen ze ook dp
veel te verwarrend allemaal :s
das een loser, jij bent de echte dpquote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok dan is het goed
oh ja, dat is zo'n OUD-user toch?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje eens hoe dat voelt. Ik las zaterdag dat iemand dacht dat ik geen mod meer was omdat amaranta ergens iets zei.
ohquote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok dan is het goed
hij mag ook wel mee doen hoor, maar moest in dit geval even duidelijk verschil maken tussen handeling en persoonquote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje, duidelijk neergezet geen deadprez.
Dat klinkt echt zo van omg nee ik wil hem niet.
Oh dat is wel vriendelijk van je!quote:Op maandag 20 maart 2017 18:20 schreef Crack_ het volgende:
hij mag ook wel mee doen hoor, maar moest in dit geval even duidelijk verschil maken tussen handeling en persoon
zou niet meedoenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:22 schreef deadprez het volgende:
laten we gewoon orgie doen met zn allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |