wat, hoe lang is dit geleden dan johquote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
SOA test was wel kut zeg.
Wildvreemde vrouwelijke dokter die met wattenstaaf in mijn piemel staat te roeren. :$
wanneer?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wildvreemde vrouwelijke dokter die met wattenstaaf in mijn piemel staat te roeren. :$
ok doeiquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
is er nog wat gebeurd hier?
crack, daar was ik weer
gewoon bij de glory hole wachten toch?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar niet met je piemel in wildvreemde vrouwen roeren
ja hans was erquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
crack, daar was ik weer
Was niet wildvreemd.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar niet met je piemel in wildvreemde vrouwen roeren
quote:
Pfoe, jaar of 8?quote:
23 maart 19:00 staat genoteerdquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
crack, daar was ik weer
Misschien ook maar eens zo'n test doen. Is er toch een vrouw die aan mijn piemel zit.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
fijn dat hij nog in leven is danquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hans was er
maar nu is hij weer weg
je neukt wijven waarvan je weet dat je beter soa-test kan doen als het condoom kapot gaat?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was niet wildvreemd.
Maar had vermoedden dat condoom kapot was gegaan.
geilquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
23 maart 19:00 staat genoteerd
oh daar ben jequote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n test doen. Is er toch een vrouw die aan mijn piemel zit.
hans welkom terugquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n test doen. Is er toch een vrouw die aan mijn piemel zit.
noobquote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Ja kutzooi. Ik moest bovenste puntje van mijn flesje saus eraf knippen. Ik heb te ver afgeknipt en nu past het dopje er niet op. #FML
haha gebrek aan inzicht noemen we datquote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Ja kutzooi. Ik moest bovenste puntje van mijn flesje saus eraf knippen. Ik heb te ver afgeknipt en nu past het dopje er niet op. #FML
Hoe ga ik dit nou weer oplossen. Flesje saus weggooien is ook beetje zonde.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha gebrek aan inzicht noemen we dat
beetje alu folie ertussenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
jij kan echt niets hequote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
gwn hele fles saus vanavond opetenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nou weer oplossen. Flesje saus weggooien is ook beetje zonde.
oh johquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet wildvreemd.
[..]
[..]
Pfoe, jaar of 8?
hehehequote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
je neukt wijven waarvan je weet dat je beter soa-test kan doen als het condoom kapot gaat?
dat maakt het er niet echt beter op
nu moet je alle saus opetenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nou weer oplossen. Flesje saus weggooien is ook beetje zonde.
Het is knoflooksaus.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gwn hele fles saus vanavond opeten
Ja. Ik was jong en onbezonnen.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
je neukt wijven waarvan je weet dat je beter soa-test kan doen als het condoom kapot gaat?
dat maakt het er niet echt beter op
wel haar groeienquote:
tegenwoordig doen ze andersquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet wildvreemd.
[..]
[..]
Pfoe, jaar of 8?
sowquote:
Geeft niet. Ik lach mijzelf ook beetje uit.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha moest hardop lachen om dat dopje![]()
sletquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef Drug het volgende:
mss moet ik soa test doen en dan voortaan braaf
nou ja zegquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef McGrath het volgende:
Kut wch is er, misschien ga ik maar weer
Wowquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet het bed met je hoef te delen
story of our lifes....quote:
maar dit soort dingen zijn ook niet ergquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik lach mijzelf ook beetje uit.
Mwah ik vind het wel zonde.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dit soort dingen zijn ook niet erg
hij zit nu in zijn tent, midden in de huiskamer, en denkt dat niemand hem kan vindenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds een wilde Pikachu rondlopen in huis?
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij zit nu in zijn tent, midden in de huiskamer, en denkt dat niemand hem kan vinden
lekker rustig
Oh nice, houden zo!quote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij zit nu in zijn tent, midden in de huiskamer, en denkt dat niemand hem kan vinden
lekker rustig
ja dat wel, maar heb je niet van die plastic folie? Lijkt me niet dat het heel veel uitmaakt, als t maar zo goed mogelijk luchtdicht zitquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon af en toe net doen alsof ik zoek
Ik ga pezu zijn tip wel even proberen.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar heb je niet van die plastic folie? Lijkt me niet dat het heel veel uitmaakt, als t maar zo goed mogelijk luchtdicht zit
dit iddquote:Op maandag 20 maart 2017 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar heb je niet van die plastic folie? Lijkt me niet dat het heel veel uitmaakt, als t maar zo goed mogelijk luchtdicht zit
Wrs koop ik dan toch weer een nieuwe omdat ik het amper gebruik.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit idd
en anders proef je t vanzelf wel de volgende keer
in prof zn kelderquote:
wat was zijn tip, alles op eten?!quote:Op maandag 20 maart 2017 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga pezu zijn tip wel even proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |