Kan best ja zeggen. Toch niemand die weet waar ik woon.quote:
true datquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omschrijft wel een beetje deze SC.
ik wel, daarvoor gooit ze teveel in de slowchatquote:Op maandag 20 maart 2017 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik echt leuk want heb ook geen beeld bij jou
komen we wel achterquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best ja zeggen. Toch niemand die weet waar ik woon.
Nee, mensen uit oude Relatie SC.
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die homo ik ben de enige echte dp
quote:
nog zo duidelijk neergezet geen deadprez, jeetjequote:Op maandag 20 maart 2017 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als jullie dp willen, nee bedoel geen deadprez
nog niks van gemerkt zo verquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wel, daarvoor gooit ze teveel in de slowchat
nee ok dan is het goedquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
nog zo duidelijk neergezet geen deadprez, jeetje
ging over trio met prof en hzaw![]()
Jeetje, duidelijk neergezet geen deadprez.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
nog zo duidelijk neergezet geen deadprez, jeetje
ging over trio met prof en hzaw![]()
dat denk jijquote:Op maandag 20 maart 2017 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wel, daarvoor gooit ze teveel in de slowchat
quote:
Weetje eens hoe dat voelt. Ik las zaterdag dat iemand dacht dat ik geen mod meer was omdat amaranta ergens iets zei.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok dan is het goed
je hebt ook nog doublepain uit vbl die noemen ze ook dp
veel te verwarrend allemaal :s
das een loser, jij bent de echte dpquote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok dan is het goed
oh ja, dat is zo'n OUD-user toch?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje eens hoe dat voelt. Ik las zaterdag dat iemand dacht dat ik geen mod meer was omdat amaranta ergens iets zei.
ohquote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok dan is het goed
hij mag ook wel mee doen hoor, maar moest in dit geval even duidelijk verschil maken tussen handeling en persoonquote:Op maandag 20 maart 2017 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje, duidelijk neergezet geen deadprez.
Dat klinkt echt zo van omg nee ik wil hem niet.
Oh dat is wel vriendelijk van je!quote:Op maandag 20 maart 2017 18:20 schreef Crack_ het volgende:
hij mag ook wel mee doen hoor, maar moest in dit geval even duidelijk verschil maken tussen handeling en persoon
zou niet meedoenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:22 schreef deadprez het volgende:
laten we gewoon orgie doen met zn allen
your lossquote:
ok, als iedereen soa test doet it isquote:Op maandag 20 maart 2017 18:22 schreef deadprez het volgende:
we zijn allemaal maagd hoor no worriesquote:
alle vrouwen komen toch bij mij dus dan zit je met alleen maar mannen te krikkenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:22 schreef deadprez het volgende:
Laat mijn kindjes er soms naar luisteren.quote:
ja dat was ook mijn planquote:Op maandag 20 maart 2017 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alle vrouwen komen toch bij mij dus dan zit je met alleen maar mannen te krikken
oh okequote:Op maandag 20 maart 2017 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn allemaal maagd hoor no worries
iedereen hier is maagdquote:Op maandag 20 maart 2017 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je piemel eraf valt van alle soa's is het your loss.
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:11 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
deze hebben ze nu ook, maar eens zonder kaas bestellen
alsof je een keuze hadquote:
moet je maar niet met je piemel in wildvreemde vrouwen roerenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
SOA test was wel kut zeg.
Wildvreemde vrouwelijke dokter die met wattenstaaf in mijn piemel staat te roeren. :$
wat, hoe lang is dit geleden dan johquote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wildvreemde vrouwelijke dokter die met wattenstaaf in mijn piemel staat te roeren. :$
wanneer?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
ok doeiquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
is er nog wat gebeurd hier?
crack, daar was ik weer
gewoon bij de glory hole wachten toch?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar niet met je piemel in wildvreemde vrouwen roeren
ja hans was erquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
crack, daar was ik weer
Was niet wildvreemd.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je maar niet met je piemel in wildvreemde vrouwen roeren
quote:
Pfoe, jaar of 8?quote:
23 maart 19:00 staat genoteerdquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
crack, daar was ik weer
Misschien ook maar eens zo'n test doen. Is er toch een vrouw die aan mijn piemel zit.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
fijn dat hij nog in leven is danquote:Op maandag 20 maart 2017 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hans was er
maar nu is hij weer weg
je neukt wijven waarvan je weet dat je beter soa-test kan doen als het condoom kapot gaat?quote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was niet wildvreemd.
Maar had vermoedden dat condoom kapot was gegaan.
geilquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
23 maart 19:00 staat genoteerd
oh daar ben jequote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n test doen. Is er toch een vrouw die aan mijn piemel zit.
hans welkom terugquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens zo'n test doen. Is er toch een vrouw die aan mijn piemel zit.
noobquote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Ja kutzooi. Ik moest bovenste puntje van mijn flesje saus eraf knippen. Ik heb te ver afgeknipt en nu past het dopje er niet op. #FML
haha gebrek aan inzicht noemen we datquote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Ja kutzooi. Ik moest bovenste puntje van mijn flesje saus eraf knippen. Ik heb te ver afgeknipt en nu past het dopje er niet op. #FML
Hoe ga ik dit nou weer oplossen. Flesje saus weggooien is ook beetje zonde.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha gebrek aan inzicht noemen we dat
beetje alu folie ertussenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
jij kan echt niets hequote:Op maandag 20 maart 2017 18:27 schreef Amarantha het volgende:
gwn hele fles saus vanavond opetenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nou weer oplossen. Flesje saus weggooien is ook beetje zonde.
oh johquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet wildvreemd.
[..]
[..]
Pfoe, jaar of 8?
hehehequote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
je neukt wijven waarvan je weet dat je beter soa-test kan doen als het condoom kapot gaat?
dat maakt het er niet echt beter op
nu moet je alle saus opetenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit nou weer oplossen. Flesje saus weggooien is ook beetje zonde.
Het is knoflooksaus.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gwn hele fles saus vanavond opeten
Ja. Ik was jong en onbezonnen.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
je neukt wijven waarvan je weet dat je beter soa-test kan doen als het condoom kapot gaat?
dat maakt het er niet echt beter op
wel haar groeienquote:
tegenwoordig doen ze andersquote:Op maandag 20 maart 2017 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet wildvreemd.
[..]
[..]
Pfoe, jaar of 8?
sowquote:
Geeft niet. Ik lach mijzelf ook beetje uit.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha moest hardop lachen om dat dopje![]()
sletquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef Drug het volgende:
mss moet ik soa test doen en dan voortaan braaf
nou ja zegquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef McGrath het volgende:
Kut wch is er, misschien ga ik maar weer
Wowquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben blij dat ik niet het bed met je hoef te delen
story of our lifes....quote:
maar dit soort dingen zijn ook niet ergquote:Op maandag 20 maart 2017 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik lach mijzelf ook beetje uit.
Mwah ik vind het wel zonde.quote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dit soort dingen zijn ook niet erg
hij zit nu in zijn tent, midden in de huiskamer, en denkt dat niemand hem kan vindenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds een wilde Pikachu rondlopen in huis?
quote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij zit nu in zijn tent, midden in de huiskamer, en denkt dat niemand hem kan vinden
lekker rustig
Oh nice, houden zo!quote:Op maandag 20 maart 2017 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij zit nu in zijn tent, midden in de huiskamer, en denkt dat niemand hem kan vinden
lekker rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |