abonnement Unibet Coolblue
pi_169785029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ah van die mensen die denken dat een geintje automatisch voor iedereen leuk is en vooral niet weten wanneer ze moeten stoppen....
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ah van die mensen die denken dat een geintje automatisch voor iedereen leuk is en vooral niet weten wanneer ze moeten stoppen....
Juist lachen om het werk te doorbreken met een dolletje. Zeker ook zo'n zuurpruim die aan niks anders dan werk kan denken? :')
  † In Memoriam † zondag 26 maart 2017 @ 08:30:51 #152
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169785183
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:13 schreef Simpel-Zat het volgende:
Juist lachen om het werk te doorbreken met een dolletje. Zeker ook zo'n zuurpruim die aan niks anders dan werk kan denken? :')
Over wat voor 'dolletjes' heb je het dan?
Carpe Libertatem
pi_169786029
quote:
7s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Over wat voor 'dolletjes' heb je het dan?
Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
  zondag 26 maart 2017 @ 10:19:38 #154
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_169786060
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 08:13 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

[..]

Juist lachen om het werk te doorbreken met een dolletje. Zeker ook zo'n zuurpruim die aan niks anders dan werk kan denken? :')
Wat jij wilt, maar de dolletjes die je omschrijft zijn verre van grappig en zouden op ieder normaal kantoor een reden tot ontslag zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_169786226
Zozo, de Fransje van Dusschoten van de administratie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169786849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 14:26 schreef Simpel-Zat het volgende:
Mensen die nooit eens willen dollen en altijd maar bezig willen zijn met werk, werk, werk :r

Ik hou juist van een dolletje om stoom af te blazen. Bij mijn vorige kantoorbaan stond ik juist bekend als degene die altijd de gein op de afdeling bracht. Bij mijn nieuwe baan beginnen ze te zuchten :Z
Snel terug dan :-)
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_169787094
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:18 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Passief-agressief gedrag :') zeg er gewoon wat van ipv alleen maar van deze irriterende 'hints' te geven die ie toch niet snapt.
Dat heb ik natuurlijk al heel vaak gedaan en dan zegt ze sorry en dat ze het niet doorheeft. Vandaar deze manier zodat ze meer doorheeft hoe vaak het gebeurt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_169787194
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Sorry, maar om dat laxeermiddel hadden ze je echt kunnen ontslaan. Dat jij je als volwassen persoon niet eens van te voren kan bedenken dat zoiets te ver gaat zegt veel over jou. Je hebt er niet alleen je collega maar ook de klant. En vergeet niet dat die klant ook jouw klant is.
pi_169787489
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]
Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Deze ultieme triestheid een 'goed gevoel voor humor' noemen :')
  zondag 26 maart 2017 @ 11:57:50 #160
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_169787552
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Wat is er mis met jou? Die dingen zijn helemaal niet grappig.
pi_169787584
Die genoemde grapjes hierboven zijn zo flauw dat ik ervan uitga dat dit een trollberichtje is o.i.d.

In de categorie 'goeiemoggel' en 'dat roggelen we wiel' ;(
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  zondag 26 maart 2017 @ 12:52:56 #162
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169788623
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Een paar beuken op je hoofd zou een leuk dolletje zijn O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 13:48:50 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169789548
Een dolletje op kantoor is het omwisselen van de muizen, werkt alleen als twee medewerkers tegenover elkaar zitten en de computers zowat tegen elkaar aan. Muis A aansluiten op computer B en vice versa.

Screenshot van het bureaublad maken en de startbalk verbergen.

Bureaublad 180 graden draaien en de werking van de muis omkeren (naar links bewegen, aanwijzer gaat naar rechts). Werking van de muisknoppen omdraaien.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_169789817
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een dolletje op kantoor is het omwisselen van de muizen, werkt alleen als twee medewerkers tegenover elkaar zitten en de computers zowat tegen elkaar aan. Muis A aansluiten op computer B en vice versa.

Screenshot van het bureaublad maken en de startbalk verbergen.

Bureaublad 180 graden draaien en de werking van de muis omkeren (naar links bewegen, aanwijzer gaat naar rechts). Werking van de muisknoppen omdraaien.
Dat zijn echt slechte

En je collega's locken hun pc niet? Volgens mij verzin je maar wat
  Moderator zondag 26 maart 2017 @ 14:04:56 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_169789848
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 14:03 schreef Zolder het volgende:

[..]

Dat zijn echt slechte

En je collega's locken hun pc niet? Volgens mij verzin je maar wat
Hele slechte ja :P Muizen omwisselen is het enige wat ik weleens gedaan heb, en dan heb ik het ook meteen over 15 jaar geleden ofzo.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 26 maart 2017 @ 19:14:17 #166
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169796304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:44 schreef karr-1 het volgende:
Lopen er op elk kantoor sowieso niet mensen rond waarvan niemand enig idee heeft wat ze doen, maar die wel elke dag weer terug komen?
Hallo.
pi_169796440
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Zucht...
You look like you can use some boytox...
pi_169808384
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Hehehehe :') . Die laatste is dan wel weer echt een pauperactie :{w .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169810986
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:16 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Zout in de koffie, in de oren toeteren, telefoondolletjes (bellen vanaf een kantoor verderop en je dan voordoen als een klant bijvoorbeeld), via aangemaakte e-mail je voordoen als een collega, als iemand van zijn of haar plek is bijvoorbeeld de dossiers omruilen en dan de reactie monitoren (liefste nog opnemen :D), een tijdje terug (dat doe ik niet meer, omdat dat te ver ging misschien) laxeermiddel in het eten van een collegatje die naar een klant moest, die moest bij haar schoonouders stoppen omdat ze het niet meer hield :D dat soort dingen. Een dag niet gelachen en ja bij mijn vorige werk kreeg ik ze ook weleens terug hoor. En daar kan ik dan ook mee lachen. Wie uitdeelt.... juist ja. Blijkbaar hebben ze niet overal een goed gevoel voor humor.
Oke oke.. een dolletje moet kunnen.

Een collega had zijn pc niet gelocked en hebben we op zijn pc een email naar de directeur gestuurd dat hij zijn werk haat, hem een enorme xenofobe nazi vindt, dat hij er geen zin meer aan heeft en dat het een kutbedrijf is.

vanaf de volgende dag hebben we hem nooit meer gezien.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 27 maart 2017 @ 17:08:27 #170
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_169816504
Het is weer maandag hoor! Van die mensen die om 9:30 eens ff rustig binnen komen rollen, terwijl jij zelf al om 8.15 binnen was en lekker koffie voor iedereen heeft gehaald; 'Vroeger haalde deze stagiair nog wel eens koffie voor ons' Serious gast :')
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  maandag 27 maart 2017 @ 17:45:19 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169817249
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:08 schreef GrumpyCat het volgende:
Het is weer maandag hoor! Van die mensen die om 9:30 eens ff rustig binnen komen rollen, terwijl jij zelf al om 8.15 binnen was en lekker koffie voor iedereen heeft gehaald; 'Vroeger haalde deze stagiair nog wel eens koffie voor ons' Serious gast :')
Ook voor jou geldt dat je je plek moet kennen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169817321
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ook voor jou geldt dat je je plek moet kennen.
Van die HIO´s/Zwangere dames die 2 dagen per week even een dienstje komen draaien en dan in het personeelsverblijf de grootste bek hebben want weet je al hoelang ik hier werk _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Ik zwaai naar dieren.
pi_169817408
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Van die HIO´s/Zwangere dames die 2 dagen per week even een dienstje komen draaien en dan in het personeelsverblijf de grootste bek hebben want weet je al hoelang ik hier werk _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Hio?
pi_169817524
is er al een samenvatting ik scroll me lam :')
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169817561
quote:
5s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:01 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
is er al een samenvatting ik scroll me lam :')
Gewoon lekker bij de groenvoorziening gaan werken is de samenvatting.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')