Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Toffe dingenquote:Op maandag 20 maart 2017 18:35 schreef lord_bono het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What existing cards became Elementals?
When we created the Elemental minion type, we knew we would want to change some existing cards to become Elementals. We went back and looked at every Hearthstone card one by one and decided which ones to change.
Here are the 18 cards we changed into Elementals:
Water Elemental
Anomalus
Ragnaros Lightlord
Lightspawn
Dust Devil
Unbound Elemental
Fireguard Destroyer
Rumbling Elemental
Earth Elemental
Fire Elemental
Neptulon
Al’Akir the Windlord
Arcane Anomoly
Ice Rager
Magma Rager
Frost Elemental
Baron Geddon
Ragnaros the Firelord
What you should expect from Elementals in Un'Goro
There are about 25 new Elementals in Un'goro. We decided to put them primarily in Shaman and Mage because those are the classes that traditionally use elemental magic and summon things like Water Elementals and Fire Elementals. However, there are a bunch of Elementals in neutral and the other classes, so everyone can dabble in Elementals if they want to.
http://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/20634742/
All it takes is 1 Small-Time Buccanneerquote:Op maandag 20 maart 2017 20:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog geen echte aggro cards tot dusver, dus er is hoop! *zegt hij naïef*
Inderdaad.. Gadgetzan had ook een hoop leuke kaarten maar er is maar weinig nodig om een gehele set te verpesten en zo goed als irrelevant te maken.quote:Op maandag 20 maart 2017 20:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
All it takes is 1 Small-Time Buccanneer
Begin.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Komt die uitbreiding begin april of midden april?
Liever Hawaï...😍😋quote:Op maandag 20 maart 2017 23:49 schreef TwyLight het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik Vrijdag naar de Bahamas ga?
Heb zaterdag een interview met Dean Ayala
Leuk nu die +2/+2 buff weggaat.quote:
Vind het juist een briljante kaart. Murlocs hebben altijd een moment dat ze te weinig stoom over hebben na removal / gebrek aan card draw. Nu kun je gewoon met enige curve / Finja Water Combo / Discover Murloc doorstoten en met een grote drop heel je hand vullen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuk nu die +2/+2 buff weggaat.Beetje saaie kaart imo, weinig impact.
Tenzij ze ook nog buffkaarten krijgen denk ik dat het te langzaam is tegen aggro en weinig kracht tegen control. Maar we merken het vanzelfquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vind het juist een briljante kaart. Murlocs hebben altijd een moment dat ze te weinig stoom over hebben na removal / gebrek aan card draw. Nu kun je gewoon met enige curve / Finja Water Combo / Discover Murloc doorstoten en met een grote drop heel je hand vullen.
Een betere Neptulon met een redelijk eenvoudige te halen vereiste. Ik vind helemaal MrGLGLRLRGLRLG
EDIT: en ik denk dat het is juist omdat Everyfin is Awesome rouleert
Dat is best wel ok, heb je ineens een 8/8 Shroud Poisounos Taunt op het veldquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens de Japanners is de beloning van de Paladin Quest een 5/5 adapt x5
Windfury en Blessed Champion in je handen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is best wel ok, heb je ineens een 8/8 Shroud Poisounos Taunt op het veld
OTK-Paladinquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Windfury en Blessed Champion in je handen.
2TK, (Gelukkig) geen chargequote:
OTK decks zijn altijd mijn favoriete geweest. Malygos Freese Mage en Miracle Rogue. Jammer dat beide stevig aangepakt worden met de nieuwe aanpassingen.quote:
Lel wot.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)quest_reward_leaked/
Misschien haal je zo'n quest wel nooit.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zou wel mogen na 4 maanden geen play te hebben gezien
En we weten de quest zelf nog niet.
Wie weetquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien haal je zo'n quest wel nooit.
Nee, een 8 Mana Fireball met een vereiste de beurt ervoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:30 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.hearthpwn.com/(...)earthpwn-ungoro-card
0 mana fireball
Ik speel soms Wild, voor Brawls is het handig en ik wil alle kaarten hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik al mijn kaarten dusten die niet in standard blijven. Waarom zou ik dat niet doen als ik nooit wild wil spelen?
Ik heb toch niet alle kaarten uit die oudere decks. Enige waar ik veel van heb is de laatste expansion en laatste betaalde dlc ding. Die houd ik wel denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik speel soms Wild, voor Brawls is het handig en ik wil alle kaarten hebbenErgens heb ik ook het vermoeden dat Blizzard ooit de sets in Standard gaat rouleren (dus niet enkel de laatste 2 kaar aan expansions, maar 'random' combinaties), en dan kan ik ze maar hebben.
Maar voel je vooral vrij het te doen als je ze niet denkt te missen
Mja volgens mij is dit een zwakkere variant van Warlock quest. Warlock kan je zowel zoo als lategame gaan, met deze hunter quest alleen aggroquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:50 schreef muhahaha het volgende:
Leuke reward alleen 7 1-cost minions, dan moet je er wel veel van in je deck stoppen
Quest krijg je altijd in je beginhand toch? Met coin kan je hem wel direct spelen. Hunterquest is gewoon ruk... speel je bergen 1 mana cost beesten, krijg je er 3/2 beestjes voor terug...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mja volgens mij is dit een zwakkere variant van Warlock quest. Warlock kan je zowel zoo als lategame gaan, met deze hunter quest alleen aggro
Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of potjes straks de 5e beurt nog halen dan![]()
Ik kreeg vandaag de play 100 battlycry minions, na een potje wilde iemand mij toevoegen om te vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen wasquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Natuurlijkin ieder geval meer dan het afgelopen half jaar
Zoiets verwachtte ik alquote:Op vrijdag 31 maart 2017 07:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond 7 uur stream met alle laatste kaarten
6 april NA, 7 april EUquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef Typisch het volgende:
Vanavond ook een release date?
Beetje gold gespaard om de arena in te gaan als er ungoro packs te verdienen zijn.![]()
Ik heb 3500 overwinningen en niks in de buurt van goudquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Gouden DruidVolgende waarschijnlijk Mage of Priest
Haha, krijgen...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef lord_bono het volgende:
Erg leuke kaarten gezien, leuke combo's ook.
Trouwens, hoe zit dat met de quests? Krijgen we die, of tellen die als een reguliere legendary?
Haha, ja het lijkt me ook sterk. Wellicht door quests te completen ofzo, 3x winnen met Rogue voor Rogue quest etc. Maar dan moet de droprate voor Legendary's toch omhoog, gezien het aantal nieuwe die we krijgen.quote:
Ik geloof 3 meer dan normaal ofzo, zoveel meer legendaries zijn er niet. Het is alleen jammer dat een van de grootste features van de nieuwe expansion als legendary is gebracht, maar duurder of lastiger of een hogere droprate noodzakelijk maken is IMO niet nodig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Haha, ja het lijkt me ook sterk. Wellicht door quests te completen ofzo, 3x winnen met Rogue voor Rogue quest etc. Maar dan moet de droprate voor Legendary's toch omhoog, gezien het aantal nieuwe die we krijgen.
Ik krijg wat dust voor mijn Sylvana. Voor de rest heb ik (lang) niet genoeg om echt wat episch te doen. Dus ik ga eerst even wat in de arena doen. Daarna met de packs eens kijken wat ik kan brouwen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Mensen hier al een idee wat ze gaan maken volgende week?
Ik ga een 2-turn OTK freeze mage proberen te maken met de Quest en Arcane GiantsOok benieuwd hoe goed Highlander Priest nu werkt en naar Warrior
In de arena moet je toch mazzel hebben welke kaarten je krijgt om mee te spelen?quote:Op zondag 2 april 2017 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg wat dust voor mijn Sylvana. Voor de rest heb ik (lang) niet genoeg om echt wat episch te doen. Dus ik ga eerst even wat in de arena doen. Daarna met de packs eens kijken wat ik kan brouwen.
Klopt. Het is wel een goede manier om te kunnen spelen zonder een uitgebreide collectie te hoeven bezittenquote:Op zondag 2 april 2017 07:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In de arena moet je toch mazzel hebben welke kaarten je krijgt om mee te spelen?
Roeien met de riemen die je hebt.idd.quote:Op zondag 2 april 2017 07:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In de arena moet je toch mazzel hebben welke kaarten je krijgt om mee te spelen?
quote:Op zondag 2 april 2017 15:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Damn, de coin telt als spell die niet in je deck is begonnen voor de Mage Quest, dat is insane
Vorige expansions waren geloof ik 01:00 uur 's nachts, waarschijnlijk dit keer ook weerquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoe laat kunnen wij vrijdag in Europa gaan openen?
Dan wacht ik wel tot vrijdagavond. Mijn mijn man en ik tenminste allebei thuis en dan is de meeste lag ook wel weer weg. Weet nog van vorige expansions dat het bij launch bijna niet te spelen was, veel DC's en zoquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vorige expansions waren geloof ik 01:00 uur 's nachts, waarschijnlijk dit keer ook weer
Wij gaan naar mijn broer toe vrijdag, met zijn drieën paar honderd packs openen en dan samen decks maken en spelenquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot vrijdagavond. Zijn mijn man en ik tenminste allebei thuis en dan is de meeste lag ook wel weer weg. Weet nog van vorige expansions dat het bij launch bijna niet te spelen was, veel DC's en zoZin in!
Tof!quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wij gaan naar mijn broer toe vrijdag, met zijn drieën paar honderd packs openen en dan samen decks maken en spelenInderdaad zin in
Elise gaat sowieso goud ja! Daarnaast even afkijken, als de Hunter Quest goed blijkt te zijn die ook denk ik, 15 gouden raptorsquote:Op dinsdag 4 april 2017 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tof!
Al de legendaries op het oog die je sowieso goud gaat maken? Ik heb al 2000 dust liggen en ik krijg nog dust van oa een golden sylvanas en rag (+alle dust van de komende packs), dus kan er wel een paar maken. Elise en Umbra ga ik sowieso goud maken. Verder nog even kijken. Vind het altijd zonde om normale legendaries te craften eigenlijk
heb je geld te veel?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wij gaan naar mijn broer toe vrijdag, met zijn drieën paar honderd packs openen en dan samen decks maken en spelenInderdaad zin in
Ja, maar I'M IN CHARGE NOW gooide nogal roet in het eten voor Freeze Magequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
OTK Mage had je toch al met MalyFreeze? Bazendeck
Je moet mij even helpenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, maar I'M IN CHARGE NOWgooide nogal roet in het eten voor Freeze Mage
Ben aan het sleutelen aan een Quest Giant Freeze Mage, maar daar zullen anderen vast heel snel iets beters van weten te maken
EDIT: en de patch voor Un'Goro is live! Nu afwachten
Ah, Warrior is altijd kut geweest voor FM.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pirate Warrioren Jades, allebei volgens mij niet echt positief voor Freeze Mage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |