Doe ik wel even voor je.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dont make me quote a Quran verse here.
Ik ben geen troll. Oh jongen, je moest eens weten dat je te maken hebt met een heel normaal en leuk meisje. Ik ben gewoon opzoek naar de ware...quote:Op maandag 20 maart 2017 22:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je bent een troll![]()
En dat heb ik nooit gezegd.
je vader?quote:Op maandag 20 maart 2017 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Doe ik wel even voor je.
En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in kan vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.
Wat let je nou nog?
Meneer mag mij bellen.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn vader wacht op je telefoontje....
Bewijs eensquote:Op maandag 20 maart 2017 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben geen troll. Oh jongen, je moest eens weten dat je te maken hebt met een heel normaal en leuk meisje. Ik ben gewoon opzoek naar de ware...
quote:Op maandag 20 maart 2017 22:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn vader wacht op je telefoontje....
Om een 06 vragen is ook haram, laat je vader vragen.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je weet dat liegen en bedriegen haram is? Waarom doe je dat?
Hoe ben je tussen de lakens?quote:Op maandag 20 maart 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je weet dat liegen en bedriegen haram is? Waarom doe je dat?
Waarom schuif je dingen op me af? Ja, het is haram, maar dat dat praat jouw daad nog niet goed.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om een 06 vragen is ook haram, laat je vader vragen.
De jouwe evenmin, dus laat je vader het vragen. Hij en ik komen er wel uit.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom schuif je dingen op me af? Ja, het is haram, maar dat dat praat jouw daad nog niet goed.
Wie zet de eerste stap??quote:Op maandag 20 maart 2017 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De jouwe evenmin, dus laat je vader het vragen. Hij en ik komen er wel uit.
Ik wou me potverdikkie nog bekeren voor deze damequote:Op maandag 20 maart 2017 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets waar jij nooit achter zult komen
Kan mij er iets bij voorstellen. Maar toch dat is een eis.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wil mijn vader liever niet tentoonstellen aan deze verderfelijke forum!
Niets bekeren vriend, inleveren je voorvelleke andere nie pratuh.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wou me potverdikkie nog bekeren voor deze dame
Dat maakt het lastig. Kunnen we niet een oplossingen vinden?quote:Op maandag 20 maart 2017 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan mij er iets bij voorstellen. Maar toch dat is een eis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |