Is toch terug te rekenen wanneer het gebeurd is?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je ouders seksen alleen in parijs ofwa
nou ik weet niet hoe lang ze in parijs zaten, maar als dat een weekje is? en ze gewoon seks hadden, dan weet je het toch niet zeker dus? want een week of twee speling is niet gekquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch terug te rekenen wanneer het gebeurd is?
Ik weet niet, ik had er geen vragen bij omdat ik elke week seks hebben zelf erg veel vind.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoe lang ze in parijs zaten, maar als dat een weekje is? en ze gewoon seks hadden, dan weet je het toch niet zeker dus? want een week of twee speling is niet gek
hehe, maar kaneel toch ookquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had er geen vragen bij omdat ik elke week seks hebben zelf erg veel vind.
Zou misschien ook iets erna kunnen zijn, maar was toen kuttijd met opa dood en alles.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je ouders seksen alleen in parijs ofwa
hehe, maar ik zou ook zeggen parijsquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou misschien ook iets erna kunnen zijn, maar was toen kuttijd met opa dood en alles.
Maar zou natuurlijk kunnen.
Mijn neefjes zijn vier jaar na elkaar geboren maar op dezelfde dag jarig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe, maar ik zou ook zeggen parijs
hier was mn moeder bij mn zus en mij tegelijk uitgerekend dus ik grap altijd dat ze maar 1x per jaar seks hebben
Wil je toch nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn neefjes zijn vier jaar na elkaar geboren maar op dezelfde dag jarig.
ja als ouders is wel hartstikke chill, maar als kindquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch lekker makkelijk, ben je er in een keer vanaf.
Waarom zou je er snel vanaf willen zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch lekker makkelijk, ben je er in een keer vanaf.
Al dat circus met slingers ophangen en visite waar je cake voor moet bakken en alles.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je er snel vanaf willen zijn?
Komt goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Heb na twee weken uitstellen maar datum geprikt waarop mn stage gaat beginnen
HLEP IK VIND HET ZO ENG
wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed.
Gewoon 1 dag tegelijk.
Vind je dat niet leuk dan om taart te bakken enzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al dat circus met slingers ophangen en visite waar je cake voor moet bakken en alles.
Nou ja, ik vond het zelf nooit zo leuk om jarig te zijn doordat het zoveel gedoe was.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk dan om taart te bakken enzo?
Kringverjaardagen zijn wel een terechte klacht verder, maar dat hoef je niet zo te vieren.
hehequote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet druk maken en niet zover vooruit kijken.
Ik vind jarig zijn ook extreem kut, maar als het voor je kinderen is vind je het wel leuker lijkt me. En soms wel leuk om al die mensen te spreken die op visite komen dan.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het zelf nooit zo leuk om jarig te zijn doordat het zoveel gedoe was.
Niet als het vrouwelijke piemels zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stomme 4chan met hun trap obsessie. Het maakt me gay.
Gelukkig zijn de meeste piemels vrij vrouwelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als het vrouwelijke piemels zijn.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stomme 4chan met hun trap obsessie. Het maakt me gay.
Nou nee. Want jij vindt het blijkbaar stom dat je 'gay wordt' van leuke traps.quote:
Ben je zelf gay of iets?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou nee. Want jij vindt het blijkbaar stom dat je 'gay wordt' van leuke traps.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:45 schreef Crack_ het volgende:
ok ik ga straks echt wijntjes drinken heb ik besloten
Niet gay. Maar traps zijn wel leukquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je zelf gay of iets?
Sorry als stomme vraag maar ik ken je niet.
flessen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, weet niet hoor
tot ik me lekker voel, dus twee?of drie?
Goede zaak.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, weet niet hoor
Je snapt mequote:
Meestal wel een goed aantal. Ik had laatst op een feest zeven wijntjes op. Maar volgens mij was het 50% water of zo. Was niet echt dronken.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, weet niet hoor
hahaha, zeven ja.. dat klinkt wel van dat je flink aangeschoten zou moeten zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal wel een goed aantal. Ik had laatst op een feest zeven wijntjes op. Maar volgens mij was het 50% water of zo. Was niet echt dronken.
quote:
Neuh. Was echt een uitzondering.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, zeven ja.. dat klinkt wel van dat je flink aangeschoten zou moeten zijn![]()
of drink je veel lately
wie gaat waar overheenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer gaat dat overheen komen met mn gevoel?
Werd er alleen maar suf van eigenlijk. Terwijl ik het niet eens dagelijks deed of zo.quote:
Geeft niet. Had ik gisteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:51 schreef Crack_ het volgende:
maar vandaag is ook echt shit dag dus sorry als ik jankiejankie doe
ja ik ook, maarja hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd er alleen maar suf van eigenlijk. Terwijl ik het niet eens dagelijks deed of zo.
Meh, het was niet echt high meer. Alleen moe.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook, maarja he
dat was ook de bedoeling
dat was er hier al paar jaar niet meerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, het was niet echt high meer. Alleen moe.Het leuke gedeelte was er niet meer.
Mjah, dat vind ik dan weer wat minderquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit nu een te kijken met blauw haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |