eet jij die huid ook op¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dan liever voor de zalm![]()
Lekker bakken met huid.
Jij hoopte toch dat ik geliquideerd werd?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet merkbaar aanwezig
ah okeequote:Op maandag 20 maart 2017 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lijkt het wel op
ze was hier van de week nog wel even
KLB / [KLB SC] Daisy IIIquote:Op maandag 20 maart 2017 14:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
zijn noel en cachet nog stteds bij elkkar?
heb haar lang niet meer zien posten
quote:Toen de politie ter plekke kwam, zat de moeder onder de ketchup, mosterd en augurken.
je weet niet eens wat dat woord betekent, doe normaalquote:Op maandag 20 maart 2017 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hoopte toch dat ik geliquideerd werd?
Zal de post nog even tr'en
hebben we al om gelachen omdat frass dit veel eerder posttequote:Op maandag 20 maart 2017 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mishandeld worden met een cheeseburger![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_cheeseburger__.html
[..]_!
veel plezier op vakantiequote:Op maandag 20 maart 2017 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je weet niet eens wat dat woord betekent, doe normaal
ik was aan het werkquote:Op maandag 20 maart 2017 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hebben we al om gelachen omdat frass dit veel eerder postte
jammer man
is inderdaad lekker. Meestal langer bakken voor krokantheidquote:
ja blijkt allemaal maar een droom te zijn, dus kap er maar weer meequote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij droomde ik vannacht dat ik mega goed kon zingen
4r5en4lquote:Op maandag 20 maart 2017 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moeder is van gisteren, mafkees
was dat voor of na je natte droom over mij?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij droomde ik vannacht dat ik mega goed kon zingen
werd bruut wakker geschud net jaquote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja blijkt allemaal maar een droom te zijn, dus kap er maar weer mee
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou hond lekker zijn om te eten?
ben nog steeds aan t vingerenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was dat voor of na je natte droom over mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |