Ja, idd krijg je dat geneuzelquote:Op maandag 20 maart 2017 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee is drugs ga je dood aan blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hzawBaby darling doll face honey
quote:Op maandag 20 maart 2017 13:48 schreef Crack_ het volgende:
hey een hippie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hzaw
ik snap niet waarom zo veel mensen zo hip en moeilijk willen doen en niet gewoon beginnen met voldoende groente en fruit te eten, maar okquote:
ben je srs?quote:Op maandag 20 maart 2017 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke ik ga vanaf nu even sparen
kunnen we dan heeel veel fruit kopen en eten
manmanman wat een lekker wijf ben je ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hzaw* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 20 maart 2017 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat was vroeger, toen ik nog dreaddies had
er zit iets door je neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hzaw
Dit, en bewegen. Bewegen vergeet men ook vaak. Maar nee, gewoon overal een reden in zoeken en vinden dan hoef je geen fruit en groente te eten en kan je blijven bankhangenquote:Op maandag 20 maart 2017 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap niet waarom zo veel mensen zo hip en moeilijk willen doen en niet gewoon beginnen met voldoende groente en fruit te eten, maar ok
terwijl daar helemaal geen reden voor nodig isquote:Op maandag 20 maart 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, en bewegen. Bewegen vergeet men ook vaak. Maar nee, gewoon overal een reden in zoeken en vinden dan hoef je geen fruit en groente te eten en kan je blijven bankhangen
Precies. Een echte kansloze heeft geen reden nodig om het voor zichzelf goed te pratenquote:Op maandag 20 maart 2017 13:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
terwijl daar helemaal geen reden voor nodig is
preciesquote:Op maandag 20 maart 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Een echte kansloze heeft geen reden nodig om het voor zichzelf goed te praten
denk je dat jij settler of reacher zou zijn met mij?quote:Op maandag 20 maart 2017 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat was vroeger, toen ik nog dreaddies had
Het is watquote:Op maandag 20 maart 2017 13:52 schreef doggy112 het volgende:
geen snijworst meer kopen bij de jumbo, zit listeriabacterie in
Bewegen vergeten?quote:Op maandag 20 maart 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, en bewegen. Bewegen vergeet men ook vaak. Maar nee, gewoon overal een reden in zoeken en vinden dan hoef je geen fruit en groente te eten en kan je blijven bankhangen
gelukkig ben ik helemaal insane, houdt t beetje in balansquote:Op maandag 20 maart 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
manmanman wat een lekker wijf ben je ook he
mss ben je motorisch gehandicaptquote:Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik haat het als je een mandarijntje wil open maken en je geen begin kan maken in het schilletje
Alsmede trouwens als het schil er af is en je de partjes niet uit elkaar kan drukken zonder stuk te maken
jij bent vanbinnen gewoon verrot hoorquote:Op maandag 20 maart 2017 13:51 schreef Drug het volgende:
haha wat een grap ik eet alleen suiker en vet en lig altijd op de bank maar ik ben in betere staat dan die atleten en shit
ik in afrikaquote:Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die eilanden daar zijn zo mooi
wil niet alleen in zuid amerika aapjes voeren maar ook in azië
Is toch juist vaak zo dat de meest mooie dames ook de meest insane zijn?quote:Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik helemaal insane, houdt t beetje in balans
Er zijn mensen die dat vergeten iddquote:
daar heb je toch gewoon nagels voor?quote:Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik haat het als je een mandarijntje wil open maken en je geen begin kan maken in het schilletje
Alsmede trouwens als het schil er af is en je de partjes niet uit elkaar kan drukken zonder stuk te maken
sowieso snijworst...quote:Op maandag 20 maart 2017 13:52 schreef doggy112 het volgende:
geen snijworst meer kopen bij de jumbo, zit listeriabacterie in
Ik denk wel een lichtelijke aandoening idd. Of ms hersenbeschadiging en daardoor wat minder in dat soort dingen.quote:
Ik knip ze vaak.quote:Op maandag 20 maart 2017 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar heb je toch gewoon nagels voor?
hoezo inb4quote:
Er zijn nog genoeg mensen die achterlopen en nog niet toegetreden zijn in bijv. de bootcamp kliekjes.quote:Op maandag 20 maart 2017 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er niet bij als je niets aan lichaamsbeweging doet.
mooi lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hzaw
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik weet shit van jou, weet ik veelquote:Op maandag 20 maart 2017 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat jij settler of reacher zou zijn met mij?
ja klopt, is wel een mooi vakantielandquote:Op maandag 20 maart 2017 13:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die eilanden daar zijn zo mooi
wil niet alleen in zuid amerika aapjes voeren maar ook in azië
leuke oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hzaw'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
Ja alles gaat er dan af hoor geen half werk.quote:
quote:Een 39-jarige vrouw heeft zondag haar 60-jarige moeder bij een vestiging van McDonald’s in de Amerikaanse stad Indianapolis mishandeld met een cheeseburger.
De 39-jarige vrouw was het er niet mee eens dat haar moeder haar kleindochter mee had genomen naar de McDonald’s, zo meldt lokale zender Fox59.
Toen het tweetal na het bezoek weer naar buiten stapte en naar de auto liep, sloeg de vrouw toe. De politie werd ingeseind. Toen agenten arriveerden, troffen zij het slachtoffer aan onder de ketchup, mosterd en augurken.
De dochter die haar moeder aanviel, is met de auto weggereden. Zij wordt nog gezocht door de politie. De 63-jarige vrouw liep door het gevecht met de cheeseburger een paar kleine verwondingen op.
ik denk dat ik de settler zou zijn en jij de reacherquote:Op maandag 20 maart 2017 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet shit van jou, weet ik veel
stuur pic
denken mensen nutz stop eens met nagels bijten en dan blijkt dat je gewoon zelf zo kort knipt XDquote:Op maandag 20 maart 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja alles gaat er dan af hoor geen half werk.
murica fkyeahquote:
over het algemeen reach ik nooit en settle ik altijd want lekker makkelijkquote:Op maandag 20 maart 2017 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat ik de settler zou zijn en jij de reacher
logisch, die ene keer per jaar dat ik bij de mac kom zijn die burgers net taaie schoenzolenquote:Op maandag 20 maart 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De 63-jarige vrouw liep door het gevecht met de cheeseburger een paar kleine verwondingen op.
wil alleen naar landen met lekker fruit vanaf nu:)quote:Op maandag 20 maart 2017 13:57 schreef doggy112 het volgende:
[..]
ja klopt, is wel een mooi vakantieland
hahaha
haha viesdikquote:Op maandag 20 maart 2017 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, die ene keer per jaar dat ik bij de mac kom zijn die burgers net taaie schoenzolen
Wtfquote:
Nagelbijten is echt tering ranzigquote:Op maandag 20 maart 2017 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denken mensen nutz stop eens met nagels bijten en dan blijkt dat je gewoon zelf zo kort knipt XD
klopt want ik ben datgene wat iedereen wil dus iedere vrouw op 1 na is altijd settlerquote:Op maandag 20 maart 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
over het algemeen reach ik nooit en settle ik altijd want lekker makkelijk
krijg je alleen nooit wat je wil en altijd wat minder
Even op de verwarming leggen met wat pijnboompitten dan worden ze weer mals.quote:Op maandag 20 maart 2017 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, die ene keer per jaar dat ik bij de mac kom zijn die burgers net taaie schoenzolen
doe ff die sneeuw uit je uiquote:Op maandag 20 maart 2017 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt want ik ben datgene wat iedereen wil dus iedere vrouw op 1 na is altijd settler
wauwquote:Op maandag 20 maart 2017 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt want ik ben datgene wat iedereen wil dus iedere vrouw op 1 na is altijd settler
Soms zie je echt van die mensen met van die afgekloven kippedijen als vingersquote:
Ja kan gewoon.quote:Op maandag 20 maart 2017 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat met al die suikervervangers btwtroep. Gewoon met mate suiker innemen kan toch ook gewoon?
Ik proef dat ook gelijk en boycot het dan meteen. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan gewoon.
Daarom vind ik Optimel niet echt lekker. Die vervangen vetten en suikers door zoetstoffen.
Beetje vet en suiker is lekker.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik proef dat ook gelijk en boycot het dan meteen. Dat zal ze leren.
beter verhuis je naar het buitenlandquote:Op maandag 20 maart 2017 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil alleen naar landen met lekker fruit vanaf nu:)
vind het wel leukquote:
ja je vraagt je echt af wat die mensen in vredesnaam bezieltquote:Op maandag 20 maart 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms zie je echt van die mensen met van die afgekloven kippedijen als vingers![]()
opgegroeid met aspartaamquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dezelfde reden dat ik cola light niet lekker vind.
speedquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja je vraagt je echt af wat die mensen in vredesnaam bezielt
kunnen we eindelijk zoenen, ik zeg doenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het wel leuk
wil wel vervangen door binnenkomende zonnestralen of regenboog
maar ik weet niet hoe dat moet en ben bang dat ik vanaf dan gay ben
ja is wel heel gayquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het wel leuk
wil wel vervangen door binnenkomende zonnestralen of regenboog
maar ik weet niet hoe dat moet en ben bang dat ik vanaf dan gay ben
Opgegroeid met asbest, geen last van.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
opgegroeid met aspartaam
geen last van
stress spaniingquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh ripquote:Op maandag 20 maart 2017 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opgegroeid met asbest, geen last van.
nee hoor hoeft nietquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef doggy112 het volgende:
[..]
beter verhuis je naar het buitenland
En zero ook.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dezelfde reden dat ik cola light niet lekker vind.
Wel echt heel treurig, jaquote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
SP-leider Roemer wil wel zes partijen in een nieuw kabinet, om een centrum-links kabinet mogelijk te maken. Zijn ideale coalitie bestaat uit SP, CDA, D66, GroenLinks, PvdA en ChristenUnie. Ook de Partij voor de Dieren zou een mogelijkheid zijn.
Lekker alles over links
zelfverzekerd of arrogant?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je van zelfverzekerde mannen houdt
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opgegroeid met asbest, geen last van.
Dat heb ik dus ook. Nooit gevraagd tho.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal vast mooie resultaten opleveren idd.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
SP-leider Roemer wil wel zes partijen in een nieuw kabinet, om een centrum-links kabinet mogelijk te maken. Zijn ideale coalitie bestaat uit SP, CDA, D66, GroenLinks, PvdA en ChristenUnie. Ook de Partij voor de Dieren zou een mogelijkheid zijn.
Lekker alles over links
stress meestal, is niet een rationeel iets van 'ooh lekker ga ik even fijn doenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Nooit gevraagd tho.
Ik wil dat niet.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker alles over links
etsu probeert me nu al constant te versieren en ook drug heeft een oogje op mijquote:Op maandag 20 maart 2017 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kunnen we eindelijk zoenen, ik zeg doen
kan ook jaquote:Op maandag 20 maart 2017 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet
gewoon af en toe op vakantie
vind nederland wel goed geregeld verder
Of Activia.quote:
bekvechtenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
etsu probeert me nu al constant te versieren en ook drug heeft een oogje op mij
denk niet dat het goed is want dan hebben we straks niet alleen alle vrouwen die bekvechten om mij maar ook nog eens de mannen
Er zullen vast mensen zijn die wel zo denken van alle mensen die nagelkluiven.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stress meestal, is niet een rationeel iets van 'ooh lekker ga ik even fijn doen![]()
![]()
' natuurlijk he
fappend in een stressballetje knijpen terwijl je een banaan eetquote:Op maandag 20 maart 2017 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je toch ook stressballetje voor, of even een fapje zetten, of een banaan
pff keihard gewordenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker alles over links
dat was privé info ;squote:Op maandag 20 maart 2017 14:06 schreef doggy112 het volgende:
[..]
fappend in een stressballetje knijpen terwijl je een banaan eet
ik mag jou welquote:Op maandag 20 maart 2017 14:06 schreef doggy112 het volgende:
[..]
fappend in een stressballetje knijpen terwijl je een banaan eet
Vind coca cola zero wel lekker.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan gewoon.
Daarom vind ik Optimel niet echt lekker. Die vervangen vetten en suikers door zoetstoffen.
Beetje vet en suiker is lekker.
Van die darmflora bevorderde zooiquote:Op maandag 20 maart 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Activia.
Oh wacht, dat is wat anders
he dikkertje dapquote:
hier ook met tentamens, geen nagel die overblijft.. en normaal doe ik het nooitquote:Op maandag 20 maart 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die wel zo denken van alle mensen die nagelkluiven.
Maar idd, voornamelijk stress, verveling of gewoon iets psychisch.
ja kan inderdaad, zie het niet zo vaak.quote:
haha echt?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die darmflora bevorderde zooi3x yakult geprobeerd en 3x in acute diarree dus nee niet weer.
[..]
he dikkertje dap
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen zero en light?quote:
Light is vies.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen zero en light?
ben ook een unieke verschijningquote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook met tentamens, geen nagel die overblijft.. en normaal doe ik het nooit
heb t nog geen eens door! en ja kei lelijk, en vies
[..]
ja kan inderdaad, zie het niet zo vaak.
ja serieus manquote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha echt?kwam je mooi van een koude kermis thuis
Lijkt me wel kut als je dat doet. Moet je van die bittere zooi op je nagels smerenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook met tentamens, geen nagel die overblijft.. en normaal doe ik het nooit
heb t nog geen eens door! en ja kei lelijk, en vies
[..]
ja kan inderdaad, zie het niet zo vaak.
het gewichtquote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
spuug je dan ook die stukjes nagel overal heen?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stress meestal, is niet een rationeel iets van 'ooh lekker ga ik even fijn doen![]()
![]()
' natuurlijk he
Hm, activia had juist het omgekeerde effect en Yakult drink ik alleen omdat ik het lekker vind of als ik een cavia heb met darmproblemenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die darmflora bevorderde zooi3x yakult geprobeerd en 3x in acute diarree dus nee niet weer.
[..]
he dikkertje dap
chemisch en superchemischquote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij een cavia heb t met darmproblemen drink jij het en dat helpt dan de cavia? das gek hahaquote:Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, activia had juist het omgekeerde effect en Yakult drink ik alleen omdat ik het lekker vind of als ik een cavia heb met darmproblemen
lijkt me ook niet, maar misschien moet je eerst een paar weken wennen. kost een hoop geld, maar dan hoef je voortaan maar even aan te zetten en hij glibbert er zo uitquote:Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja serieus man![]()
kan toch niet gezond zijn dan?
Eens wel, al kan ik een AA op zijn tijd wel waarderen.quote:
ja kloptquote:Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef doggy112 het volgende:
[..]
maakt niet uit je bent hier anoniem
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij een cavia heb t met darmproblemen drink jij het en dat helpt dan de cavia? das gek haha
Bij de KFC hebben ze Pepsi en Pepsi is sowieso vies.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:09 schreef doggy112 het volgende:
pepsi smaakt vies nadat je iets scherps heb gegeten
kan bevestigenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt
ben in het echt gewoon nerdje met bril en bijbehorende puistjes
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me ook niet, maar misschien moet je eerst een paar weken wennen. kost een hoop geld, maar dan hoef je voortaan maar even aan te zetten en hij glibbert er zo uit
drink daarom ook nooit cola als ik bij de kfc eetquote:Op maandag 20 maart 2017 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de KFC hebben ze Pepsi en Pepsi is sowieso vies.
klinkt positief inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2017 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ook een unieke verschijning
ja doei, gewoon even zo latenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja serieus man![]()
kan toch niet gezond zijn dan?
[..]
Lijkt me wel kut als je dat doet. Moet je van die bittere zooi op je nagels smeren
haha neequote:Op maandag 20 maart 2017 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
spuug je dan ook die stukjes nagel overal heen?
ik bestelde laatst gewoon water bij de mcdonalds.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de KFC hebben ze Pepsi en Pepsi is sowieso vies.
Ja, kloptquote:Op maandag 20 maart 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]!
Misschien gewoon gevoelig voor ofzo kan ook. Schijnt ook eigenlijk alleen te helpen bij mensen die al problemen hebben met hun darmbacteriën dacht ik.
Heb nu al niet echt poepproblemen eigenlijk
Even ter info
Ik ook niet.. alleen dat andere spul.. ben even de naam kwijt, maar dat fruitspul-suikerachtige drank.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:11 schreef doggy112 het volgende:
[..]
drink daarom ook nooit cola als ik bij de kfc eet
Alleen omdat je water bestelde?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bestelde laatst gewoon water bij de mcdonalds.
werd door iedereen vies aangekeken
Mar-ke-tingquote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt
alleen voor mensen die al problemen hebben
dus kei veel mensen geven geld uit voor niks
ja wel he?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt
Haha water bij je dubbele cheeseburger menuquote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bestelde laatst gewoon water bij de mcdonalds.
werd door iedereen vies aangekeken
ik deed het ook n tijdje, voelde gezondquote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mar-ke-ting
Oftewel: ka-chingg!
tropicana ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet.. alleen dat andere spul.. ben even de naam kwijt, maar dat fruitspul-suikerachtige drank.
Soort placebo idd.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik deed het ook n tijdje, voelde gezond
Gewoon ff stukje tape onder de lollie plakken.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een lolly maar is met zo'n papieren stokje. vet kut
wat deed jou dan besluiten om die shit te kopen?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]!
Misschien gewoon gevoelig voor ofzo kan ook. Schijnt ook eigenlijk alleen te helpen bij mensen die al problemen hebben met hun darmbacteriën dacht ik.
Heb nu al niet echt poepproblemen eigenlijk
Even ter info
En lactacyd voor je kutflora. Vind het trouwens hoog tijd voor de penisvariant.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt
Ik koop ook biologische rijstwafels, maar dat is meer omdat ik het lekker vind.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik deed het ook n tijdje, voelde gezond
Ja, maar dan met heel veel meer suiker.quote:
Huh? vaag mijn quote onder hzaw zijn naamquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat deed jou dan besluiten om die shit te kopen?
sowieso vind ik dat soort shit altijd maar raar, als je niet normaal kan poepen zonder dat flesje, dan scheelt er iets anders aan. begin eerst maar eens met genoeg drinken en vezels eten, het voor de hand liggen zeg maar.
is dat niet al geprobeerd?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En lactacyd voor je kutflora. Vind het trouwens hoog tijd voor de penisvariant.
zal ik jou eens over een hete verwarming leggen met wat pijnboompittenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even op de verwarming leggen met wat pijnboompitten dan worden ze weer mals.
oeps ;s ah oke, duidelijkquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? vaag mijn quote onder hzaw zijn naam![]()
Maar ja, vriendin heeft het wel eens en dan probeer je ook wel eens.
Lijkt me wel lekker en een beetje stoutquote:Op maandag 20 maart 2017 14:15 schreef wise het volgende:
[..]
zal ik jou eens over een hete verwarming leggen met wat pijnboompitten[ afbeelding ]
ja maar genoeg vezels eten is niet zo makkelijk man, het lukt mij iig echt amperquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowieso vind ik dat soort shit altijd maar raar, als je niet normaal kan poepen zonder dat flesje, dan scheelt er iets anders aan. begin eerst maar eens met genoeg drinken en vezels eten, het voor de hand liggen zeg maar.
nee gek. maestro kip met old amsterdam.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja wel he?dat is wel vaker zo idd met bepaalde producten
[..]
Haha water bij je dubbele cheeseburger menu
Ehhhhhh.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:15 schreef wise het volgende:
[..]
zal ik jou eens over een hete verwarming leggen met wat pijnboompitten[ afbeelding ]
Die smaakt naar zweet vind ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het heet Passion Guave.
Ik zei het de hele tijd verkeerd bij de kassa dan!!
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker en een beetje stout
quote:
dan moet mozy zijn penis eens wat vaker wassenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
En lactacyd voor je kutflora. Vind het trouwens hoog tijd voor de penisvariant.
Hoe weet jij hoe zweet smaakt?quote:
Had door antibiotica ook wel ontregeling hoor. Hele buik vol lucht telkens.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eieren hebben een eicode om ze te backtracen. En kwaliteitscontroles bij melkveebedrijven zijn ook best wel streng.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop ook biologische rijstwafels, maar dat is meer omdat ik het lekker vind.
Ik heb ook biologische melk, eieren en boter, echter kan ik dat niet controleren of die beesten echt biologisch leven en te eten krijgen, dus het zou best kunnen dat ik gewoon veel te veel betaal
laten we daar gewoon wel van uit gaan, anders kun je alles wel in twijfel gaan trekkenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop ook biologische rijstwafels, maar dat is meer omdat ik het lekker vind.
Ik heb ook biologische melk, eieren en boter, echter kan ik dat niet controleren of die beesten echt biologisch leven en te eten krijgen, dus het zou best kunnen dat ik gewoon veel te veel betaal
Die burgers zijn wel echt supergoed btwquote:Op maandag 20 maart 2017 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee gek. maestro kip met old amsterdam.
protip: de old amsterdam is gewoon minder lekker dan de fabriekskaas
sukkeltjequote:Op maandag 20 maart 2017 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het heet Passion Guave.
Ik zei het de hele tijd verkeerd bij de kassa dan!!
ja weet welke je bedoeldquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan met heel veel meer suiker.
Ze hebben het wel in zo'n drinktank..
Maar bij boter is het: yolo - we doen maar wat?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Had door antibiotica ook wel ontregeling hoor. Hele buik vol lucht telkens.
[..]
Eieren hebben een eicode om ze te backtracen. En kwaliteitscontroles bij melkveebedrijven zijn ook best wel streng.
Ik probeer wise een beetje ongemakkelijk te maken.quote:
"Waarom zijn wij hier op aarde?"quote:Op maandag 20 maart 2017 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
laten we daar gewoon wel van uit gaan, anders kun je alles wel in twijfel gaan trekken
Ehhhh ja?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe zweet smaakt?
Lik je oksels ?
ik kom vrijwel nooit bij de mac. alleen soms na een uit wedstrijdquote:Op maandag 20 maart 2017 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die burgers zijn wel echt supergoed btwkwam en kom sws nooit bij mac maar laatste tijd al paar keer geweest voor die maestro kip. Niet de old amsterdam gehad btw maar hoeft dus ook niet.
Die beef is ook nice.
Stoer hoor, vanuit de kantoortuin.quote:
om de aarde te verpestenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Waarom zijn wij hier op aarde?"
En.. lukt het?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik probeer wise een beetje ongemakkelijk te maken.
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik probeer wise een beetje ongemakkelijk te maken.
Inderdaad.quote:
Moet kunnen. Denk ook dat die burgers relatief gezond zijn als je ziet wat er op zit.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom vrijwel nooit bij de mac. alleen soms na een uit wedstrijd
nee nee nee, nee echt neequote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet kunnen. Denk ook dat die burgers relatief gezond zijn als je ziet wat er op zit.
Het is ook gewoon kipfilet.
Weet je wat erg is... ik herken dat gezicht van dat plaatje van een serie die ik keekquote:
Jij bent wel ongeveer net zo groot, net als crack idd.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wij zijn een plaag.
Een soort vlooien.
af en toe junk/fastfood moet gewoon kunnen. van alleen sla vreten wordt geen mens blijquote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet kunnen. Denk ook dat die burgers relatief gezond zijn als je ziet wat er op zit.
Het is ook gewoon kipfilet.
zou het zo in je gezicht zeggenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stoer hoor, vanuit de kantoortuin.
Ja, dus?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel ongeveer net zo groot, net als crack idd.
Yeah right.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
zou het zo in je gezicht zeggen
[ afbeelding ]
anime toch¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je wat erg is... ik herken dat gezicht van dat plaatje van een serie die ik keek
Ja idd het broodje zelf misschien wel. Maar zei ook relatief, vergeleken met al die andere producten die ze hebben.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee nee nee, nee echt nee
zou je misschien wel denken, maar in die broodjes zit wel echt meeeega veel suiker en zout en omg nee
Zijn namlijk geen pure producten he, allemaal bewerkt
alleen donker, toch....toch¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent wel ongeveer net zo groot, net als crack idd.
je ziet er echt lief uitquote:
En ook niet groot en sterkquote:Op maandag 20 maart 2017 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe junk/fastfood moet gewoon kunnen. van alleen sla vreten wordt geen mens blij
moeilijke eter?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar genoeg vezels eten is niet zo makkelijk man, het lukt mij iig echt amper
Dus ik vind dat je 'vlooien' mooi gevonden hebtquote:
damn rightquote:
oh geen idee, weet alleen dat die broodjes echt ziek zijn en dat verwacht je al nietquote:Op maandag 20 maart 2017 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd het broodje zelf misschien wel. Maar zei ook relatief, vergeleken met al die andere producten die ze hebben.
daarom, van alleen voedsel consumeren blijf je niet gezond/fitquote:Op maandag 20 maart 2017 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe junk/fastfood moet gewoon kunnen. van alleen sla vreten wordt geen mens blij
Ja, Senegal donker.quote:
Nee 4ebe heeft melkwitte huid en licht ginger haar.quote:
Jaquote:
jij fopt mij hierquote:Op maandag 20 maart 2017 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee 4ebe heeft melkwitte huid en licht ginger haar.
[..]
Ja
Hallo, wat speel jij met mijn prive?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja
True. Die dingen kan je volgens mij ook vet lang bewaren. En dat zal dan komen door dat ze zo bewerkt zijn gok ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh geen idee, weet alleen dat die broodjes echt ziek zijn en dat verwacht je al niet
Wise is wel de persoon om dit aan te vragen.quote:
damnquote:Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar nee idd 4ebe is senegal zwart.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hallo, wat speel jij met mijn prive?
niemand heeft 4ebe ooit gezien.quote:
Lololol zieke broodjesquote:Op maandag 20 maart 2017 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh geen idee, weet alleen dat die broodjes echt ziek zijn en dat verwacht je al niet
ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo veel shit ook echt beter is voor de smaakquote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True. Die dingen kan je volgens mij ook vet lang bewaren. En dat zal dan komen door dat ze zo bewerkt zijn gok ik.
Ms keer daten met Gianni.quote:
negers houden niet van dieren dus denk dat je gewoon blank bentquote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise is wel de persoon om dit aan te vragen.
Inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar nee idd 4ebe is senegal zwart.
Ik besta ook niet echt. Behalve als het 5 december is.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand heeft 4ebe ooit gezien.
het is een soort mythisch wezen
Ja is goed.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef doggy112 het volgende:
[..]
negers houden niet van dieren dus denk dat je gewoon blank bent
klootzakquote:
nu alleen crack nog wegpestenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
valt me op dat het hier weer gezellig is sinds noelle er niet is
ja omzet draait er toch welquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo veel shit ook echt beter is voor de smaak
maarja, zal wel. Boeiend ook, mac doet het toch wel
Ik wel hoor.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand heeft 4ebe ooit gezien.
het is een soort mythisch wezen
ja, maar kippen niet van negersquote:
Ik weet ook hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja omzet draait er toch welik denk vooral dat ze zo meer op kunnen slaan en minder hoeven te verversen.
[..]
Ik wel hoor.
Mij ook al !!quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef doggy112 het volgende:
[..]
negers houden niet van dieren dus denk dat je gewoon blank bent
Dat kan ik mij voorstellen.quote:
haha, ja ziek is wel wat overdrevenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lololol zieke broodjes
Maar wel waar.. ze smaken vreemd zoet en zout tegelijk.
En als je ze hebt gegeten dan denk je dat je net een afvalbak hebt leeggegeten.
Inb4 nee ik eet nooit een afvalbak leeg.
hij is er welquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Sorry mevrouwquote:Op maandag 20 maart 2017 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik besta ook niet echt. Behalve als het 5 december is.
Whehehequote:
ja kweenie meer, kende iemand die er werkte en die kon al die inside informatie gevenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja omzet draait er toch welik denk vooral dat ze zo meer op kunnen slaan en minder hoeven te verversen.
[..]
Ik wel hoor.
Ik wil geen kipnuggets meer, nu ik weet hoe ze deze makenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja ziek is wel wat overdreven![]()
Maar shit, heb nu wel zin in de mac eigenlijk. Ondanks dat je weet dat je toch niet vol zit en nee.
Oke meneer de koekepeerquote:Op maandag 20 maart 2017 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry mevrouw
[..]
Whehehe
Ah oke duidelijk nu
mijn kipnugget wil je toch nog wel¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen kipnuggets meer, nu ik weet hoe ze deze maken
Kippetje van de markt is toch ook veel lekkerder johquote:Op maandag 20 maart 2017 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen kipnuggets meer, nu ik weet hoe ze deze maken
quote:
quote:
ik ruik naar kip van de marktquote:Op maandag 20 maart 2017 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kippetje van de markt is toch ook veel lekkerder joh
Ik eet geen vlees, probleem opgelostal mis ik dat kippetje wel, die geur bohhh
gingers zijn temperamentvol in veel dingenquote:
Ja of van de slagerquote:Op maandag 20 maart 2017 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kippetje van de markt is toch ook veel lekkerder joh
Ik eet geen vlees, probleem opgelostal mis ik dat kippetje wel, die geur bohhh
Ja, tuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2017 14:29 schreef wise het volgende:
[..]
gingers zijn temperamentvol in veel dingen![]()
zalmmoot of tonijnquote:Op maandag 20 maart 2017 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of van de slagerVlees is daar wel beter. Heb het idee, dat het minder bewerkt is (minder ingespoten met een zoutoplossing).
Ik probeer 1x per week geen vlees te eten en wat meer vis.
Helemaal vegetarisch wil ik niet worden.
zijn noel en cachet nog stteds bij elkkar?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet merkbaar aanwezig
Vissticks.quote:
Ik ga dan liever voor de zalmquote:
zalm begint langzaam wel vies duur te wordenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ruik naar kip van de markt
Goedzo kind, je moet zelf ook gewoon blijven bestaan uit vlees en bloed inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja of van de slagerVlees is daar wel beter. Heb het idee, dat het minder bewerkt is (minder ingespoten met een zoutoplossing).
Ik probeer 1x per week geen vlees te eten en wat meer vis.
Helemaal vegetarisch wil ik niet worden.
ja lijkt het wel opquote:Op maandag 20 maart 2017 14:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
zijn noel en cachet nog stteds bij elkkar?
heb haar lang niet meer zien posten
eet jij die huid ook op¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dan liever voor de zalm![]()
Lekker bakken met huid.
Jij hoopte toch dat ik geliquideerd werd?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar niet merkbaar aanwezig
ah okeequote:Op maandag 20 maart 2017 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lijkt het wel op
ze was hier van de week nog wel even
KLB / [KLB SC] Daisy IIIquote:Op maandag 20 maart 2017 14:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
zijn noel en cachet nog stteds bij elkkar?
heb haar lang niet meer zien posten
quote:Toen de politie ter plekke kwam, zat de moeder onder de ketchup, mosterd en augurken.
je weet niet eens wat dat woord betekent, doe normaalquote:Op maandag 20 maart 2017 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hoopte toch dat ik geliquideerd werd?
Zal de post nog even tr'en
hebben we al om gelachen omdat frass dit veel eerder posttequote:Op maandag 20 maart 2017 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mishandeld worden met een cheeseburger![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_cheeseburger__.html
[..]_!
veel plezier op vakantiequote:Op maandag 20 maart 2017 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je weet niet eens wat dat woord betekent, doe normaal
ik was aan het werkquote:Op maandag 20 maart 2017 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hebben we al om gelachen omdat frass dit veel eerder postte
jammer man
is inderdaad lekker. Meestal langer bakken voor krokantheidquote:
ja blijkt allemaal maar een droom te zijn, dus kap er maar weer meequote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij droomde ik vannacht dat ik mega goed kon zingen
4r5en4lquote:Op maandag 20 maart 2017 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moeder is van gisteren, mafkees
was dat voor of na je natte droom over mij?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
werd bruut wakker geschud net jaquote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja blijkt allemaal maar een droom te zijn, dus kap er maar weer mee
quote:Op maandag 20 maart 2017 14:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou hond lekker zijn om te eten?
ben nog steeds aan t vingerenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was dat voor of na je natte droom over mij?
neem eens een stukje op¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
hahaquote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef doggy112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weetnie ziet er niet zo lekker uit
lol nee, mijn stemgeluid is niet zo mooiquote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
neem eens een stukje op¿
soort van fok-idols
ik weet me even geen raad met de situatiequote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben nog steeds aan t vingeren
natte droom continue always
....quote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef doggy112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
crip zou dat wel hebben gedaanquote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee, mijn stemgeluid is niet zo mooi
Edit: ook niet pratend
ik bn luid en snel en irritant
hoeft niet, settle maar lekker op de bank he, snapje.. settlequote:Op maandag 20 maart 2017 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet me even geen raad met de situatie
ik zou het eten. alleen die rattenstaart links vind ik verdachtquote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef doggy112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Ja klopt, droom je nog over mij?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe jij eruit ziet.
zie hem kwispelenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef doggy112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
app der maarquote:Op maandag 20 maart 2017 14:39 schreef doggy112 het volgende:
[..]
crip zou dat wel hebben gedaan
ik wil crip terug
Ja wel vaker gehoordquote:Op maandag 20 maart 2017 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kweenie meer, kende iemand die er werkte en die kon al die inside informatie geven
weet je ook die burger met gebakken ei erop?! dat hele ei kwam ook gewoon kant en klaar de mac binnen
wil je er niet cosy bij komen?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoeft niet, settle maar lekker op de bank he, snapje.. settle
dat is een hondenstaart, kun je niet etenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het eten. alleen die rattenstaart links vind ik verdacht
Sproeten vooral.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:29 schreef wise het volgende:
[..]
gingers zijn temperamentvol in veel dingen![]()
door haar heb je ban op sequote:Op maandag 20 maart 2017 14:39 schreef doggy112 het volgende:
[..]
crip zou dat wel hebben gedaan
ik wil crip terug
icm met druk zijn en boos worden om niks, waarbij laptops en telefoons niet gespaard blijven, kan je wel stellen dat het prettig huizen is met jouquote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een kuthoerquote:Op maandag 20 maart 2017 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
door haar heb je ban op se
nee, minimaal een zitplek afstand om te wennenquote:Op maandag 20 maart 2017 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je er niet cosy bij komen?
en je struikelt er over de sekstoysquote:Op maandag 20 maart 2017 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
icm met druk zijn en boos worden om niks, waarbij laptops en telefoons niet gespaard blijven, kan je wel stellen dat het prettig huizen is met jou
icm metquote:Op maandag 20 maart 2017 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
icm met druk zijn en boos worden om niks, waarbij laptops en telefoons niet gespaard blijven, kan je wel stellen dat het prettig huizen is met jou
ja klopt, omgaan met minder aantrekkelijke dames is nieuw voor mijquote:Op maandag 20 maart 2017 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, minimaal een zitplek afstand om te wennen
beetje 4ebe dus. Zijn jullie zusjes¿quote:Op maandag 20 maart 2017 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |