Status: Kandidaat
Naam: Fay
Leeftijd: 21
Beroep: Hostessquote:
Alles over Fay
Fay is 21 jaar, woont net als haar eeneiige tweelingzus Demi in Arnhem en is single. Ze volgde de opleiding tot directiesecretaresse, maar werkt net als Demi als hostess bij een promotie- en modellenbureau. De zussen groeiden op in warm en ondernemend nest. Hun ouders hebben namelijk een eigen bedrijf in landbouwminiaturen aan huis waar de tweeling ook een aantal uur in de week werkt.
In Utopia gaat Fay met Demi een tweelingendag organiseren. Op deze dag nodigen ze tweelingen uit op het Utopia-terrein, om ze te onderwerpen aan allerlei speelse quizzen en testen. De blondine is er zeker van dat zij zich aansluit bij de ondernemers. “Niks doen en stil zitten ga ik niet doen in Utopia, dan kan ik net zo goed thuis op de bank blijven zitten!”. Het ondernemende karakter van Fay uit zich in het feit dat ze naast de tweelingendagen, ook een complete sierradenlijn op wil zetten. Fay en Demi dragen elke dag een gedenkkettinkje met hierin de as van een overleden dierbare. Deze ketting bracht de tweelingzussen op het idee om een hele sierradenlijn te ontwikkelen.
Fay is pittig, zegt altijd waar het op staat en kan door haar eerlijkheid nog wel eens kattig uit de hoek komen. De jongste van de tweeling is een echt meisje-meisje. Haar uiterlijk moet er altijd goed verzorgd uitzien en hier besteedt ze veel aandacht aan.
In tegenstelling tot haar zus Demi, ziet Fay het niet zo zitten om met haar met precisie gelakte nagels de koeienstal uit te mesten. “Laat mij maar lekker toekijken, of nog een keer een krultang door mijn haar halen”. Anders dan Demi, die zich wil ontfermen over de dieren, brengt Fay haar tijd liever door in de keuken. Ze vindt het leuk om te koken en wil zich ontpoppen tot een echte keukenprinses.
Bron: Talpa
[ Bericht 10% gewijzigd door DKUp op 20-03-2017 13:25:53 ]