ja echt een loser als het er op aan komt dusquote:Op maandag 20 maart 2017 12:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jammer dat hij ons zo laat vallen, na jarenlang campagne te hebben gevoerd op FOK!
Dan scheiden we Limburg wel afquote:Op maandag 20 maart 2017 12:16 schreef deadprez het volgende:
w8 maar trollscience en ik gaan gwn revolutie ontketenen
aight veel plezier met vvd en cdaquote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan scheiden we Limburg wel af
ja jammerquote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt een loser als het er op aan komt dus
rukkertquote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
wat voor 'n spieren lopen er in je onderarm, doet zeer als ik mn pols draai ;s
die gaan als eerste tegen de muurquote:
masturspierquote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
boeie fuck ibahesjquote:Op maandag 20 maart 2017 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Screenshot gestuurd naar de politie
kheb net in een ander topic begrepen dat de AIVD meeleest dus geen paniek. achter de schermen is al een en ander in werking gesteld.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Screenshot gestuurd naar de politie
Die moet je ook niet draaien, alleen buigen.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel.quote:
Stop.quote:
Monnikskapspier.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
oke laten we een compromis sluitenquote:
net wakker zekerquote:Op maandag 20 maart 2017 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh.. het is alweer bijna half 1.
lekker geslapen?quote:Op maandag 20 maart 2017 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle religie en alle werk weg.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke laten we een compromis sluiten
we doen het gewoon allebei weg
Uitkeringstrekker gespotquote:Op maandag 20 maart 2017 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
een groot feestquote:Op maandag 20 maart 2017 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle religie en alle werk.
Aparte wereld zou dat worden.
gezellig allemaal rond het kampvuur liedjes zingenquote:Op maandag 20 maart 2017 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle religie en alle werk weg.
Aparte wereld zou dat worden.
En wie ruimt er op na het feest?quote:
beter voor de speakerwall speedfreakenquote:Op maandag 20 maart 2017 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gezellig allemaal rond het kampvuur liedjes zingen
en toen tot half 1 blijven liggen?quote:
Waar?quote:
Nee, bed verschoond en een was gedraaid.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en toen tot half 1 blijven liggen?
dat zijn zorgen voor laterquote:
En nu half 1?!quote:Op maandag 20 maart 2017 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Nee, bed verschoond en een was gedraaid.
moet je die zelf draaien?quote:Op maandag 20 maart 2017 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Nee, bed verschoond en een was gedraaid.
Zo gaat de wereld kapot.quote:
Niet echt nee en ik moet ook nog eten...quote:Op maandag 20 maart 2017 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu half 1?!
Nou, schiet ook niet op dan he
dan ruim jij maar opquote:
Met de natuur bedoel je negers die als slaven dienen>quote:Op maandag 20 maart 2017 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon nieuwe locatie zoeken, de natuur ruimt dat vanzelf op
De wasmachine, eigenlijk.quote:
wowquote:Op maandag 20 maart 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met de natuur bedoel je negers die als slaven dienen>
ja maar het kwaad is al geschiedquote:Op maandag 20 maart 2017 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moet je ook niet draaien, alleen buigen.
;squote:Op maandag 20 maart 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met de natuur bedoel je negers die als slaven dienen>
een betere vraag is. " wat heb ik dat mijn onderarm pijn doet? "quote:Op maandag 20 maart 2017 12:18 schreef Le_Professeur het volgende:
nee joh das veel te simpel gedacht gekquote:Op maandag 20 maart 2017 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een betere vraag is. " wat heb ik dat mijn onderarm pijn doet? "
google zegt dat ik botkanker hebquote:Op maandag 20 maart 2017 12:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een betere vraag is. " wat heb ik dat mijn onderarm pijn doet? "
vervelende rothippiequote:
rip.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
google zegt dat ik botkanker heb
quote:
quote:
Waarom doet jouw broer zo naar tegen jou?quote:
Boeie, blijft noel zn schuldquote:Op maandag 20 maart 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het jammer van Zoks eigenlijk alleen zei hij wel al dat hij met FOK! wou stoppen dus volgens mij was dit wel zijn plan.
pics van zijn broerquote:Op maandag 20 maart 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doet jouw broer zo naar tegen jou?
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 20 maart 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het jammer van Zoks eigenlijk alleen zei hij wel al dat hij met FOK! wou stoppen dus volgens mij was dit wel zijn plan.
nee man, alleen hplc doet zoiets. zosk zei onlangs nog nooit te willen stoppen met fokquote:Op maandag 20 maart 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
Het is Noëlle, en ja heb je wel een beetje gelijk in.quote:
Wiequote:Op maandag 20 maart 2017 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doet jouw broer zo naar tegen jou?
oke bedankt, ik houd me wel rustigquote:Op maandag 20 maart 2017 12:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
rip.
Mss heb je wel rsi klachten,of verkeerde beweging gemaakt ofzoiets
Wel hoor.quote:Op maandag 20 maart 2017 12:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee man, alleen hplc doet zoiets. zosk zei onlangs nog nooit te willen stoppen met fok
Zosk is weg.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |