rt ik ookquote:Op maandag 20 maart 2017 11:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Love onze prachtige Noord-Afrikaanse cultuur en muziek.
Wat vind jij van Frans Duijts?quote:Op maandag 20 maart 2017 11:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, nostalgieeeeeee! Prachtig liedje. Love Cheb Hasni. Love onze prachtige Noord-Afrikaanse cultuur en muziek.
Allahie ra3mou. Geweldige man, geweldige muziek. Maar lijkt me niks aan naar zijn muziek te luisteren zonder het te verstaan. Het zijn juist de teksten die zo mooi zijn en je aangrijpen.quote:
Ik dacht dat Marokkanen Frans spraken?quote:Op maandag 20 maart 2017 11:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Frans spreek ik niet. Duits spreek ik wel vloeiend.
Ik ben helaas niet in Marokko geboren en ik kom uit een streek waar ze Spaans spreken en geen Frans.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokkanen Frans spraken?
Doe eens lief tegen Maghreb!quote:
Helaas? Betekend dat je graag naar Marokko zou willen emigreren?quote:Op maandag 20 maart 2017 11:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet in Marokko geboren.
Klopt. Ik ben er ook mee bezig en werk daar in stappen naar toe. Ik heb een tijd in Marokko gewoond ( maar moest terug want studie). Mijn grootste wens is emigreren naar Marokko. Dat weet iedereen en daar maak ik geen geheim van.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Helaas? Betekend dat je graag naar Marokko zou willen emigreren?
Dit zegt meer wat over jou. Duidelijk geen kennis over de geschiedenis en cultuur van Noord-Afrika.quote:
Misschien kun je je daar eerst beter op concentreren. Ik wil niet bot zijn, maar daar is de spoeling natuurlijk veel groter. Straks ga je hier aan de haal met een turk die helemaal niet naar Marokko wil emigreren. Ben je mooi mee.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er ook mee bezig en werk daar in stappen naar toe. Ik heb een tijd in Marokko gewoond ( maar moest terug want studie). Mijn grootste wens is emigreren naar Marokko. Dat weet iedereen en daar maak ik geen geheim van.
ja dat was de grapquote:Op maandag 20 maart 2017 11:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit zegt meer wat over jou. Duidelijk geen kennis over de geschiedenis en cultuur van Noord-Afrika.
Daarom wil ik ook een Marokkaan en roep ik hier ook altijd dat ik een Marokkaanse man wil. Met een Marokkaanse man is het makkelijker om die stap te zetten. Maar als het nou net zo leuke man is als Triggershot wil ik best in Nederland blijven. Heb veel over voor een leuke man.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Misschien kun je je daar eerst beter op concentreren. Ik wil niet bot zijn, maar daar is de spoeling natuurlijk veel groter. Straks ga je hier aan de haal met een turk die helemaal niet naar Marokko wil emigreren. Ben je mooi mee.
In de OP leek het alsof dat geen absolute vereiste was.quote:Op maandag 20 maart 2017 11:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een Marokkaan en roep ik hier ook altijd dat ik een Marokkaanse man wil. Met een Marokkaanse man is het makkelijker om die stap te zetten.
Wat is dat?quote:Op maandag 20 maart 2017 11:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Koop een Mister Sybian en een doos bonbons.
is 1 van mijn favoriete, door dat liedje werd ik gek van hem, wel de live versiequote:Op maandag 20 maart 2017 11:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Drug, dit is echt zijn beste nummer vind ik.
Liefst wel. Heb dat ook wel vaker geroepen hier ( waarna gezegd werd dat ik een racist ben).quote:Op maandag 20 maart 2017 11:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
In de OP leek het alsof dat geen absolute vereiste was.
Wat doe je met jouw kerstpakket?quote:Op maandag 20 maart 2017 11:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is dat?
In bonbons zit alcohol. Eet ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |