quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Frans Bromet heeft ooit een docu over hem gemaakt. Daarin wordt een goed beeld geschetst van de manier waarop Smakman met mensen omgaat. Niets betalen, hoog van de toren blazen en mensen keihard afvallen als ze niet in zijn straatje passen. Luchtfietserij met altijd gevolgen voor anderen en nauwelijks voor hem. Exloo is geen raar dorp, Smakman is (of was) een ondernemer met zeer controversieele denk/en handelswijzen. En dan maak je niet altijd vrienden. Sterker nog, de manier waarop hij met mensen omgaat zorgt eerder voor vijanden.
Maar wel erg off-topic denk ik.
quote:Lichaam in afgebrande woonboerderij Exloo van bewoner
Het lichaam dat donderdag in de uitgebrande woonboerderij met destilleerderij in het Drentse Exloo is gevonden, is van de 52-jarige bewoner van het pand. Dat meldt de politie zaterdag.
De politie vond het lichaam nadat speurhonden aansloegen. De politie weet ook nog niet of de persoon door de brand om het leven is gekomen.
Woensdagnacht gingen het pand van de Turv Exloo Distillery, een schuur en woonboerderij in vlammen op. Twee van de gebouwen zijn een rijksmonument.
Het was lange tijd onduidelijk of er mensen in de panden aanwezig waren. Uiteindelijk meldde de vrouwelijke bewoner zich bij de politie, maar zij zei niet te weten waar haar man was.
Brandstichting
De politie sluit niet uit dat er sprake is van brandstichting.
Volgens lokale media waren er al langere tijd spanningen tussen de eigenaren van de Turv Exloo Distillery en inwoners van het dorp. Recent werd het bedrijf nog beklad. De politie bevestigt dat een aantal weken geleden de tekst 'ik vertrek' op de schutting is geschreven.
Ik vertrek
Turv Exloo Distillery is een project van ondernemer Mathieu Smakman, die enige bekendheid kreeg met deelname aan het gelijknamige televisieprogramma Ik vertrek.
Het bedrijf bestond nog maar twee jaar, maar stond ook alweer te koop voor zo'n drie miljoen euro.
Helemaal het einde van RTL?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:40 schreef BoyTox het volgende:
Even hier, misschien beter dan nieuw topic.
Ik ben in een ik vertrek, emigratie, huis/bedrijf buitenland mood.
Uiteraard heb ik alle afleveringen van Ik vertrek al gezien, ook van de week die slakken farm in Spanje weer terug gekeken op youtube. A place in Spain. Via google kom ik ook uit bij No going back, maar kan geen hele afleveringen vinden.
Dus wie weet er shows zoals Ik vertrek of No going back?
Ook allemaal gezien.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:09 schreef Gnittoo het volgende:
grenzeloos verliefd? wel een beetje een wijvenprogramma
Ja! Wil ik graag zien, maar is dat niet betaal Rtl gemist of zo?quote:
Ja ik zie het.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef BoyTox het volgende:
[..]
Ja! Wil ik graag zien, maar is dat niet betaal Rtl gemist of zo?
Herhaling toch?quote:
ojaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral die scene dat hij ziekenbezoek krijgt.
deze terugblik is idd nieuwquote:Op zaterdag 29 april 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
Voor mij is deze aflevering nieuw maar ik geniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |