mijn ziel is leeg en mijn bed ookquote:Op zondag 19 maart 2017 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, ben zielsgelukkig met haar
jij?
wit poederquote:
ja, maar als je zegtquote:Op zondag 19 maart 2017 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik mijn scriptie heb geschreven.
Het was in ieder geval onwijs saai, met heel veel bronvermeldingen.
hahahahahaquote:Op zondag 19 maart 2017 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel het verhaal over je huisbaas die met zakken wit poeder aan het slepen was
rtquote:Op zondag 19 maart 2017 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewelddadige revolte gericht op de vernietiging van de klassesamenleving
Ik ga morgen kopen want 2 voor 2 euro bij de AH (en volgens mij Jumbo sowieso het hele jaar).quote:
lolquote:Op zondag 19 maart 2017 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
vertel het verhaal over je huisbaas die met zakken wit poeder aan het slepen was
ahw wat sneuquote:Op zondag 19 maart 2017 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn ziel is leeg en mijn bed ook
oehhh nicequote:Op zondag 19 maart 2017 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga morgen kopen want 2 voor 2 euro bij de AH (en volgens mij Jumbo sowieso het hele jaar).
Ga dan naar Somalië, heb je ook geen last van de klassensamenleving.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewelddadige revolte gericht op de vernietiging van de klassesamenleving
waarom begim je altijd rond deze tijd over etenquote:
ik ben op je maar je ziet me niet staan schijnbaarquote:Op zondag 19 maart 2017 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw wat sneu
vanwaar je vraag?
Vreetkick feelings.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom begim je altijd rond deze tijd over eten
doe niet zo emo is je ket op ofzoquote:Op zondag 19 maart 2017 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben op je maar je ziet me niet staan schijnbaar
Eerst kibbeling met ravigottesausquote:Op zondag 19 maart 2017 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga morgen kopen want 2 voor 2 euro bij de AH (en volgens mij Jumbo sowieso het hele jaar).
Dat is vrijdag.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerst kibbeling met ravigottesaus
echt niet waarquote:Op zondag 19 maart 2017 23:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben op je maar je ziet me niet staan schijnbaar
Goed bezig. Ik had ook een half tussenjaar maar toen heb ik niks gedaan.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:31 schreef Crack_ het volgende:
En Jimmy, ik heb twee jaar geleden wel een tussenjaar gehad en toen wat kunnen sparen. Scheelde ook veel
*voetnoot: God.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar als je zegt
"het gras is groen"
zeggen die beoordelaars "bron?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |