Papi rendeert toch ook veel beter als linkshalf, dat is geen geboren controleurquote:Op zaterdag 1 april 2017 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
Wat speelde Hendrix goed zeg. Beter dan onze papi.
Ajax pakken we sowieso in EHVquote:Op zaterdag 1 april 2017 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moet toch echte 2de worden hoor.
Die kans is nog kleiner dan toen Ajax nog 1-1 speelde tegen de Graafschapquote:Op zaterdag 1 april 2017 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax pakken we sowieso in EHV
Dus laat ze nu maar winnen,wie weet gaat Feyenooit nog choken
Ahh wat schattig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We zullen zien , maar zoals ik al zei..ajax pakken we 100% zeker in EHV.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die kans is nog kleiner dan toen Ajax nog 1-1 speelde tegen de Graafschap
Samen met Hendrix de beste op het veld.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:57 schreef TehRocks het volgende:
Locadia is afgezien van die goal wel echt drie keer kut.
Hoewel ik het niet zie gebeuren, hoop ik ook op volle winst voor Ajax. Liever een klein kansje op plek één dan genoegen nemen met een gevecht om plek 2.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die gene op je user icon was er ook nog bij het laatste kampioenschap. Nu na zo lange tijd bijna kampioen en dan zo arrogant komen doen... ga lekker naar feyenoord.netwerkquote:
Was de vorige wedstrijd ook al zo Hansiequote:Op zaterdag 1 april 2017 23:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee, wel makkelijk om dat te roepen als de wedstrijd begonnen is.
Feyenooit hahahahaquote:Op zaterdag 1 april 2017 22:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat dit niet lekker werkte, leek het me logischer. Sowieso is Van Ginkel de betere middenvelder (meer diepgang) van de twee. Ach, maakt ook niet uit. 3 punten binnen en alle kans op de tweede plek.quote:Op zondag 2 april 2017 10:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was de vorige wedstrijd ook al zo Hansie
En bij winst van Ajax hebben we plek 2 ook nog gewoon in eigen hand.quote:Op zondag 2 april 2017 08:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet zie gebeuren, hoop ik ook op volle winst voor Ajax. Liever een klein kansje op plek één dan genoegen nemen met een gevecht om plek 2.
Gelijk spelletje is ook prima, wat mij betreft. Maar het liefst zie ik Feyenoord een flinke deuk oplopen vandaag.quote:Op zondag 2 april 2017 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En bij winst van Ajax hebben we plek 2 ook nog gewoon in eigen hand.
Wel apart, hopen dat Ajax wint, dat heb ik niet zo vaak.
Hier ben ik het zo erg mee oneens, hij heeft geen bal lekker geraakt behalve die goal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Samen met Hendrix de beste op het veld.
Dat wordt vast weer een wedstrijd opzich denk ikquote:Op zondag 2 april 2017 15:10 schreef TehRocks het volgende:
Als Ajax half zo goed als vandaag speelt tegen PSV liggen we er ook met 3-0 af voor de rust.
Ajax is helemaal niet zo goed. Feyenoord staat gewoon stijf van de stress.quote:Op zondag 2 april 2017 15:10 schreef TehRocks het volgende:
Als Ajax half zo goed als vandaag speelt tegen PSV liggen we er ook met 3-0 af voor de rust.
Ajax speelt fantastisch. Diepteballen, heel veel 1 keer raken, aannames die allemaal kloppen. Dit is de beste wedstrijd die ze dit seizoen spelen.quote:Op zondag 2 april 2017 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax is helemaal niet zo goed. Feyenoord staat gewoon stijf van de stress.
Feyenoord geeft niet normaal veel ruimte weg .quote:Op zondag 2 april 2017 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax speelt fantastisch. Diepteballen, heel veel 1 keer raken, aannames die allemaal kloppen. Dit is de beste wedstrijd die ze dit seizoen spelen.
Veel te laat. Had liever gelijkspel of winst Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2017 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Zelf alles winnen en Feyenoord twee keer verliezen en je bent kampioen
Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....quote:Op zondag 2 april 2017 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel te laat. Had liever gelijkspel of winst Feyenoord.
quote:Op zondag 2 april 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Als Ajax 5 los zou staan was het gespeeld , maar het blijft Feyenoord.
Die kunnen elk moment in elkaar storten van de kampioenstress.
En het is te hopen dat hun spits er weken uitligt..scheelt ook veel.
Zeker. Gewoon zo kut dat we tegen die matige kakkerlakken 0 punten hebben gehaald dit seizoen. Gewoon triest en onnodig.quote:Op zondag 2 april 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Wat dat laatste betreft is het wel jammer dat ze midweeks thuis tegen Go Ahead spelen. Zelfs met alle spelers die ze missen, lijkt me dat een wedstrijd die ze eenvoudig weer op het goede pad kan zetten.quote:Op zondag 2 april 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
Of een wedstrijd die ze definitief in een dal duwt. Het is al weken erg, erg matig bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft is het wel jammer dat ze midweeks thuis tegen Go Ahead spelen. Zelfs met alle spelers die ze missen, lijkt me dat een wedstrijd die ze eenvoudig weer op het goede pad kan zetten.
WTF heb ik hier nu weer gelezen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
Huhquote:Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit voor idiote uitspraak? Dus je hoopt op een titel van Feyenoord? Ben je wel goed wijs.....
Waarom zou PSV kansloos zijn? Als die kut doellijntechnologie er niet was geweest waren we al tijden ongeslagen. Een doellijntechnologie die zegt dat de bal volledig over de lijn is geweest. Dat begint me naarmate deze competitie vordert steeds meer te ergeren. Zeker als je de gemiddeld gekalkte doellijn in NL ziet..
Watquote:Op zondag 2 april 2017 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat deze idiote selectieve manier van waarneming moet stoppen, dat heb je gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |