Oh sorry is het een sterilisatie topic gewordenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh? Er wordt dan makkelijker gedaan over sterilisatie?
Nee, maar je post volgt op een post waarin wordt aangegeven dat verzoeken niet gehonoreerd werden. Ik stel daarop een vraag over jouw post.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sorry is het een sterilisatie topic geworden
E. All of the above.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:48 schreef JohnShooter het volgende:
Willen jullie geen kinderen omdat je
A. Deze wereld niet geschikt vind
B. Kinderen gewoon niet leuk vind
C. Jezelf totaal ongeschikt vind als ouder
D. Andere redenen.
Gewoon nieuwsgierigheid..
Dat alles. En omdat ik mijn vrijheid niet op wil gevenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:48 schreef JohnShooter het volgende:
D. Andere redenen.
Lees de reeks ff door zou ik zeggen..quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:48 schreef JohnShooter het volgende:
D. Andere redenen.
Dat is bij mij niet het gevalquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:54 schreef JohnShooter het volgende:
En als jullie man of vrouw ze wel wil maar
jij ziet het steeds minder zitten?
Wat vraag je nou? Of wij als bewust kindvrij dat op zouden geven omdat een partner kinderen wil?quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:54 schreef JohnShooter het volgende:
Het laatste dat jij zou moeten doen op dit moment is nog een kind krijgen.. En als Kim serieus overweegt om een kind met jou op de wereld te zetten (in jullie huidige situatie) dan is zij absoluut niet geschikt om moeder te worden (iig niet op dit moment)quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:54 schreef JohnShooter het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat alles. En omdat ik mijn vrijheid niet op wil geven
Ja, dat is het ook.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind het serieus onvoorstelbaar...
En om het maar meteen in de butt te nippen, dit is pertinent niet het topic voor die discussie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het laatste dat jij zou moeten doen op dit moment is nog een kind krijgen.. En als Kim serieus overweegt om een kind met jou op de wereld te zetten (in jullie huidige situatie) dan is zij absoluut niet geschikt om moeder te worden (iig niet op dit moment)
Ik qoute jou nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar je post volgt op een post waarin wordt aangegeven dat verzoeken niet gehonoreerd werden. Ik stel daarop een vraag over jouw post.
Maar pardon he, zal t niet meer doen.
haal dat ajb niet ook hierheen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het laatste dat jij zou moeten doen op dit moment is nog een kind krijgen.. En als Kim serieus overweegt om een kind met jou op de wereld te zetten (in jullie huidige situatie) dan is zij absoluut niet geschikt om moeder te worden (iig niet op dit moment)
Nee, je quote niemand. Ik stel je een vraag omdat ik de context niet snap en dus benieuwd ben wat je nu precies bedoelt.quote:
Ik ben niet bewust kind vrij maar ik vind mezelf niet echt een goeie pa nu. Mijn vriendin romantiseert het krijgen van een kindje maar ik weet uit ervaring dat het echt niet altijd leuk is.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vraag je nou? Of wij als bewust kindvrij dat op zouden geven omdat een partner kinderen wil?
Allereerst zou een man met kinderwens bij mij al geen kans maken. Daarnaast ga ik voor zoiets essentieels geen concessies doen.
Ga werken aan het goede pa zijn. Neem de adviezen die je al gehad hebt ter harte en laat dit topic voor wat het is, want hier ga je niet vinden wat je zoektquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:04 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik ben niet bewust kind vrij maar ik vind mezelf niet echt een goeie pa nu. Mijn vriendin romantiseert het krijgen van een kindje maar ik weet uit ervaring dat het echt niet altijd leuk is.
Goh, dat zou het een stuk makkelijker maken idd.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:04 schreef Forbry het volgende:
Er speelt wel iets meer een rol dan dat, maar toch met name A. Alleen het állerbelangrijkste argument voor mij is eigenlijk gewoon (hoe belachelijk/vreemd/ongeloofwaardig/weetikhet anderen dat argument misschien ook vinden) dat ik een potentieel kind niet van te voren kan vragen of het zou willen bestaan.
Zou een kind op die vraag van te voren volmondig 'ja' kunnen zeggen, volledig op de hoogte van de wereld zoals die is zijnde en ook volledig alle implicaties van één en andere begrijpende, dan had ik dat kind denk ik toch wel erg graag gewild...
Ben ik het helemaal mee eens, maar had geen zin in een ellelang cryptisch gebeuren..quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
En om het maar meteen in de butt te nippen, dit is pertinent niet het topic voor die discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |