ik drink nooitquote:Op zondag 19 maart 2017 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt mee, jij bent koning daarin toch
Doen de meeste mensen maar dat hebben ze zelf niet echt door.quote:Op zondag 19 maart 2017 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij jou misschien, je zal er wel als een mongool bijlopen als je bezopen bent.
yeah, met joużquote:
niet alleen als ie bezopen is wssquote:Op zondag 19 maart 2017 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
srs is echt al meer dan een jaar geleden dat ik voor t laatst dronken wasquote:
valt wel meequote:Op zondag 19 maart 2017 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit geweest, dat is toch niet echt in binnenstad? Oh randje dusquote:Op zondag 19 maart 2017 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat vind je van jut en ju(u)l dan frassemans
zijn zo veel betere alternatievenquote:
Als je jezelf elke dag de tyfus in blowt, kan ik me voorstellen dat je dronken zijn niet chill vindtquote:
ik heb cheeseburgerquote:Op zondag 19 maart 2017 17:18 schreef HRC2020 het volgende:
Waarom zijn groentenburgers altijd zo droog
hoe heeft dat iets met elkaar te makenquote:Op zondag 19 maart 2017 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je jezelf elke dag de tyfus in blowt, kan ik me voorstellen dat je dronken zijn niet chill vindt
Niks want ken genoeg mensen die blowen en zuipen.quote:Op zondag 19 maart 2017 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe heeft dat iets met elkaar te maken
Ben aan het stoken, hjbquote:Op zondag 19 maart 2017 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe heeft dat iets met elkaar te maken
ja preciesquote:
ok sryquote:
Hey Frass.quote:Op zondag 19 maart 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagelijkse portie aandacht voor Chrolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |