Lol xDquote:Op zondag 19 maart 2017 15:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godtievus... kees... ik ben weg
Dus nu kan ik losgaan in KLB?quote:Op zondag 19 maart 2017 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ga ook maar even wat anders doen.
En ik ookquote:Op zondag 19 maart 2017 15:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godtievus... kees... ik ben weg
Waarom loopt iedereen weg voor.mij?quote:
Er komt alleen maar stront uit je vingersquote:Op zondag 19 maart 2017 15:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom loopt iedereen weg voor.mij?
quote:Op zondag 19 maart 2017 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er komt alleen maar stront uit je vingers
ahwwquote:Op zondag 19 maart 2017 15:09 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Het is meer dat ik mezelf haat en me afzonder dan dat ik eenzaam benal is de uitkomst een beetje t zelfde.
quote:
Niemand lelijke grindkopquote:
Mooi, wil wel zeker weten dat je dood bentquote:Op zondag 19 maart 2017 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
En wat doen jullie
Heb gezond gegeten en sterf nu van de buikpijn hierbij zijn jullie allen uitgenodigd op mn begrafenis
Ben je zo erg geïndoctrineerd door je fitguy?quote:Op zondag 19 maart 2017 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
En wat doen jullie
Heb gezond gegeten en sterf nu van de buikpijn hierbij zijn jullie allen uitgenodigd op mn begrafenis
Ja zo erg dat ik pure chocolade eet ipv melk omdat het gezonder isquote:Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je zo erg geïndoctrineerd door je fitguy?
Mn geest blijft jou achterna volgen gvdquote:Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooi, wil wel zeker weten dat je dood bent
Jouw geest is leeg, ik voel dus geen angstquote:Op zondag 19 maart 2017 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn geest blijft jou achterna volgen gvd
quote:Op zondag 19 maart 2017 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja zo erg dat ik pure chocolade eet ipv melk omdat het gezonder is
quote:Op zondag 19 maart 2017 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
En had alpro soya plantaardig kwark gegeten. Nou mensen kinders, wat is dat ranzig zeg.
Net als je kale kop ahahahahquote:Op zondag 19 maart 2017 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jouw geest is leeg, ik voel dus geen angst
ik voel je pijnquote:
Waarom zou je alpro nemen als je gewoon tegen het normale alternatief kan dan?quote:Op zondag 19 maart 2017 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
En had alpro soya plantaardig kwark gegeten. Nou mensen kinders, wat is dat ranzig zeg.
Wilde het gewoon proeven ja gvdquote:Op zondag 19 maart 2017 16:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je alpro nemen als je gewoon tegen het normale alternatief kan dan?
Je laat jezelf ook in je mond plassen zeker gekke meid.quote:
Is patricia jouw mamma?quote:Op zondag 19 maart 2017 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je laat jezelf ook in je mond plassen zeker gekke meid.
Wel naar nutz genaamd walnootquote:
Patries vond dat niet viesquote:Op zondag 19 maart 2017 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je laat jezelf ook in je mond plassen zeker gekke meid.
Was het maar zo'n feest dan kon ze mij wel een ton geven van die schadevergoeding die ze wil.quote:
Nee dan worden het patty brard en dochter taferelenquote:Op zondag 19 maart 2017 16:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dan kon ze mij wel een ton geven van die schadevergoeding die ze wil.
Waar?quote:Op zondag 19 maart 2017 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Transgenders die demonstreren omdat ze meer moslims willen.
quote:Op zondag 19 maart 2017 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Transgenders die demonstreren omdat ze meer moslims willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |