Hoi

Hier iedere dag yoghurt als toetje.. maar dat komt omdat ik er geen melk in krijg

Sowieso is het hier een groot eetdrama op het moment
Melba

fantastisch

en van Razz op de gang
De eetdiscussies blijven hier uit hoor..... het is gewoon heel veel hard huilen omdat er een kruimel naast het bord ligt, omdat het niet snel genoeg aan z'n vork zit, omdat hij niet op z'n stoel wil zitten, omdat ik de verkeerde vork heb gepakt, omdat ik een rijstkorrel op het gezicht van het aapje op z'n bord heb gelegd of omdat ik vraag of het lekker is...

Sylver, ik zou haar wel sturen maar desnoods eerder ophalen. Ik had Js een paar keer niet gebracht toen z'n broer net naar school ging, maar heb daar echt spijt van gehad toen hij ook echt weer moest. Ik zou denken wel sturen, eerder ophalen en dan even samen een ijsje eten... het is natuurlijk niet niets

Oh en echt de tijd nemen, even meespelen maar ook duidelijk zijn in het daarna moeten gaan..
Oh en nog gefeliciteerd

Toffe kamer trouwens Exode

En wat lief van Lucas JM en sterkte!
Js is gisteren helaas niet goed gekeurd bij de kno arts. Hij zag nu alweer achter beide oren vocht zitten

.
Komt door z'n Neusamandelen dus die gaan eruit en hij krijgt ook in z'n andere oor een buisje... we zijn nog niet klaar dus... maar het is voor een goed doel. Ze willen geen risico nemen en ik ben zelf natuurlijk super nieuwsgierig hoe Js eruit ziet zonder snot uit z'n neus

.
Als het goed is gaat het gebeuren in mei.... ben benieuwd of dit ziekenhuis wel kan plannen
al anderhalf jaar aan het wachten in het Sophia
Iemand een weddenschapje of hij voor z'n derde door de orthopeed wordt geholpen