Wat heerlijk Nikki en fijn ook dat ze dit maar weer gehad hebben. Wat een onderneming weer.
En wat een lange kindjes, Melba ook al zo lang, jeetje. Vind ik zo bijzonder altijd, die enorme verschillen op zo'n klein leeftijdsverschil.
Ik heb weer de nodige zomerjasjes aangeschaft, nu het weer zo mooi lijkt en is. We hebben zoiets leuks als tip uit de krant gehaald; van wilgentakken (lag hier als snoei afval van de gemeente) een hut maken in de tuin, eventueel met tunnel eraan (dat laatste moeten we nog doen als we nog takken kunnen scoren). Slaat het niet aan, dan trekken we de boel eruit, anders ishet enorm leuk. Is weer eens wat anders dan een plastic of houten huisje (die hier er toch niet in gaat komen). De vogels vonden het ook meteen al geweldig.
Ik heb crepepapier gekocht bij de lidl, om mee te knutselen met R. Ik had op pinterest ideeën gezien van nat maken en dan op canvas doek en dan er later aftrekken en dan heb je een geweldig schilderij.

Iemand nog andere leuke knutselideeën voor peuters daarmee? En hoe heet dat materiaal wat je bij een kijkdoos soms gebruikt, van dat doorzichtige folie? (ah dat heet vliegerpapier) Action en hema hadden het niet, of ik zoek verkeerd.