abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7254010
Ik heb vissen in de vijver buiten. Nou wou ik de vissen naar binnen halen, in een aquarium. Is dit mogelijk, of mogen vissen die buiten in de vijver zitten alleen in een vijver ??
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_7254195
Wat voor vissen heb je erin zitten?
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_7254241
Goudvissen, en zo een soort goedkope paarse
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_7254276
hoe diep is die vijver?
Poesuh zijn liev!
pi_7254295
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:41 schreef Slug-Twista het volgende:
hoe diep is die vijver?
80 cm ofzo
pi_7254314
Je kan ze wel in een aquarium doen, moet je ze wel in water uit de vijver doen... Je kan ook ff een pompje kopen en die in de vijver zetten, die blaast van die luchtbelletjes omhoog waardoor niet de hele vijver dicht vriest..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_7254822
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:41 schreef EminemRulezz het volgende:

[..]

80 cm ofzo

hmm ik zou ze dan idd ff in een aquarim plaatsen.. onze vijver is behoorlijk diep, daar kunnen ze gewoon onderaan de vijver blijven.
Poesuh zijn liev!
  † In Memoriam † dinsdag 10 december 2002 @ 21:57:22 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_7256143
hoe groot is het aquarium en hoe groot zijn je vissen?

(je kan ook bubbeltjes plastic op een hoogte van 30 a 50 cm over je vijver heen spannen en hem ijsvrij houden dmv een luchtpomp met een bruisbol. Denk je wel aan je pomp/filter?)

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:12:52 #9
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7258207
ze kunnen in de vijver blijven, als je vijver iig dieper is dan 60 cm en een pomp erin (of iets anders waardoor er lucht toevoer mogelijk is)
Anders zou ik ze idd maar even binnenhalen, maar gooi ze dan niet gelijk in warm water. Maar laat ze eerst even in water met vijvertemperatuur en laat dat dan langzaam op temperatuur komen.
Het is wel noodzakelijk dat je aquarium groot genoeg is en liefst een pomp heeft.
imagination is more important than knowledge
pi_7258257
Vissen kunnen doorgaans prima overleven als 't vriest... zorg wel even voor een ijsvrijhouder. (Dit kan een piepschuimen ring met deksel zijn, maar ook een luchtpompje wat 't water in beweging houdt.)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7258574
Heb ze net verplaatst naar het aquarium, ze vonden het erg leuk (volgens mij). Heb het water uit de vijver gebruikt en wat zuurstofplantjes enz erin gegooi. Nu wil ik weten. 1 van die vissen heeft zoals ik aantal maanden geleden ook aantal vissen aantof de mond kapot. Schimmel aan de mond of zoiets. De dierenwinkel zei dat dit een schimmelinfectie was. Nu heeft deze vis het nog niet zo erg, en heb ik antibiotica. Kan ie er gewoon in blijven ?? (in het aquarium) ?
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2002 @ 13:19:25 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_7267435
de vis meteen in een quarantaine bak zetten met wat zout in het water (eetlepel zout op 10 liter water) het is besmettelijk!!
pi_7274619
Hey,

Die vis is weer gezond opeens :S , was zeker wat anders. Nou het volgende probleem, het zijn dus eigenlijk vijvervissen. Hoe warm mag het water dan zijn van het aquarium ??

† In Memoriam † woensdag 11 december 2002 @ 21:32:16 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_7278986
goudvissen kunnen een temp. van 22 graden verdagen, maar wat dat paarse vissie voor een ding is Daar zou je even achter moeten komen dan kan je op het net zo opzoeken wat die nodig heeft.

Ik zou zelf een thermostaat in de bak doen zodat er een constante temp. is

donderdag 12 december 2002 @ 17:42:16 #15
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7295200
quote:
Op woensdag 11 december 2002 18:50 schreef EminemRulezz het volgende:
Hey,

Die vis is weer gezond opeens :S , was zeker wat anders. Nou het volgende probleem, het zijn dus eigenlijk vijvervissen. Hoe warm mag het water dan zijn van het aquarium ??

soms hebben vissen ook weleens last van het veranderen van omgeving, daar kan het dus ook aan liggen.
imagination is more important than knowledge
pi_9829888
Allemaal Dood
  woensdag 16 april 2003 @ 23:50:03 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9829928
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:48 schreef EminemRulezz het volgende:
Allemaal Dood
ja ................dat lijkt me logisch......
pi_9829935
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:48 schreef EminemRulezz het volgende:
Allemaal Dood

Sorry, is beter.
Beetje rare topickick vind je niet?

pi_9829951
Jah, sorry, maar ik ben nog eens al mijn topics nagelopen en zag ik dat iedereen wachtte op mijn reactie

Bij deze sorry, was het helemaal vergeten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')