Nee, kan niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Zou hij z'n tenen kunnen aantikken?
Dat is wel typerend voor hem. Hij had beter GroenLinks kunnen stemmen, aangezien die opkomen voor de kanslozen van de maatschappij. Alhoewel Braddie in de illusie leeft dat hij veel kansen heeft, ook al heeft hij geen startkwalificatie en werkervaring en kampt hij met allerlei mentale en fysieke beperkingenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 22:13 schreef Ingolstadt het volgende:
Breaking: Braddie heeft PVV gestemd.
Betere vraag zou zijn of hij zijn jongeheer in alle bewegingsvrijheid bij de hand kan nemenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Zou hij z'n tenen kunnen aantikken?
dat hij hypocriet is weten we allangerquote:Op zondag 19 maart 2017 00:21 schreef Sander166 het volgende:
Braddie vindt schelden met kanker echt niet kunnen
[ afbeelding ]
Over dat zelfde filmpje zei hij net nog dat het kankertuig wasquote:Op zondag 19 maart 2017 00:21 schreef Sander166 het volgende:
Braddie vindt schelden met kanker echt niet kunnen
[ afbeelding ]
Het lijkt inderdaad alsof ie ze toejuichtquote:Op zondag 19 maart 2017 00:32 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Over dat zelfde filmpje zei hij net nog dat het kankertuig was
Of sarcast. Waar is rtsg eigenlijk?quote:Op zondag 19 maart 2017 08:52 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Mapima heeft weer zitten knippen en plakken.
Ja, live in de uitzending kwam het nieuws binnen dat Chuck Berry is overleden. (ik dacht dat hij al dood was...) en dat viel hem zwaar.quote:Op zondag 19 maart 2017 09:17 schreef Voszje het volgende:
Waarom lig ik weer ziek in bed als er streams zijnHeb ik nog iets gemist behalve de BMW verhalen en kkr?
Ai, het dus nog een sentimentele stream ook...quote:Op zondag 19 maart 2017 10:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja, live in de uitzending kwam het nieuws binnen dat Chuck Berry is overleden. (ik dacht dat hij al dood was...) en dat viel hem zwaar.
Ja dat was die.quote:Op zondag 19 maart 2017 07:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dit de nepbradge met maar 18 abonees?
Sentimenteel was het niet, meer woede en vol ongeloof.quote:Op zondag 19 maart 2017 10:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ai, het dus nog een sentimentele stream ook...
Jammer dat ik het heb gemist.quote:Op zondag 19 maart 2017 10:03 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Sentimenteel was het niet, meer woede en vol ongeloof.
Braad kondigde het al aan in de "George Michel overleden vlog"quote:
Mapima is echt een mongool.quote:Op zondag 19 maart 2017 08:52 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Mapima heeft weer zitten knippen en plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |