abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2002 @ 11:55:45 #201
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_7446004
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 01:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is hier een openbaar forum en JIJ bepaalt niet wie waar ergens mag posten.

Als de postings van anderen jou niet bevallen kan jij ook verder wegblijven van het forum.

Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 20 december 2002 @ 12:00:56 #202
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7446084
Ik heb nog een kaartje voor vak G in de aanbieding... 10 euro.

Zitten alleen wel de hooligans van NAC

Ik gaat gewoon naar Exc-joden. Wil best naar NAC maar dan niet op vak G in mijn eentje, hehehe

A.M.A.B
  vrijdag 20 december 2002 @ 13:52:03 #203
30732 -F-
He's here He's there
pi_7447888
He's fuckin everywhere
  vrijdag 20 december 2002 @ 15:46:30 #204
30732 -F-
He's here He's there
pi_7450193
20-12-2002: Feyenoord begint aan sanering

De website VoetbalPlus.nl komt met een opmerkelijk bericht. Feyenoord begint volgens hen aan een sanering, wat opzich nog niet opmerkelijk is gezien dat Feyenoord de laatste tijd veel spelers gekocht heeft en er weinig verkocht heeft. Daarbij zou het gaan om Christian Gyan (contract tot 2004) en Thomasz Rzasa (contract tot 2003). Verder zijn ook Pieter Collen (contract tot 2006) en Leonardo II (contract tot 2004) overbodig bij de UEFA Cup winnaar. Ferry de Haan is het eerste slachtoffer van de Rotterdammers, hij vertrok onlangs naar Excelsior.

Het meest opmerkelijke is dat Feyenoord ook van Brett Emerton (contract tot 2004) en Bonaventura Kalou (contract tot 2004) af zou willen. Beide spelers zouden te wisselvallig zijn. Ze hebben allebei een contract tot 2004 en mogen pas vertrekken als er een goed bod komt. Met het geld wat hieruit komt wil Feyenoord de transfermarkt opgaan.

In de winterstop heeft men dan natuurlijk nog geen geld beschikbaar toch zullen er enkele nieuwe namen verschijnen, zo is de verwachting. De Rotterdamse club kondigde eerder al aan een keeper en een verdediger te huren met een optie tot koop. Baan bezocht Zuid Amerika, Japan en Zuid Korea. Waarschijnlijk is de verdediger zo goed als zeker de jonge Argentijn Calvo die al langere tijd in de belangstelling staat van Feyenoord. Op lange termijn is hij een mogelijke opvolger van Emerton voor de rechtsbackplaats.

Daarnaast is het zeker niet uit te sluiten dat Feyenoord spelers wegkoopt bij clubs die het momenteel financieel moeilijk hebben. Scouts zijn al meer dan eens gesignaleerd bij Nac (voor Babos en Fehér). Verder volgt men ook de verrichtingen van Landzaat (Willem II), Amoah en Stefanovic (Vitesse) op de voet. Verder is het natuurlijk bekend dat men Dirk Kuijt en Romano Denneboom in de gaten houdt.
.

Mooi, vooral dat Bret en Bonaventure weg mogen als er een aardig bedrag geboden wordt. Minder is dat de mogelijke nieuwe rechtsback een Argentijn wordt.

Hoe het nou met Collen zit snap ik niet helemaal. De een vindt hem goed, volgens andere spoort zijn prive leven niet helemaal. Iemand duidelijkheid???

He's fuckin everywhere
  vrijdag 20 december 2002 @ 15:57:08 #205
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7450372
Bij Collen gaat het volgens mij om zijn priveleven ja...Gyan zou van mij ook wel mogen blijven. De rest mag wel weg van mij. Kalou heb ik ook nooit zo geweldig gevonden. Leuke acties, alleen weinig rendement.

Calvo ken ik alleen van horen en zeggen.

A.M.A.B
pi_7451171
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 01:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is hier een openbaar forum en JIJ bepaalt niet wie waar ergens mag posten.

Als de postings van anderen jou niet bevallen kan jij ook verder wegblijven van het forum.

ja en als ik nou iedereen in het bijvoorbeeld het grote afvaltopic af ga lopen kraken? Nee heh, wordt ook niet gewaardeerd. Netzoals ik die j**d hier niet waardeer en z'n opmerkingen maar beter kan posten in het daarvoor bedoelde topic.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_7454207
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 15:57 schreef Cart_man het volgende:
Bij Collen gaat het volgens mij om zijn priveleven ja...Gyan zou van mij ook wel mogen blijven. De rest mag wel weg van mij. Kalou heb ik ook nooit zo geweldig gevonden. Leuke acties, alleen weinig rendement.

Calvo ken ik alleen van horen en zeggen.

Als Collen ook een heel continent achter zich had staan had het Van der Herik & co geen tering uitgemaakt hoeveel hij dronk, dan zouden ze hem zelfs nog een fles wiskey cadeau doen per week.
Ik word nog al schijtziek over dat ge-ouwehoer over dat priveleven van Collen bij Feijenoord. Die gozer heeft binnen (en dat telt!) het veld een betere mentaliteit dan al die Aziaten (en toekomstige Aziaten) die in de Kuip spelen....
Maarja Feijenoord moet een brave club worden, waar onsportief gedrag niet getolereerd wordt, en waar de supporters niet is een keertje flink mogen schelden. Braaf klappen voor spelers die geen gele kaarten pakken, ofterwijl een soort Heerenveen maar dan in het groot, want volgens Mart Smeets heeft toch juist iedereen sympathie voor Heerenveen???
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 20 december 2002 @ 20:16:39 #208
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7454592
Mij kan het echt geen flikker schelen of Collen 's avonds de bloemetjes buiten zet. Het gaat om zijn mentaliteit binnen het veld en daar is volgens mij helemaal niks mis mee.

Verder kan ik mij echt wel identificeren in jouw stuk. Op een ander forum (Feyenoordforum) zeiken ze nu over het negatieve gelul aldaar. Nou ik ben er daar ook eentje van. Ik kan me helemaal niet meer identificeren met de ploeg van nu. Ook alles rond om Feyenoord veranderd en het doet me echt pijn om dat allemaal te zien gebeuren.

Dat begrijpen weinig supporters van Feyenoord. Er is nog maar een klein groepje volgens mij die het ziet gebeuren. Er moet gewoon iets veranderen. Heel veel veranderen.

A.M.A.B
pi_7455949
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 20:16 schreef Cart_man het volgende:
Mij kan het echt geen flikker schelen of Collen 's avonds de bloemetjes buiten zet. Het gaat om zijn mentaliteit binnen het veld en daar is volgens mij helemaal niks mis mee.
Dat bedoelde ik ook dus, ik vulde jouw eerdere quote alleen aan.
Liever een speler die 4 dagen in de week dronken is en zondag staat als je hem nodig hebt, dan van die modelprofs die om 8 uur in bed leggen maar hun poten terug trekken.
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 21 december 2002 @ 19:33:10 #210
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_7469359
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hoe kan jij nu bepalen of ik echt of nep ben kneus...

Was jij in Monaca, Milaan, Turijn...ga je naar Glasgow...

Was jij in Arnhem, Groningen, Eindhoven....

Of kom jij maar eens in de twee weken naar de Kuip

Wij verschillen van mening over Pierre. Ik vind het maar een matige spits. Deels hebben wij de UEFA cup aan hem te danken. Het was echter een teamprestatie. Ik vind dat er betere spitsen zijn dan hem.

Ik ben zeker geen kneus, maar wie zegt dat ik idd niet naar die wedstrijden ga, en wie zegt dat jij eens in de 2 weken naar de Kuip gaat?? En ze spelen ook weleens 2 weken achter elkaar thuis :p of niet of dat je naar die wedstrijden toe bent geweest??? Het winnen van de Uefa-Cup was ook een teamprestatie, maar met heel veel hulp van Pierre, en zonder hem was er niet gekomen, dan hadden we niet zoveel vrije trappen gehad die erin waren gegaan. Noem eens betere spitsen op die Feyenoord KAN betalen en die net zoveel scoren! Denk niet dat er veel zijn
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
  zaterdag 21 december 2002 @ 21:08:34 #211
27513 SoLiDuS
Ohw Shit ...
pi_7470659
Ik zoek het S.C.F. ROTTERDAM logo voor als operator logo op mn telefoon !

Ik zoek ergens een site waar ik dit logo kan bestellen.
Ik heb um wel als sms picture maar ik kan hem helaas niet instellen als groepslogo. Nokia 3210

Weet iemand ergens waar je deze online kan bestellen ?

[url]http://www.yowh.com/toyotatuning/showthread.php?s=0b17236f4e1bdf918e167b7e969b76aa&threadid=1[/url]
pi_7471917
Ja ik, maar je reageerde niet op mijn eerdere reactie...
  zondag 22 december 2002 @ 01:40:25 #213
27513 SoLiDuS
Ohw Shit ...
pi_7474819
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja ik, maar je reageerde niet op mijn eerdere reactie...
Ja omdat mn topic was gesloten
[url]http://www.yowh.com/toyotatuning/showthread.php?s=0b17236f4e1bdf918e167b7e969b76aa&threadid=1[/url]
pi_7477457
Nou Cart_man, waar blijft je antwoord?
pi_7484218
heb me weer vermaakt vanmiddag, alhoewel ik dat slopen van dat cafe helaas heb gemist.

Verder echt sneu voor Loovens dat juist dankzij een overtreding van hem de gelijkmaker viel. Maar shit happens. In ieder geval niet verloren en een aardig 1e kwartiertje.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 22 december 2002 @ 19:49:11 #216
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7484325
quote:
Op zondag 22 december 2002 19:45 schreef mister_popcorn het volgende:

In ieder geval niet verloren en een aardig 1e kwartiertje.

Zo hoort een topclub niet te denken lijkt me
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 22 december 2002 @ 19:54:30 #217
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_7484423
quote:
Op zondag 22 december 2002 19:49 schreef mitt het volgende:

[..]

topclub

You must be out of your brilliant mind.
pi_7484880
quote:
Op zondag 22 december 2002 19:49 schreef mitt het volgende:

[..]

Zo hoort een topclub niet te denken lijkt me

ga ff een post van me lezen van een pagina eerder ja?!
  zondag 22 december 2002 @ 20:16:54 #219
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7484957
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:14 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ga ff een post van me lezen van een pagina eerder ja?!

zielig zeg..

Kmeld alleen wat ik gelezen heb in een blad.

pi_7489808
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:16 schreef mitt het volgende:

[..]

zielig zeg..

Kmeld alleen wat ik gelezen heb in een blad.

ja nog zieliger dat jij al je info uit een blaadje moet halen. Je loopt alleen maar een beetje te eikelen hier. Daar heb ik geen behoefte aan, en ik denk niet dat ik de enige ben.
  zondag 22 december 2002 @ 23:35:36 #221
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7489944
quote:
Op zondag 22 december 2002 23:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ja nog zieliger dat jij al je info uit een blaadje moet halen. Je loopt alleen maar een beetje te eikelen hier. Daar heb ik geen behoefte aan, en ik denk niet dat ik de enige ben.

leuk dat je der geen behoefte aan heb
Lees je het niet
pi_7490089
quote:
Op zondag 22 december 2002 19:45 schreef mister_popcorn het volgende:
alhoewel ik dat slopen van dat cafe helaas heb gemist.
Toch niet om mee te doen hoop ik?
  maandag 23 december 2002 @ 10:06:21 #223
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_7495039
Tuurlijk wel om mee te doen..

Maar ja, denk dat je contacten moet hebben om te weten waar er afgesproken gaat worden en zo. Neem aan dat popcorn die wel heeft.

heb toch maar gekozen voor Excelsior - joden. Alleen is daar helaas niks gebeurd.

A.M.A.B
pi_7495173
Had gistern weer beter op mijn bed kunnen blijven leggen, voor een kwartiertje goed voetbal helemaal naar Breda, en die klootzak van een Van Hooydonk had weer eeens een verkeerd shirt aan, heb hem nu 2 keer echt dramatich zien voetballen en dat was toevallig allebei tegen NAC. Hij deed echt niks goed en had ook totaal geen inzet zoals hij van zijn medespelrs verwacht. De uitslecht was absoluut terecht, ik geloof dat Feyenoord de 2e helft er 2 keer uitgekomen is met een aanval.
  maandag 23 december 2002 @ 10:39:26 #225
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7495329
jullie zijn gisteren goed weggekomen bij NAC. Waar gaan jullie nu voor?
Kampioenschap
CL
EUFA

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')