quote:Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Op woensdag 18 december 2002 13:09 schreef -F- het volgende:
Als Golfer de flames bij de wortel aan wil pakken dan zou die NU in moeten grijpen.
Ik heb geen zin om als een schoolmeester dat puberale gedrag aan te pakken.
Het is aan jullie zelf om gewoon niet te flamen.
Die verantwoordelijkheid ligt bij de poster, niet bij de moderator.
quote:Welke flame?
Op woensdag 18 december 2002 13:09 schreef -F- het volgende:
Als Golfer de flames bij de wortel aan wil pakken dan zou die NU in moeten grijpen.
quote:Overigens ken ik minder voetballers die eerst bij F'noord speelde en later bij Ajax. Wim Jansen is de enige die nu bij me opkomt (Knopper tel ik niet aangzien die nooit in het eerste van F'noord gevoetbald had)
Op woensdag 18 december 2002 13:31 schreef DIGGER het volgende:[..]
In die zin valt de rivaliteit tussen Feyenoord en de neuzen hier best mee: McCann bij Rangers (eerst Celtic) wordt altijd uitgefloten door een vaste grote groep rangers fans, in >100 jaar zijn er slechts 3 spelers geweest die oit voor Liverpool en Everton uitgekomen zijn, om maar eens wat feiten van andere rivalen erbij te halen.
En bij Inter en Milan wisselen de gerust spelers uit....sja.....
Maar bij Feyenoord zie ik liefst geen ex-neus, Bij FC Den Haag al helemaal niet.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:05 schreef Cart_man het volgende:
Maar dan kan je er nog wel tegen optreden!Actie = Reactie
quote:Aanpakken dan maar?
Op woensdag 18 december 2002 12:44 schreef Luni het volgende:[..]
Das een jood, die hoeven we niet!
quote:Dean Gorre, Arnold Scholten (die had helemaal geen principes), zij het met een omweg...
Op woensdag 18 december 2002 14:34 schreef Doc het volgende:[..]
Overigens ken ik minder voetballers die eerst bij F'noord speelde en later bij Ajax. Wim Jansen is de enige die nu bij me opkomt (Knopper tel ik niet aangzien die nooit in het eerste van F'noord gevoetbald had)
quote:Waarmee maar weer ns is aangetoont dat de haat vanuit krotterdam tegen ajax véél groter is dan andersom. Triest
Op woensdag 18 december 2002 15:24 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Dean Gorre, Arnold Scholten (die had helemaal geen principes), zij het met een omweg...
Taument bleef in de Kuip omdat hij wist dat als hij naar Amsterdam zou gaan hij zich nooit meer zou kunnen vertonen hier in de regio.
Ik zie het liefst ook geen ajacieden in het Feijenoordshirt. En hoe was het ookal weer met Cruijff: "Feyenoord forever, Cruijff never"
Tuurlijk waren de supporters blij met het kampioenschap, omdat DE CLUB weer is een keertje kampioen was geworden.
quote:Scholten, "de witte socrates". Heeft me altijd verbaasd wat-ie nou bij Ajax moest. Deed het bij F'noord ook niet eens zo goed of zo, bij mijn weten.
Op woensdag 18 december 2002 15:24 schreef Staanplaats het volgende:
Dean Gorre, Arnold Scholten (die had helemaal geen principes), zij het met een omweg...
quote:Best treurig hoe het uiteindelijk met Taument is afgelopen.
Op woensdag 18 december 2002 15:24 schreef Staanplaats het volgende:Taument bleef in de Kuip omdat hij wist dat als hij naar Amsterdam zou gaan hij zich nooit meer zou kunnen vertonen hier in de regio.
quote:En dat had de club zeker voor een groot deel aan Cruijff te danken.
Op woensdag 18 december 2002 15:24 schreef Staanplaats het volgende:Ik zie het liefst ook geen ajacieden in het Feijenoordshirt. En hoe was het ookal weer met Cruijff: "Feyenoord forever, Cruijff never"
Tuurlijk waren de supporters blij met het kampioenschap, omdat DE CLUB weer is een keertje kampioen was geworden.
De enige keer dat ik JC in het stadion in het shirt van F'noord heb zien spelen heb ik trouwens wel genoten .
En Henk Groot vonden ze ook al zo slecht in Rotterdam.
quote:Dat is logisch met mensen zoals jij
Op woensdag 18 december 2002 15:40 schreef kamagurka het volgende:[..]
Waarmee maar weer ns is aangetoont dat de haat vanuit krotterdam tegen ajax véél groter is dan andersom. Triest
quote:Ventjes als jij zijn dankbare objecten om tegenaan te pissen, dankje
Op woensdag 18 december 2002 16:04 schreef Cart_man het volgende:[..]
Dat is logisch met mensen zoals jij
Bu arada Feyenoord'un resmi internet sitesi Fenerbahçenin Hollanda Milli Takýmýnda forma giyen golcüsü Van Hoojdonka resmen talip olduðunu yazdý. Sitede yer alan haberde Feyenoordun resmi gazetesi kaynak olarak gösterildi. Hollanda kulübünün Fenerbahçenin teklifine sýcak bakmadýðý da ifade edildi.
Ook op de Fenerbahce site duikt Pierre nu op, wie kan het ff vertalen ?
quote:Volgens mij staat er:
Op woensdag 18 december 2002 18:05 schreef olavski het volgende:
Ik ga wel ff ontopic:Bu arada Feyenoord'un resmi internet sitesi Fenerbahçenin Hollanda Milli Takýmýnda forma giyen golcüsü Van Hoojdonka resmen talip olduðunu yazdý. Sitede yer alan haberde Feyenoordun resmi gazetesi kaynak olarak gösterildi. Hollanda kulübünün Fenerbahçenin teklifine sýcak bakmadýðý da ifade edildi.
Ook op de Fenerbahce site duikt Pierre nu op, wie kan het ff vertalen ?
Er zijn hardnekkige geruchten bij Feyenoord dat er sprake is van een overgang van Pierre van Hooydonk naar onze vereniging. Wij ontkennen elke belangstelling voor broer konijn en zouden hem, zelfs met geld toe nog niet willen hebben.
Ter naar de meantime Feyenoord'un rijksambtenaar geïnterneerde verwijt Fenerbahçenin Nederland Nationaliteit Tak1m1nda vroeger giyen golcüsü Wagon Hoojdonka resmen verlangend voor olduunu yazd1. Verwijt grond vlakte weet Feyenoordun rijksambtenaar orgaan voorjaar olarak uiterlijk vertoon. Nederland kulübünün Fenerbahçenin voorstel s1cak opkomst zelfs wanneer verklaring passief.
en in het Engels:
In the meantime Feyenoord'un official internet reproach Fenerbahçenin Holland Nationality Tak1m1nda forme giyen golcüsü Van Hoojdonka resmen desirous for olduunu yazd1. Reproach earth plain know Feyenoordun official newspaper spring olarak show. Holland kulübünün Fenerbahçenin proposal s1cak attendance even if explanation passive.
Maar ik lees net dat het ook al op de Feyenoord site 'ergens' staat.
Storm in een glas water denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door olavski op 18-12-2002 18:16]
Pieter Collen hervat woensdag de baltraining. De Belg die kampt met een botkneuzing in de enkel, is de afgelopen week uitgebreid behandeld door de medische staf en trainde daarna met looptrainer Toine van de Goolberg. Collen gaat nu voor het eerst weer met John Metgod aan de slag, doorgaans de laatste fase in de revalidatie voor aansluiting bij de selectie.
quote:FENERBAHÇE MELDT ZICH VOOR VAN HOOIJDONK
Op woensdag 18 december 2002 18:09 schreef olavski het volgende:Maar ik lees net dat het ook al op de Feyenoord site 'ergens' staat.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 18:28 schreef LoekB het volgende:[..]
FENERBAHÇE MELDT ZICH VOOR VAN HOOIJDONK
quote:Wel opletten he.
Op woensdag 18 december 2002 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Spits kopt vandaag "Fenerbache aast op "Pi-Air".
Fenerbache heeft zich officieel gemeld voor Broer Konijn..
quote:Ja, ik had het allang gelezen, maar dit is officieel van Feyenoord.nl
Op woensdag 18 december 2002 18:33 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[..]Wel opletten he.
.
P.s. : Je avatar doet het niet
quote:Ohja noem eens andere betere spitsen op die dan net zoveel scoren als Pi-Air en die ook nog is BETAALBAAR zijn voor Feyenoord??? Pi-Air is DE spits die Feyenoord in jaren niet gehad heeft, mede dankzij hem wint Feyenoord de Uefa_Cup, volgens mij vind jij Pi-Air dus maar een trieste spits en zou willen dat ie nooit bij Feyenoord heeft gespeeld. Nee echte supporter hoor!!!
Op woensdag 18 december 2002 19:40 schreef Cart_man het volgende:
En dat ie maar snel opdonderd....voor hem 1000 andere spitsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |