[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 18-12-2002 11:31]
quote:Van Hooijdonk gaat volgens mij echt hoor.
Op woensdag 18 december 2002 11:34 schreef LoekB het volgende:
Nee, Pierre moet gewoon blijven. Die kunnen we volgend jaar in Europa nog hard nodig hebben (of z'n vrije trappen in ieder geval).
Je gooi een paar miljoen euro naar dat mannetje en koopt Denneboom voor dat geld.
Dan leg je hem op de grond en begint keihard op hem te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn speler wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 18-12-2002 11:45]
quote:Barcelona is helemaal niet zo'n mooie club meer momenteel, ze zitten nu op het diepste punt ooit... En Fenerbagger is al helemaal een tikje lager dan Feyenoord. En ook al wou die het ; Feyenoord en Pierre zelf blijven ontkennen dat Barcelona hem wil...
Op woensdag 18 december 2002 11:36 schreef mitt het volgende:[..]
Van Hooijdonk gaat volgens mij echt hoor.
Hij blijft maar zeggen dat ie de kans niet zou laten liggen als er nog een mooie buitenlandse club zou komen, en die gaat denk ik nog wel komen hoor.
Maar Kuyt is een goede vervanger denk ik, alhoewel die geen vrije ballen goed kan nemen.
Denneboom lijkt me nog net iets te licht.
En wat ik nog wil zeggen is dat Feijenoord van ONS is. Niet van de spelers en al helemaal niet van het bestuur
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 18-12-2002 11:59]
quote:Lees de vorige pagina maar ff.
Op woensdag 18 december 2002 11:56 schreef Cart_man het volgende:
Niemand die een reactie op mijn mooie spandoek geeft
quote:Ja was leuk
Op woensdag 18 december 2002 11:56 schreef Cart_man het volgende:
Niemand die een reactie op mijn mooie spandoek geeft
Kuyt is leuk!
Maarre, verzuipen we niet al in de vleugelspelers?
quote:We hebben 't hier over Kuyt toch ? Niet Dave vd Bergh
Op woensdag 18 december 2002 12:00 schreef speknek het volgende:Maarre, verzuipen we niet al in de vleugelspelers?
quote:Eh.
Op woensdag 18 december 2002 12:03 schreef popolon het volgende:
We hebben 't hier over Kuyt toch ? Niet Dave vd Bergh
Ik dacht dat Utreg vaker 4-3-3 speelde met Glusevic in het midden.
quote:Alleen verdient hij daar wel een tikkie meer dan in ROTterdam.
Op woensdag 18 december 2002 11:41 schreef LoekB het volgende:En Fenerbagger is al helemaal een tikje lager dan Feyenoord.
quote:Das een jood, die hoeven we niet!
Op woensdag 18 december 2002 12:03 schreef popolon het volgende:[..]
Niet Dave vd Bergh
quote:Mmm, echt geweldig deed die het afgelopen zondag niet, eigenlijk...
Op woensdag 18 december 2002 12:49 schreef -F- het volgende:
Mooi voorbeeld is Bosvelt, werkt zich altijd een slag in de rondte en die hoor je nooit.![]()
Paul
![]()
quote:Er is best een aardige verzameling voetballers die eerst voor Ajax gespeeld hebben en daarna voor F'noord, waarvan Cruijff toch wel de belangrijkste.
Op woensdag 18 december 2002 12:44 schreef Luni het volgende:[..]
Das een jood, die hoeven we niet!
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:54 schreef -F- het volgende:
Klopt. Mag het een keer. Het was toch niet echt nodig. Paul staat er wanneer je hem nodig heb.
quote:Was dat niet een van de 3 keren dat ze landskampioen werden in de afgelopen 25 jaar ofzo?
Op woensdag 18 december 2002 13:02 schreef Doc het volgende:[..]
Er is best een aardige verzameling voetballers die eerst voor Ajax gespeeld hebben en daarna voor F'noord, waarvan Cruijff toch wel de belangrijkste.
quote:*geeft -F- gelijk.
Op woensdag 18 december 2002 13:09 schreef -F- het volgende:
Als Golfer de flames bij de wortel aan wil pakken dan zou die NU in moeten grijpen.
quote:In die zin valt de rivaliteit tussen Feyenoord en de neuzen hier best mee: McCann bij Rangers (eerst Celtic) wordt altijd uitgefloten door een vaste grote groep rangers fans, in >100 jaar zijn er slechts 3 spelers geweest die oit voor Liverpool en Everton uitgekomen zijn, om maar eens wat feiten van andere rivalen erbij te halen.
Op woensdag 18 december 2002 13:02 schreef Doc het volgende:Er is best een aardige verzameling voetballers die eerst voor Ajax gespeeld hebben en daarna voor F'noord, waarvan Cruijff toch wel de belangrijkste.
En bij Inter en Milan wisselen de gerust spelers uit....sja.....
Maar bij Feyenoord zie ik liefst geen ex-neus, Bij FC Den Haag al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |