quote:Helemaal met je eens... zijn wissels zijn nooit sterk geweest, ook pas laat in de wedstrijd. Dan is het meestal al te laat!!
Op maandag 16 december 2002 12:38 schreef Luni het volgende:[..]
Tja, Ik vind hem erg laf, spelers die altijd in de basis staan durft hij niet te wisselen of er gewoon naast te zetten. Ono en emmerton speelden de laatste weken erg slecht, maar hij liet ze gewoon staan. En gistern had hij ook gewoon Paauwe kunnen wisselen voor De Nooijer, maar nee hoor hij haalt Loovens eruit die geen verkeerde wedstrijd speelde.
quote:Ik heb een hekel aan de mentaliteit van de spelers op dit moment....
Op maandag 16 december 2002 11:47 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Nee.... alsjeblieft niet!! Ik heb een hekel aan dat soort spandoeken.. tenminste... in dit stadium!!
quote:nou echt heel hard.
Op maandag 16 december 2002 13:17 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Was dat van hem joh!! Die is echt hard tov de spelers.
Sorry hoor, maar dat Spandoek is gewoon de waarheid. Sommige voetballers moeten nou eenmaal nog ff beseffen dat niet zij het voetbal maken, maar wij. Zonder ons geen voetbal. Of iig geen betaald voetbal...
En nog ff een paar woordjes over pierke... Als die kerel het nou nog niet snapt, mag die van mij ook gewoon oprotten. Daar ben ik heel makkelijk in. Een club is veel en veel groter dan alleen de spelers. Als pierke zo doorgaat vrees ik dat z'n ego te groot wordt voor deze club, en dat tie maar heel snel naar die jodenstad moet, of naar barca.
Ik wil 'm niet kwijt hoor, maar als hij van die praatjes houdt, dan mag ie weg. gewoon, inpakken en wegwezen.
quote:amen... helemaal mee eens...
Op maandag 16 december 2002 19:52 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
nou echt heel hard.
Misschien eens echt veel geld uitgeven aan Feyenoord, alle wedstrijden Feyenoord volgen, en een x knokken voor je club, kijken wat je dan vindt van dit spandoek.Sorry hoor, maar dat Spandoek is gewoon de waarheid. Sommige voetballers moeten nou eenmaal nog ff beseffen dat niet zij het voetbal maken, maar wij. Zonder ons geen voetbal. Of iig geen betaald voetbal...
En nog ff een paar woordjes over pierke... Als die kerel het nou nog niet snapt, mag die van mij ook gewoon oprotten. Daar ben ik heel makkelijk in. Een club is veel en veel groter dan alleen de spelers. Als pierke zo doorgaat vrees ik dat z'n ego te groot wordt voor deze club, en dat tie maar heel snel naar die jodenstad moet, of naar barca.
Ik wil 'm niet kwijt hoor, maar als hij van die praatjes houdt, dan mag ie weg. gewoon, inpakken en wegwezen.
Supporters zijn Feyenoord... that's it....
quote:Morgen, tegen AZ, zit de Kuip weer vol! Waar heeft Feyenoord dat aan verdiend, vraag ik me af? Het elftal van van Marwijk speelt en presteert al weken schandalig slecht. In mei won de club voor het eerst sinds 28 jaar weer een internationale hoofdprijs. Vier maanden later speelden de Rotterdammers in Enschede voetbal van een andere planeet en nu, weer drie maanden later, voetbalt Feyenoord zo embarmelijk dat de spelers hun wedstrijdpremies zouden moeten afstaan aan een goed doel.
Op maandag 16 december 2002 18:21 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Om Hugo Borst maar eens te citeren:
In mijn omgeving spreken steeds meer supporters boos over hun club. Maar ze blijven gaan. Dat heet trouw, al kun je het ook zelfkastijding noemen. De gang naar de Kuip geeft hen bovendien het recht om te schelden op spelers en trainer.
De leiding van Feyenoord treft trouwens ook blaam. Misschien dat Jorien van den Herik te veel in beslag is genomen door de FIOD affaire; hij had allang met zijn vuist op tafel moeten slaan en enkele spelers moeten wijzen op hun verantwoordelijkheden. Bovendien had hij van de zomer de wisselvallige Brett Emerton moeten verkopen. Twaalf miljoen euro bood Newcastle United, zij het in termijnen. Ik zou zeggen: een strik erom, maar Van den Herik ging er niet mee akkoord. Ik begrijp dat niet. Mocht ik één dag voor president van Feyenoord spelen dan wist ik het wel.
Zeker acht spelers moesten weg; gratis en voor niks, als ze maar nooit meer terugkomen. De Haan, Gyan, Rzasa en Leonardo 2 zijn aardige jongens, maar ze kunnen er geen hout van. De andere vier die mogen vertrekken (vanwege labiliteit, desinteresse of een gebrek aan beroepsernst) zijn Collen, Emerton, Leonardo 1 en Kalou. Jazeker, ook Kalou. Ik heb het gezien, ik weet dat hij kan kappen en draaien als Faas Wilkes in zijn beste tijd, maar ik zou zeggen: scoor eens jochie, scoor eens. De Afrikaan is een paar jaar ouder dan de 24 jaar die in zijn paspoort staat vermeld, zo verzekerden mij twee mensen binnen de club en een jongen van 26, 27 leert echt niets meer bij. Dus: weg ermee. Kapitaalverlies? Jammer dan. Soms moet je je verlies pakken. Ernstige twijfelgevallen zijn Lurling, Smolarek, van Haaren maar vooral Paauwe die zijn vemeende leiderschap geen moment waarmaakt en de pijngrens heeft van een bierviltje. Zij krijgen nog precies één jaar de kans om zicht te bewijzen.
Behouden blijven Zoetebier, Lodewijks, Bosvelt, Van Wonderen, Buffel, Loovens, Pardo, Song en Ono, waarbij de Japanner wel elke wedstrijd een stukje peper in zijn reet gestopt moet worden.
Van Hooijdonk zou ik onmiddelijk verkopen aan Barcelona. Van het geld dat hij oplevert kocht ik Dejan Stefanovic, Denny Landzaat en de karakterspits Dirk Kuyt. Zijn komen van drie clubs die in de financiële problemen zitten en kunnen dus nooit veel kosten. Verder zou ik Steve Olfers (Excelsior) terughalen.
Tja, en dan hebben we nog Robin van Persie. Ik hou van zon voetballer, ik geloof nog in hem, maar ik hoor de laatste tijd wel alarmerende verhalen. Ik zou Diego Armando Maradonna laten invliegen, iemand van het niveau van Van Persie. Wellicht dat Robin de adviezen van Pluisje wél wil aanhoren.
Aangezien de transfermarkt is ingestort zou ik contact opnemen met PSV om wat spelers die daar op een dood spoor zitten te ruilen met gesloten beurzen. Bruggink voor Emerton en Vennegoor of Hesselink voor Kalou zouden goede deals zijn. Daar valt best over te praten met Harry van Raaij en Guus Hiddink die exact dezelfde problemen hebben als Van den Herik (Baan) en van Marwijk.
Het ontslaan van de trainer is geen optie. Bert van Marwijk is zeker niet foutloos, maar hij moet werken met een selectie die voor meer dan de helft bestaat uit overbetaalde, ongevoelige talentloze zakkenwassers, enkele onverbeterlijke stappers, een dronkelap, en vooral slapjanussen. Schaam jullie, stelletje lamlullen. Maak jullie salaris eens waar. Weten jullie eigenlijk wat een seizoenskaart kost? Rotterdam is verdomme een werkstad hoor.
Hugo Borst
Wat ik gister nou weer hoorde, Leonardo loopt een beetje de player uit te hangen in diverse discotheken en van Persie neemt zijn eigen pen en papier mee naar de supermarkt om handtekeningen uit te delen.
quote:Veel geld uitgeven... Graag... als ik kan dan ga ik naar de kuip!! Wat het ook kost. Ik ben van van alles lid, de krant, diverse sites.
Op maandag 16 december 2002 19:52 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
nou echt heel hard.
Misschien eens echt veel geld uitgeven aan Feyenoord, alle wedstrijden Feyenoord volgen, en een x knokken voor je club, kijken wat je dan vindt van dit spandoek.
quote:Zonder supporters geen feyenoord of betaaldvoetbal.. helemaal mee eens!!! Andersom is het ook zo!! Zonder spelers ook geen Feyenoord.
Sorry hoor, maar dat Spandoek is gewoon de waarheid. Sommige voetballers moeten nou eenmaal nog ff beseffen dat niet zij het voetbal maken, maar wij. Zonder ons geen voetbal. Of iig geen betaald voetbal...
quote:Een club is groter dan de spelers... abosoluut!! Maar Pierre heeft het ook nooit ontbroken aan mentaliteit... Vorig seizoen en tijdens de UEFA cup niet. Toen aanbad iedereen hem om zijn inzet en vrijetrappen. Hij was de held en het boegbeeld van Feyenoord.
En nog ff een paar woordjes over pierke... Als die kerel het nou nog niet snapt, mag die van mij ook gewoon oprotten. Daar ben ik heel makkelijk in. Een club is veel en veel groter dan alleen de spelers. Als pierke zo doorgaat vrees ik dat z'n ego te groot wordt voor deze club, en dat tie maar heel snel naar die jodenstad moet, of naar barca.Ik wil 'm niet kwijt hoor, maar als hij van die praatjes houdt, dan mag ie weg. gewoon, inpakken en wegwezen.
Ben ik een beetje duidelijk?
Maar boven alles, ik hou van Feyenoord!!
[Dit bericht is gewijzigd door silver-surfer op 17-12-2002 11:04]
quote:Niet overdrijven he, de supporters zijn een erg belangerijk deel van Feyenoord ja, maar zíj schoppen die bal het doel niet in...
Op dinsdag 17 december 2002 09:05 schreef Qlimax het volgende:[..]
Supporters zijn Feyenoord... that's it....
quote:Nee Loek, WIJ zijn Feyenoord. Niet de spelers of het bestuur!!!
Op dinsdag 17 december 2002 11:03 schreef LoekB het volgende:[..]
Niet overdrijven he, de supporters zijn een erg belangerijk deel van Feyenoord ja, maar zíj schoppen die bal het doel niet in...
quote:Da's inderdaad een grappig stukje
Op dinsdag 17 december 2002 09:30 schreef Luni het volgende:Column Hugo Borst
Een amateur club is ook een club, en die hebben ook geen supporters, later als de stap naar Betaald voetbal gemaakt kan worden, zal je supporters nodig hebben en krijgen, maar de club bestaat dan al natuurlijk.
De supporters zijn een heel belangrijk onderdeel van een club, maar ze ZIJN niet (alleen) de club. Feyenoord is een optelsom van spelers+bestuur+supporters
Net als alle andere club natuurlijk, als een van de 3 onderdelen ophoudt met bestaan is het snel afgelopen natuurlijk..
Maar ik snap wel wat je bedoelt -F-
quote:Ben ik het niet mee eens!!! Het 1 kan niet zonder het ander!!
Op dinsdag 17 december 2002 11:07 schreef -F- het volgende:[..]
Nee Loek, WIJ zijn Feyenoord. Niet de spelers of het bestuur!!!
quote:En hij verwoordt denk ik treffend het ongenoegen van de Feyenoord fans. (zoals ik het hier op Fok! lees.)
Op dinsdag 17 december 2002 11:12 schreef popolon het volgende:[..]
Da's inderdaad een grappig stukje
quote:Daar heb je ook gelijk in. Maar Pierre moet niet doen alsof hij het voor het zeggen heeft. Spelers komen en gaan, het meerendeel kijkt een paar jaar na vertrek niet meer naar Feyenoord om (uitzonderingen daargelaten) De supporters staan er altijd. Het Legioen zal altijd van Feyenoord blijven houden. Die liefde is onvoorwaardelijk.
Op dinsdag 17 december 2002 11:15 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Ben ik het niet mee eens!!! Het 1 kan niet zonder het ander!!
quote:Mee eens ja. Maar heb ik iets gemist over Pierre ofzo? Hij heeft toch alleen maar duidelijkheid bij het bestuur geeist? Daar is toch niks mis mee? Of is er nog wat anders aan de hand?
Op dinsdag 17 december 2002 11:20 schreef -F- het volgende:[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar Pierre moet niet doen alsof hij het voor het zeggen heeft. Spelers komen en gaan, het meerendeel kijkt een paar jaar na vertrek niet meer naar Feyenoord om (uitzonderingen daargelaten) De supporters staan er altijd. Het Legioen zal altijd van Feyenoord blijven houden. Die liefde is onvoorwaardelijk.
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens!!
Op dinsdag 17 december 2002 11:20 schreef -F- het volgende:[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar Pierre moet niet doen alsof hij het voor het zeggen heeft. Spelers komen en gaan, het meerendeel kijkt een paar jaar na vertrek niet meer naar Feyenoord om (uitzonderingen daargelaten) De supporters staan er altijd. Het Legioen zal altijd van Feyenoord blijven houden. Die liefde is onvoorwaardelijk.
Ik hoop dat ze allebei nog blijven, pierre is belangrijk voor het elftal.
Bert kan nog een hoop betekenen voor Feyenoord.
Het aankoop beleid mag wel beter vind ik!! Lurling en de Nooijer snap ik niet als aankoop! Hoe denken jullie daar over?
quote:Pierre gaat eventjes oordelen over hoe het Legioen zich gedraagt. Dit is dus niet zo een handige zet van hem, ik vind het een beetje naar grootheids waanzin stinken
Op dinsdag 17 december 2002 11:37 schreef LoekB het volgende:[..]
Mee eens ja. Maar heb ik iets gemist over Pierre ofzo? Hij heeft toch alleen maar duidelijkheid bij het bestuur geeist? Daar is toch niks mis mee? Of is er nog wat anders aan de hand?
quote:Pierre heeft bij mij wel een hoop crediet opgebouwd, hij heeft een groot aandeel in het behalen van de Uefa cup. Maar hij is zijn crediet op deze manier snel aan het verspelen.
Op dinsdag 17 december 2002 11:45 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!
Vind jij ook dat Piere weg moet/ mag?
En bert?Ik hoop dat ze allebei nog blijven, pierre is belangrijk voor het elftal.
Bert kan nog een hoop betekenen voor Feyenoord.Het aankoop beleid mag wel beter vind ik!! Lurling en de Nooijer snap ik niet als aankoop! Hoe denken jullie daar over?
Bert wou met alle geweld Lurling hebben, Lurling heeft nog steeds nauwelijks iets laten zien. Ik zie veel liever Dirk Kuijt in de kuip spelen. En dan de wissel tactiek van Bert, dat slaat ook nergens op. Hij wisselt vaak veel te laat of de verkeerde spelers, de ouwe garde durft hij niet te wisselen als deze slecht speelt, jeugdspelers doet hij veel te weinig mee,de wedstrijd tegen AZ is een mooi voorbeeld.
quote:Tuurlijk ga je bijna alles in de kuip, das nie zo moeilijk. Ga je ook alle uitwedstrijden? Europees ook? Want dat tikt echt goed aan qua geld.
Op dinsdag 17 december 2002 11:02 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Veel geld uitgeven... Graag... als ik kan dan ga ik naar de kuip!! Wat het ook kost. Ik ben van van alles lid, de krant, diverse sites.
Ik volg ALLE wedstrijden van Feyenoord, of in het stadion of op Canal+ of via Rijnmond.
Knokken voor je club, wat bedoel je daarmee? Als in vechten, klappen uitdelen.... nee dat doe ik niet.
Als je met knokken bedoelt dat je je stem laat horen als het over beleid gaat of supporterszaken, dan geef ik toe dat ik daar niet veel mee doe.
Dat komt onderandere door mijn onregelmatige werktijden.. en omdat ik ook nog andere dingen heel graag wil doen!!
Ik hoor niet bij een groep supporters ofzo, ik ga gewoon graag naar het stadion met mijn broer of met een stel vrienden.
[..]Zonder supporters geen feyenoord of betaaldvoetbal.. helemaal mee eens!!! Andersom is het ook zo!! Zonder spelers ook geen Feyenoord.
Maar zo erg is de mentaliteit van elke speler toch niet. Sommige spelers zijn nu uit vorm, andere hebben inderdaad een slechte mentaliteit... voor hen geld zo'n spandoek wel!! Maar Kees van Wonderen bijvoorbeeld en Paultje Bosvelt ontbreekt het daar zelden aan.
[..]Een club is groter dan de spelers... abosoluut!! Maar Pierre heeft het ook nooit ontbroken aan mentaliteit... Vorig seizoen en tijdens de UEFA cup niet. Toen aanbad iedereen hem om zijn inzet en vrijetrappen. Hij was de held en het boegbeeld van Feyenoord.
Nu het wat minder gaat is hij opeens 1 van de boemannen.
Zo'n speler heeft ook waarde voor een club.
Ik vond dat hij gelijk had dat de spandoeken wel erg hard waren.
Het elftal presteerd niet zo goed door verschillende oorzaken. Mentaliteit en vorm verlies en ook een trainer kan daar een groot aandeel in hebben.Ben ik een beetje duidelijk?
Maar boven alles, ik hou van Feyenoord!!
En je zegt wel dat je zonder voetballers geen Feyenoord hebt, nou das kul. Als er echt geen voetballers meer zijn, dan is het voetbal weg. Dan bestaat dat balletje niet meer. Zonder suporters kan er nog wel voetbal zijn, alleen zonder ONS is er geen Feyenoord meer. D8 je dat het nog aantrekkelijk is voor sponsors om ook maar 1 cent in Feyenoord te steken als je geen fans meer hebt? Of wat dacht je van de merchandising...
En jawel de mentaliteit zuigt kont. Alleen Paultje, Kees en Pierke hebben een goede. De rest kloot maar wat aan. Komt ook deels de de trainer, omdat die gewoon niet wisselt.
En Pierke heeft een mooie vrije trap, maar meer ook niet. Ben ook nooit een "fan" van 'm geweest zoals van Paultje bijvoorbeeld. Ik hou nie echt van die zelfingenomen harses van pierke. Zolang hij ze erin knalt kan ik met hem leven, maar als hij domme dingen gaat zeggen, dan gaat het fout. Hij is niet Feyenoord, spelers komen en gaan, Feyenoord zal altijd blijven bestaan
In een interview met Mart Smeets in het programma 'Vak M' heeft Pierre van Hooijdonk laten weten tevreden te zijn bij Feyenoord. Binnenkort gaan de spits en Feyenoord om de tafel zitten om te praten over een nieuw contract. Van Hooijdonk liet weten in ieder geval in Nederland te willen blijven en in eerste instantie voor Feyenoord te kiezen. 'Ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord en dat gevoel is voor zover ik weet wederzijds', aldus Pi-Air. 'De kans is groot dat ik bij Feyenoord blijf'. Over de interesse van FC Barcelona en Fenerbahce kon hij kort zijn: 'Geen van beiden hebben zich bij mij gemeld'. Al te serieus zal het niet zijn dus.
quote:Ik denk niet dat Broer konijn een stapje terug doet.
Op woensdag 18 december 2002 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Spits kopt vandaag "Fenerbache aast op "Pi-Air".
Fenerbache heeft zich officieel gemeld voor Broer Konijn..
Uitgegeven: 18 december 2002 10:40
AMSTERDAM - Dirk Kuijt en Romano Denneboom staan volgens het tijdschrift voetbal International in de belangstelling van Feyenoord. Beide aanvallers hebben bij respectievelijk FC Utrecht en SC Heerenveen nog een contract tot medio 2004. Beide clubs willen hun aanvaller echter langer aan zich binden.
De 22-jarige Kuijt maakte dit seizoen voor FC Utrecht zeven doelpunten in zestien wedstrijden in de Eredivisie. Zijn carrièretotaal staat op 38 treffers in 142 duels. Denneboom (21) vond dit seizoen vijf keer het net in zestien duels. In zijn hele loopbaan maakte Denneboom totnogtoe 18 goals in 92 wedstrijden.
Met Pierre van Hooijdonk en Mariano Bombarda heeft Feyenoord momenteel twee dertigers voor de spitspositie. Het contract van Van Hooijdonk loopt dit seizoen af. Bombarda heeft een verbintenis tot medio 2004.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |