quote:eummm, als van hooijdonk weer zou spelen zouden jullie toch gaan winnen?
Op maandag 23 december 2002 10:46 schreef -F- het volgende:
Het is winterstop, dat komt goed uit want dan kunnen de jongens eventjes goed uitrusten. Dat hebben ze wel verdient na zo een inspannende eerste competitie helft!!Klasse jongens
Geen Uefa cup, geen champions league, 3e in de competitie. Gaat goed zo.
wat een eikel gister, 5 minuten zeiken over de muur, alsof ie een focking professor is en dan nog missen......
Koeman zeek nooit, schoot gewoon
quote:*zucht*
Op maandag 23 december 2002 10:06 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk wel om mee te doen..Maar ja, denk dat je contacten moet hebben om te weten waar er afgesproken gaat worden en zo. Neem aan dat popcorn die wel heeft.
heb toch maar gekozen voor Excelsior - joden. Alleen is daar helaas niks gebeurd.
quote:
Op maandag 23 december 2002 10:06 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk wel om mee te doen..Maar ja, denk dat je contacten moet hebben om te weten waar er afgesproken gaat worden en zo. Neem aan dat popcorn die wel heeft.
heb toch maar gekozen voor Excelsior - joden. Alleen is daar helaas niks gebeurd.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-12-2002 11:45]
quote:ja sorry hoor, maar ten eerste gaat het hier over voetballen en niet over rellen en ten tweede is het graag willen slopen van een cafe en het teleurgesteld zijn over het NIET plaats vinden van rellen gewoon een beetje triest.
Op maandag 23 december 2002 11:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
doe nou niet
Maar goed, ik zal verder niet gaan provoceren, daarom heb ik met in de door jou gequotte post ook maar geen verder commentaar gegeven.
quote:
Op maandag 23 december 2002 10:22 schreef Luni het volgende:
De uitslecht
quote:Jij houdt ook van café's slopen?
Op maandag 23 december 2002 11:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
doe nou niet
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-12-2002 12:11]
quote:
Op maandag 23 december 2002 11:47 schreef LoekB het volgende:
Jij houdt ook van café's slopen?![]()
quote:
Of bedoel je dat tegen hem ingaan eigenlijk toch geen zin heeft...?
Het slopen van een cafe hoeft niet van mij. Gaat om de mensen die er inzitten. ach ja, kan het toch niet uitleggen...het geeft gewoon een geweldige adrenalinestoot..
Doopy, zal ik je eens zeggen wat Feyenoord wint dit jaar?
De Fifa Fair Play Cup
Ik zou echt trots zijn op mijn ploeg als ze dat halen.
quote:uhm, nee ik wou warme chocolade melk en snert gaan uitdelen aan die zielige naccers...
Op zondag 22 december 2002 23:41 schreef LoekB het volgende:[..]
Toch niet om mee te doen hoop ik?
En zoveel zieligs is daar niet aan, dat is hetzelfde als naccers DHZ, Varkenoord, Murphy's of O'Sheas bestormen, daar staan ook zeer veel jongens die er niet vies van zijn. (niet dat ik ooit iemand Varkenoord of DHZ zie bestormen....) De ene keer win je wat, de andere keer verlies je wat. Makkelijk.
Maar ik heb echt een hekel aan die naccers, ik heb echt een negatief saldo als je de confrontaties tussen mijzelf en naccers bekijkt, dus ik moet zeker nog wat rechtzetten.
En Cart, zoveel connecties heb ik niet hoor, maar ik beland er toch wel vaak tussen, en als er wat aan de hand is ben ik toch wel haantje de voorste, beetje spanning op z'n tijd is nooit weg
En inderdaad, tis wel kicken altijd, maar ik doe het meer vanwege de liefde voor Feyenoord, en wat die anderen Feyenoord toewensen, dan voor iets anders. Tis net alsof iemand openlijk je vriendin bloedkanker toewenst. Ik geloof niet dat er ook maar een iemand is die dat over z'n kant laat gaan...
Nou ja, en dan nog maar wat over de wedstrijd, eerste kwartier was zo goed, daarna gewoon bagger. Maar ik ging erheen met hoerenveen uit in me hoofd, dus het valt me mee. En voor Mitt... Nee natuurlijk is dit geen goed resultaat voor een topclub, maar ik weet ook niet meer zo zeker of ik Feyenoord, qua resultaten, op dit moment nog een topclub kan noemen...
Helaas maar het zij zo, en zolang er niets verandert aan de trainer/spelersgroep, zal dat wel zo blijven... Wie weet, Pieter Collen erin, een goede spits in de winterstop erbij. Minder blessures, en een Bert van Marwijk die zich niet zo slap opstelt, en alle spelers min of meer gelijk behandelt. Dan, heel misschien, kan er nog wat leuks gebeuren.
quote:Zeg ook niet dat ik er veel heb. Ken wel wat mensen die of bij FIIIR/SCF horen of er dicht tegen aanlopen.
Op maandag 23 december 2002 14:17 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
En Cart, zoveel connecties heb ik niet hoor, maar ik beland er toch wel vaak tussen, en als er wat aan de hand is ben ik toch wel haantje de voorste, beetje spanning op z'n tijd is nooit weg![]()
quote:Zo is het. De kick is niet mijn enige reden. Ze zitten ook nog eens aan mijn club.
En inderdaad, tis wel kicken altijd, maar ik doe het meer vanwege de liefde voor Feyenoord, en wat die anderen Feyenoord toewensen, dan voor iets anders. Tis net alsof iemand openlijk je vriendin bloedkanker toewenst. Ik geloof niet dat er ook maar een iemand is die dat over z'n kant laat gaan...
Feyenoord heeft nog niet opnieuw bij hem aan de telefoon gehangen, maar Arthur Numan weet dat ze in de Kuip gecharmeerd van hem zijn. Voordat Bert van Marwijk en Rob Baan Ramon van Haaren aantrokken, was Numan kandidaat nummer één om de positie van linkervleugelverdediger over te nemen. Hij deed het niet, omdat hij z'n lucratieve contract én de vriendschap met Dick Advocaat in Glasgow nog niet wilde beëindigen.
Ook PSV schijnt momenteel interesse te hebben voor Numan. Op de vraag of hij voor Feyenoord of PSV niet onbetaalbaar is, zegt hij: "Ik heb het aardig voor elkaar. Ik hoef niet meer het onderste uit de kan te halen. Dus geld zou geen struikelblok mogen zijn..."
Numan heeft de beslissing uitgesteld tot januari. Hij kan immers overal terecht. Alex McLeish, de opvolger van Dick Advocaat, heeft de Nederlandse modelprof een paar weken geleden verteld dat hij hem nog steeds een fantastische speler vindt voor het grote Rangers en dat hij hem niet wil verliezen. Als het aan McLeish ligt, tekent Numan volgende maand al een contract dat hem tot de zomer van 2004 of 2005 aan Rangers bindt.
Numan voelt zich gestreeld, vindt het mooi om te horen dat hij in de herfst van zijn carrière nog van zoveel waarde is voor een club die weer aanspraak maakt op de landstitel en volgend seizoen in de Champions League hoopt terug te keren.
Aan de andere kant lonkt ook het grote avontuur nog in Amerika, zijn ideale vakantieland. Daar, zo had hij zich voorgenomen, zou hij zijn voetballoopbaan afsluiten. Numan twijfelt en zal straks alleen zijn gevoel laten spreken.
"We hebben het samen hartstikke naar ons zin in Glasgow. De trainer waardeert me en dus is er veel voor te zeggen om hier bij te tekenen. Alleen vraag je je wel eens af of het leuk is om nog tegen Kilmarnock te spelen, als je in vijf seizoenen al 25 keer tegen die club hebt gevoetbald. Nee, dan zijn er leukere competities. Maar ik ben ook een jongen die graag voor volle stadions speelt. Elke thuiswedstrijd speel ik voor 50.000 man. Uit is het altijd uitverkocht, omdat Rangers populair is en er duizenden supporters achter ons aan reizen."
Hij vraagt hoe de belangstelling van Feyenoord wereldkundig is geworden. "Anderhalf jaar geleden was er voor het eerst interesse. Dat wisten maar een paar mensen. De club heeft later Ramon van Haaren gehaald. Alleen heeft die niet veel geluk gehad."
Numan is topfit en zou voor de Rotterdammers een geweldige versterking zijn. Bij Rangers is hij aan zijn zoveelste topjaar bezig. Sinds zijn verhuizing naar Schotland heeft hij nooit een dip gekend. Van alle spelers die de Schotse club heeft binnengehaald, wordt hij beschouwd als de meest constante voetballer. Hij is op en top prof, verzorgt zijn lichaam en wordt in de spelersgroep als een winnaar gezien.
Dick Advocaat deelt die mening. De Hagenaar was onaangenaam verrast toen Numan hem een paar maanden geleden liet weten dat hij niet meer voor het Nederlands elftal wilde uitkomen. Als het aan Advocaat had gelegen was de blonde linkspoot tot aan het EK van 2004 in Portugal zijn vaste keuze geweest.
Maar in het spoor van Dennis Bergkamp besloot ook Numan te kiezen voor zijn werkgever. "Ik ben al vanaf mijn 18de profvoetballer. Ik ben deze week 33 geworden. Dan voel je dat je jarenlang roofbouw op je lichaam hebt gepleegd. Als ik terugkwam van het Nederlands elftal was ik gesloopt. Ook omdat je maar heen en weer vliegt, overal een topprestatie wilt leveren en terug bij je club geen verstoppertje wilt spelen. Rangers is altijd verschrikkelijk goed voor mij geweest."
Spijt van dat besluit heeft hij niet. Met Rangers en de nieuwe manager McLeish deint Numan weer op de golven van het succes. Vorige week wonnen de protestanten het titanenduel met de katholieken van Celtic en Rangers leidt ruim in de strijd om de landstitel.
.
.
-Spoon- Dat zou betekenen dat we allebei een statdsgenoot in het elftal van onze club krijgen
quote:Leuk!. Hopen dat het lukt
Op maandag 23 december 2002 17:08 schreef -F- het volgende:
-Knip-
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 23-12-2002 18:09]
quote:Misschien is het beter om te investeren in een wat jongere speler die wat langer meegaat.
Op maandag 23 december 2002 17:52 schreef LoekB het volgende:[..]
Leuk!. Hopen dat het lukt
quote:Hangt er meer vanaf wat PSV en Ajax gaan doen dan van Feyenoord zelf (Ok, ze moeten zelf natuurlijk ook winnen...)
Op maandag 23 december 2002 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn er nog mensen hier die denken dat feyenooit kampioen gaat worden?.
quote:Yep, maar dat duurt te lang en Feyenoord zit in hoge nood. Hopen dat Numan Feyenoord 1 a 2 jaar een beetje kan helpen terwijl ze in die tijd idd wat geld, aandacht en tijd in wat jong talent proberen te steken...
Op maandag 23 december 2002 18:13 schreef amnesiac het volgende:[..]
Misschien is het beter om te investeren in een wat jongere speler die wat langer meegaat.
quote:Numan is al vrij oud toch
Op maandag 23 december 2002 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
en omdat de Nooijer al is gehaald denk ik niet dat Numan nog zal komen... Denk dat Numan heel oud bij de Rangers gaat worden...
Denk dat ie toch naar Amerika gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |