quote:waarom denk je dat ik het vraag??? omdat ik niet voor een ander ga denken...
Op woensdag 11 december 2002 08:47 schreef Ludo het volgende:[..]
duh, wat denk je zelf .....
quote:omdat je het denkniveau van een muppet hebt?
Op woensdag 11 december 2002 08:59 schreef piere het volgende:[..]
waarom denk je dat ik het vraag???
heeft trouwens niets te maken met "voor een ander denken"; maar meer met, zoals Kasper al zei, "je gezond verstand gebruiken".
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo op 11-12-2002 09:03]
quote:Tja, die fantasie over die 3 handen duidt idd wel op een bepaald verlangen.
Op woensdag 11 december 2002 08:53 schreef Ludo het volgende:[..]
Ludo gebruikt z'n gezonde verstand wel, maar je zou natuurlijk ook kunnen denken dat Manono klaagt omdat ie niet verder gegaan is
quote:allemaal best maar ik vroeg het dus niet aan jou maar je weet wel voor een ander te antwoorden. knappe jongen
Op woensdag 11 december 2002 09:01 schreef Ludo het volgende:[..]
omdat je het denkniveau van een muppet hebt?
heeft trouwens niets te maken met "voor een ander denken"; maar meer met, zoals Kasper al zei, "je gezond verstand gebruiken".
quote:Inderdaad, wel voor Manono
Op woensdag 11 december 2002 09:09 schreef piere het volgende:[..]
allemaal best maar ik vroeg het dus niet aan jou maar je weet wel voor een ander te antwoorden. knappe jongen
Zie ons maar als een siamese tweeling
quote:hey, hiermee maak je je wel ineens tot verdachte. je was toch ook surinamer?
Op woensdag 11 december 2002 09:12 schreef Ludo het volgende:Zie ons maar als een siamese tweeling
manono: bah wat een rotervaring!
quote:
Op woensdag 11 december 2002 09:36 schreef bixister het volgende:[..]
hey, hiermee maak je je wel ineens tot verdachte. je was toch ook surinamer?
en.......had ik drie handen??
quote:ik wil geloof ik niet eens weten waar je je siamese wederhelft toen verstopt had.
Op woensdag 11 december 2002 09:37 schreef Ludo het volgende:[..]
je hebt me toch op een meeting gezien?
en.......had ik drie handen??
maar WTF is dan speelbeest.
een fokuser is het niet.
een vage persoon?
het verhaaltje is ook zo geschreven alsof een klein kind van 5 die net kan schrijven en lezen het heeft geschreven.
quote:tip: lees meer van manono!
Op woensdag 11 december 2002 09:43 schreef speedfreakssj het volgende:
ik begrijop het niet helemaal hoor. je was daar en je werd bijna berooft zeg maar.maar WTF is dan speelbeest.
een fokuser is het niet.een vage persoon?
het verhaaltje is ook zo geschreven alsof een klein kind van 5 die net kan schrijven en lezen het heeft geschreven.
quote:....en doe meer als manono .....
Op woensdag 11 december 2002 09:50 schreef bixister het volgende:[..]
tip: lees meer van manono!
quote:manono is toch een kloon van jou?
ik begrijop het niet helemaal hoor. je was daar en je werd bijna berooft zeg maar.maar WTF is dan speelbeest.
een fokuser is het niet.een vage persoon?
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:42 schreef TumTum het volgende:
Aangeven bij de politie? Tja.
Het engiste dat je weet is dat hij 3 handen heeft
Het klinkt stom maar ik weet nog steeds niet of ze aanvankelijk met z'n tweeen waren, ik zag namelijk niks. Enne als ik niet weet wie er met zijn arm om mijn nek achter me staat en met welk wapen ga ik niet de held uithangen. Kan ik toch netzo goed m'n vriendje roepen die 'm dan misschien ook nog herkent?
quote:
Op woensdag 11 december 2002 09:12 schreef Ludo het volgende:
Inderdaad, wel voor Manono
quote:Maar nou en ik ben ook 5 maar jij kan ook nie spellen! En bennie beroofd.
ik begrijop het niet helemaal hoor. je was daar en je werd bijna berooft zeg maar.het verhaaltje is ook zo geschreven alsof een klein kind van 5 die net kan schrijven en lezen het heeft geschreven.
quote:Dan weet je namelijk dat het een ouwe zeur is!
Op woensdag 11 december 2002 09:50 schreef bixister het volgende:
tip: lees meer van manono!
quote:Post ook es wat minder op Fok!
Op woensdag 11 december 2002 09:55 schreef Ludo het volgende:
....en doe meer als manono .....
quote:
Op woensdag 11 december 2002 14:05 schreef Manono het volgende:[..]
Tulek!
zie je nou wel, stommurd *
* piere red.
quote:-5 zeikerd
Op woensdag 11 december 2002 06:54 schreef macabre het volgende:[..]
-3 generalisatie
Waar wordt hier gegeneraliseerd dan?
De reden waarom ze zei dat ze een zwarte hand zag, is dat haar vriendje wit is.
Op het moment dat ze die hand zag kwam realiseerde ze zich dat het niet haar vriendje was die haar 'besprong'.
Die opm. is dus relevant voor haar verhaal en heeft dus geen reet te maken met 'generaliseren' of 'racisme!!!'
quote:Waar zie jij een ras of afkomst staan? Er staat alleen dat de HAND zwart was. Dat is gewoon een kenmerk voor het zelfde geld was hij wit oof rood geweest van mijn part.
Op woensdag 11 december 2002 08:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Racist! Misschien was het wel een autochtoon die zwarte handschoenen aanhad! Verder zie ik niet hoe ras/afkomst relevant zijn voor dit verhaal!
En het verschil tussen een hand met of zonderhand schoen kan een kleuter nog zien.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:42 schreef lamaris het volgende:
Haha, er zijn hier mensen die Manono racistisch vinden om dat ze sprak van 'een zwarte hand'.
Nou, ik raad diegenen aan om het stukje nog een keer te lezen.De reden waarom ze zei dat ze een zwarte hand zag, is dat haar vriendje wit is.
Op het moment dat ze die hand zag kwam realiseerde ze zich dat het niet haar vriendje was die haar 'besprong'.
Die opm. is dus relevant voor haar verhaal en heeft dus geen reet te maken met 'generaliseren' of 'racisme!!!'
quote:Uhm, het was zogenaamd sarcasme van de posters, ik heb niemand nog "racist" zien zeggen. Blijkbaar wil men graag racist genoemd worden om zichzelf onbegrepen en zielig te voelen denk ik
Op woensdag 11 december 2002 15:59 schreef TumTum het volgende:[..]
idd.
Vreselijk vind dat als je zegt dat iemand zwart of donker gekleurd is dat je gelijk een rasist bent.
quote:Lijkt me niet dat deze post sarcastisch is bedoeld?!
Op woensdag 11 december 2002 08:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Racist! Misschien was het wel een autochtoon die zwarte handschoenen aanhad! Verder zie ik niet hoe ras/afkomst relevant zijn voor dit verhaal!
quote:Jezus man ga er niet zo serieus op in om gelijk je standaardzinnetje weer neer te plempen!
Op woensdag 11 december 2002 16:03 schreef gelly het volgende:[..]
Uhm, het was zogenaamd sarcasme van de posters, ik heb niemand nog "racist" zien zeggen. Blijkbaar wil men graag racist genoemd worden om zichzelf onbegrepen en zielig te voelen denk ik
Manono: volgende keer gelijk met traangas spuiten. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |