abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7252548
Eigenlijk geen zin om naar het politiebureau te gaan met dit verhaal, (veel te koud). Ben er zelf niet kapot van, voelde me niet echt bedreigd maar vind het toch een hele brutale aktie. Misschien dat het op een dag bij een ander wel verkeerd uitpakt.dus ik twijfel nog. Wellicht als het warmer wordt

Ga ik van de week naar Speelbeest in Noord. Pontje IJ-plein, wind en regen. Wil ik de deur van het trappenhuis openen, vliegt er iemand van achter om mijn nek. Speelbeest dacht ik. Dus ik heel rustig 'oh, hey'. Maar het duurt ff en er wordt aan mijn haar getrokken, hand onder mijn trui en graai tussen mijn benen. Ik denk 'huh, raar spelletje voor de deur??' Ik zeg 'Hee kalm aan' En meteen daarna denk ik 'wacht ff, zijn dit drie handen?'. Kijk ik naar die hand tussen mijn benen, is het een een zwarte hand!' (speelbeest is wit) Ik denk 'shit, sta hier een beetje leuk te doen tegen iemand die me aanrand!' Ik draai me voor zover mogelijk half om, heeft ie iets zwarts voor z'n gezicht en een capuchon op. Ik weet niet wat hij verder nog bij zich heeft dus ik roep speelbeest die me niet hoort vanwege de wind maar dat joch rent natuurlijk meteen weg.. Vreemd dit te doen voor iemand z'n deur, terwijl er allemaal mensen omheen wonen. Volgens mij wassie nog vrij jong (merk je hoe zenuwachtig iemand aan je friemelt) maar je vraagt je toch af of iemand niet gewoon op school vriendinnetjes kan maken

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:42:03 #2
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7252588
En door zo'n persoon niet aan te pakken moedig je hem alleen maar aan om door te gaan
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7252714
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:42 schreef amnesiac het volgende:
En door zo'n persoon niet aan te pakken moedig je hem alleen maar aan om door te gaan
Hoe groot zou de kans zijn dat je hem te pakken krijgt?
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:46:15 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7252730
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:42 schreef amnesiac het volgende:
idd
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:46:46 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7252743
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:45 schreef Alcatraz het volgende:

[..]

gaat het niet om, als iedereen zo zou denken, zou iedere crimineel bij voorbaat al vrijuit gaan
pi_7252807
quote:

[..]

Misschien zelf achterna rennen ?

Misschien stom idee van me.

pi_7252867
Wat is een speelbeest?
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:51:44 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7252880
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:49 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Misschien zelf achterna rennen ?

Misschien stom idee van me.

mensen die zoiets flikken mag je wat mij betreft on-site in hun kloten schieten (aanname dat het om mannen gaat)

zelfde geldt wat mij betreft voor winkeldieven

dinsdag 10 december 2002 @ 19:52:11 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7252895
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:51 schreef LoekB het volgende:
Wat is een speelbeest?
dildo?

ik nam aan dat het haar hond was ofzo

dinsdag 10 december 2002 @ 19:52:36 #10
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7252906
quote:

[..]

Meteen in elkaar rossen of zoiets en afleveren op het politiebureau
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7252914
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:51 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

mensen die zoiets flikken mag je wat mij betreft on-site in hun kloten schieten (aanname dat het om mannen gaat)

zelfde geldt wat mij betreft voor winkeldieven

Dus ? Ben het helemaal met je eens hoor, maar waarom quote je mijn reactie ?
pi_7252931
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:52 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Meteen in elkaar rossen of zoiets en afleveren op het politiebureau

Inderdaad, zo zou ik het doen.
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:57:23 #13
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_7253060
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:52 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Dus ? Ben het helemaal met je eens hoor, maar waarom quote je mijn reactie ?

misschien omdat hij op een of andere manier verband had met míjn reactie?
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:00:41 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_7253147
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:52 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dildo?

ik nam aan dat het haar hond was ofzo

Ik gokte op: haar vriendje die op fok zit onder de naam 'speelbeest'.
Krekker is de bom!
pi_7253257
ahhaha sorry ik moest er om lachen. manier waarop je het verhaal verteld.

tjaaaaaaaa, hij was wanhopig.

dinsdag 10 december 2002 @ 20:42:43 #16
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7254323
Aangeven bij de politie? Tja.
Het engiste dat je weet is dat hij 3 handen heeft , zwart is en wat voor zn gezicht had. En misschien is hij nog jong ook.

Maar je kan hem altijd aangeven, leuk voor de statistieken.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:37:57 #17
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_7258982
quote:

[..]

als je geen aangifte doet weet de politie ook niet dat er iets aan de hand is en wordt er helemaal niets aan gedaan... de politie zal dan minder politie inzetten als niemand aangifte doet omdat er niets gebeurt... en dan isset ook weer nie goed...

ik stel voor dat je gewoon aangifte doet

But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  woensdag 11 december 2002 @ 06:54:48 #18
36657 macabre
slikken kreng!
pi_7262638
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:41 schreef Manono het volgende:
Kijk ik naar die hand tussen mijn benen, is het een een zwarte hand!' (speelbeest is wit) Ik denk 'shit, sta hier een beetje leuk te doen tegen iemand die me aanrand!'
-3 generalisatie
  woensdag 11 december 2002 @ 07:11:32 #19
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7262654
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:37 schreef Tessje het volgende:

[..]

als je geen aangifte doet weet de politie ook niet dat er iets aan de hand is en wordt er helemaal niets aan gedaan... de politie zal dan minder politie inzetten als niemand aangifte doet omdat er niets gebeurt... en dan isset ook weer nie goed...

ik stel voor dat je gewoon aangifte doet

Sorry, maar ik heb echt geen hoge pet op van de smerissen... dus ja het is altijd goed om aangifte te doen... wie weet gebeurt er wat. Want naast dat je ongelovelijk lang zal moeten wachten, een agent een beetje ongeinteresseerd gaat zitten rossen op zijn toetsenbord en vragen stelt die je gewoonweg echt niet allemaal kunt beantwoorden (want het gaat heel snel en gebeurd in een soort verwarring) zal er vrees ik weinig uitkomen. De slotconclusie zal wel zijn "bedankt voor uw aangifte, we houden het in de gaten maar met deze informatie is het slechts een signaal" bladiebla. Het kan je een goed gevoel geven... misschien dat het in the end wat uithaalt... ik spreek uit eigen ervaring dat het geen kont uitmaakt. Gewoon zelf alerter zijn en klaar zijn om es goed tussen zijn benen te graaien de eerst volgende keer dat je van achter of waar dan ook belaagd wordt was voor mij de beste oplossing!

Sterkte!

kut
pi_7262828
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:41 schreef Manono het volgende:
Eigenlijk geen zin om naar het politiebureau te gaan met dit verhaal, (veel te koud). Ben er zelf niet kapot van, voelde me niet echt bedreigd maar vind het toch een hele brutale aktie. Misschien dat het op een dag bij een ander wel verkeerd uitpakt.dus ik twijfel nog. Wellicht als het warmer wordt

Ga ik van de week naar Speelbeest in Noord. Pontje IJ-plein, wind en regen. Wil ik de deur van het trappenhuis openen, vliegt er iemand van achter om mijn nek. Speelbeest dacht ik. Dus ik heel rustig 'oh, hey'. Maar het duurt ff en er wordt aan mijn haar getrokken, hand onder mijn trui en graai tussen mijn benen. Ik denk 'huh, raar spelletje voor de deur??' Ik zeg 'Hee kalm aan' En meteen daarna denk ik 'wacht ff, zijn dit drie handen?'. Kijk ik naar die hand tussen mijn benen, is het een een zwarte hand!' (speelbeest is wit) Ik denk 'shit, sta hier een beetje leuk te doen tegen iemand die me aanrand!' Ik draai me voor zover mogelijk half om, heeft ie iets zwarts voor z'n gezicht en een capuchon op. Ik weet niet wat hij verder nog bij zich heeft dus ik roep speelbeest die me niet hoort vanwege de wind maar dat joch rent natuurlijk meteen weg.. Vreemd dit te doen voor iemand z'n deur, terwijl er allemaal mensen omheen wonen. Volgens mij wassie nog vrij jong (merk je hoe zenuwachtig iemand aan je friemelt) maar je vraagt je toch af of iemand niet gewoon op school vriendinnetjes kan maken

waarschijnlijk de krantenbezorger met een kerstwens?
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 11 december 2002 @ 08:46:28 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7262973
niet lullig bedoeld hoor maar ik kan niet uit je verhaal opmaken of je het nou erg vond of niet.
fok you ja!
pi_7262978
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:46 schreef piere het volgende:
niet lullig bedoeld hoor maar ik kan niet uit je verhaal opmaken of je het nou erg vond of niet.
duh, wat denk je zelf .....
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_7262992
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:42 schreef TumTum het volgende:
Het engiste dat je weet is dat hij 3 handen heeft , zwart is en wat voor zn gezicht had. En misschien is hij nog jong ook.
Racist! Misschien was het wel een autochtoon die zwarte handschoenen aanhad! Verder zie ik niet hoe ras/afkomst relevant zijn voor dit verhaal!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 11 december 2002 @ 08:51:06 #24
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7263015
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:46 schreef piere het volgende:
Mocht je het al niet uit het verhaal kunnen halen (of je gezond verstand kunnen gebruiken) dan had je het iig kunnen zien aan waar het topic geplaatst is.

Manono: vervelende situatie, wel mooi verteld.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_7263044
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:51 schreef kasper het volgende:

[..]

Mocht je het al niet uit het verhaal kunnen halen (of je gezond verstand kunnen gebruiken) dan had je het iig kunnen zien aan waar het topic geplaatst is.

Manono: vervelende situatie, wel mooi verteld.

Ludo gebruikt z'n gezonde verstand wel, maar je zou natuurlijk ook kunnen denken dat Manono klaagt omdat ie niet verder gegaan is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')