abonnement Unibet Coolblue
pi_169592219
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik denk dat Nederland in het verleden vaak genoeg naar zichzelf heeft gekeken en excuses gemaakt.
Zaken die jij aankaart bijvoorbeeld, maar ook over de slavenhandel.


Een Turk zie ik dat niet zo snel doen.
Men neme alleen al de Armeense genocide.
Het zit hen blijkbaar in de genen om anderen te beschuldigen van zaken waar ze zelf in uitblinken.
Nou, nog genoeg onderwerpen die we nog moeten aansnijden. Van Indonesië, America naar Afrika t/m zwarte piet en Bosnië.
pi_169592256
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:07 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou, nog genoeg onderwerpen die we nog moeten aansnijden. Van Indonesië, America naar Afrika t/m zwarte piet en Bosnië.
Zaken waar Nederland zich over heeft uitgesproken en publiekelijk excuus voor heeft aangeboden.
Ook jaren geld aan gegeven.


Nogmaals, zie ik dat Turkije niet doen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:10:54 #53
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169592282
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef Atak het volgende:
Stelletje ontkenners. :')

Altijd wijzen. Een beetje zelfreflectie? Ho maar.
Atak, je hebt sowieso niet het recht om anderen daarop te wijzen als je zelf nog niet een de Armeense genocide kunt erkennen, dus waar hebben we het over?

"De pot verwijt de ketel... kent u die uitdrukking?"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169592341
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zaken waar Nederland zich over heeft uitgesproken en publiekelijk excuus voor heeft aangeboden.
Ook jaren geld
Geld? Niet dat ik weet. Excuses en erkenning ook niet.
pi_169592343
Atak is typisch zo'n Turk die klaagt dat die achtergesteld wordt vanwege zijn afkomst maar zijn afkomst is niet het probleem dat is zijn stuitende domheid.
pi_169592358
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Geld? Niet dat ik weet. Excuses en erkenning ook niet.
Dat jij iets niet weet betekend nog niet dat het niet het geval is en dat is maar goed ook aangezien je niet zo heel veel weet.
pi_169592439
Mijn hemel Atak, hoe doen Turken dat in de opvoeding, hun kind zo kortzichtig mogelijk houden?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_169592489
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn hemel Atak, hoe doen Turken dat in de opvoeding, hun kind zo kortzichtig mogelijk houden?
Nou, ik erken gewoon de genocide in Bosnië en Indonesië maar ook de genocide op de zwarten en indianen.
pi_169592498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:14 schreef Chewie het volgende:
Atak is typisch zo'n Turk die klaagt dat die achtergesteld wordt vanwege zijn afkomst maar zijn afkomst is niet het probleem dat is zijn stuitende domheid.
Wie zegt dat ik Turks ben. :')

Maar ja in PVV wereld is iedereen een Turk of een Marokkaan.
pi_169592626
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik Turks ben. :')

Maar ja in PVV wereld is iedereen een Turk of een Marokkaan.
Je gedraagt je anders in dit topic wel als Turk met een misplaatst gevoel van trots.

Niet iedereen is Turk of Marokkaan natuurlijk, alleen de foute mensen
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:33:47 #61
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169592718
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 12:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Lekker racistisch. :')
Nee hoor dat doen Turken overal.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:34:31 #62
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169592738
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou, ik erken gewoon de genocide in Bosnië en Indonesië maar ook de genocide op de zwarten en indianen.
Genocide in Bosnie... _O- wat een giller...
pi_169592756
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 14:53 schreef Atak het volgende:
Stelletje ontkenners. :')

Altijd wijzen. Een beetje zelfreflectie? Ho maar.
Kuzu neemt afstand van Dutchbat, omdat Erdogan dat zegt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169592832
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:34 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Genocide in Bosnie... _O- wat een giller...
Nou, dat leek er toch wel helemaal op. Nederland heeft het zeer zeker niet uitgevoerd maar is wel gedeeltelijk verantwoordelijk dat het heeft kunnen gebeuren. Maar de regering (Wim Kok) heeft daar ook de verantwoording voor genomen door af te treden.

Maar de Armeense genocide heeft ook plaats gevonden. Dat ontkennen is je kop in het zand steken.

Nederland heeft een hoop fout gedaan in het verleden maar over het algemeen neemt het dan naderhand wel weer de verantwoording daarvoor. Ontkennen is niet de normale gang van zaken hier. Hoewel nu in Groningen....
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:48:12 #65
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169593000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:39 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nou, dat leek er toch wel helemaal op. Nederland heeft het zeer zeker niet uitgevoerd maar is wel gedeeltelijk verantwoordelijk dat het heeft kunnen gebeuren. Maar de regering (Wim Kok) heeft daar ook de verantwoording voor genomen door af te treden.

Maar de Armeense genocide heeft ook plaats gevonden. Dat ontkennen is je kop in het zand steken.

Nederland heeft een hoop fout gedaan in het verleden maar over het algemeen neemt het dan naderhand wel weer de verantwoording daarvoor. Ontkennen is niet de normale gang van zaken hier. Hoewel nu in Groningen....
WikipediA: amounting to a total of 104,732 casualties, spread between the Bosnian Croats (8.5%), Bosnian Serbs (21.7%), Bosniaks (65%), and others (4.8%)

Deze getallen lijken niet echt op genocide.
Sterker: het rode kruis zet grote vraagtekens bij de zogenaamde 8000 doden. Vele slachtoffers lijken opeens weer ergens op te doemen en vele opgegraven slachtoffers werden volgens het rode kruis 2 of zelfs 3 x geteld.
pi_169593038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:39 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nou, dat leek er toch wel helemaal op. Nederland heeft het zeer zeker niet uitgevoerd maar is wel gedeeltelijk verantwoordelijk dat het heeft kunnen gebeuren. Maar de regering (Wim Kok) heeft daar ook de verantwoording voor genomen door af te treden.

Maar de Armeense genocide heeft ook plaats gevonden. Dat ontkennen is je kop in het zand steken.

Nederland heeft een hoop fout gedaan in het verleden maar over het algemeen neemt het dan naderhand wel weer de verantwoording daarvoor. Ontkennen is niet de normale gang van zaken hier. Hoewel nu in Groningen....
Meer dan 200k mensen vermoord terwijl NAVO toe keer. Gelukkig heeft NL het deels erkent maar nog genoeg mensen die het stelselmatig ontkennen en dan hebben we het alleen over Bosnië. Indonesië is weer een heel ander verhaal.
pi_169593233
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:34 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Genocide in Bosnie... _O- wat een giller...
Wat er na de val van Srebrenica gebeurd is wordt volgens mij gewoon internationaal erkend als de ergste genocide op Europese bodem sinds de 2e Wereldoorlog?

Heeft ook zijn plekje in de canon van Nederland waarin ook gewoon de Nederlandse politieke en militaire verantwoordelijkheid erkend wordt.

Daarom ook niet vergelijkbaar met de Armeense genocide want die wordt glashard ontkent door de verantwoordelijken. :')
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 15:59:06 #68
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169593244
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Meer dan 200k mensen vermoord terwijl NAVO toe keer. Gelukkig heeft NL het deels erkent maar nog genoeg mensen die het stelselmatig ontkennen en dan hebben we het alleen over Bosnië. Indonesië is weer een heel ander verhaal.
104,732 casualties

Wat heeft NL dan erkend?
pi_169593258
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 15:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Meer dan 200k mensen vermoord terwijl NAVO toe keer. Gelukkig heeft NL het deels erkent maar nog genoeg mensen die het stelselmatig ontkennen en dan hebben we het alleen over Bosnië. Indonesië is weer een heel ander verhaal.
Die getallen ken ik niet. Maar de NAVO doet voor zover ik weet niet aan het neerschieten van onbewapende mensen. Al zal er best zo nu en dan 'nevenschade' zijn.

Indonesie vlak na de oorlog is inderdaad een gitzwarte bladzijde in onze geschiedenis. Ook daarvoor is op diverse manieren excuus voor aangeboden. Zelfs redelijk recent nog. Voor de oorlog verdiende het ook al geen schoonheidsprijs maar dat is weer een ander verhaal.

Sorry, zolang jij de Armeense genocide blijft ontkennen heb je geen recht van spreken. Sorry dat ik het zo zeg. Inb4: kijk even in mijn pohi voor je me voor van alles uit gaat maken
pi_169593378
Goed, dit gaat hem niet worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')