Vind het ook wel meevallen buiten de duurdere restaurantsquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Toch was het altijd wel redelijke prijs met uit eten
Gingen meestal toch wel 2x per dag uit eten ook. Smiddags niet heel uitgebreid maar okequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het ook wel meevallen buiten de duurdere restaurants
blijft vakantie hequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gingen meestal toch wel 2x per dag uit eten ook. Smiddags niet heel uitgebreid maar oke
Ik ook. Je gaat niet naar zulke steden waar je in zoveel verschillende wijken divers lekker kan eten en dan koken in je Airbnb. dat vind ik echt zondequote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
dan spend ik ook graag wel een beetje
mijn moeder had dat graag gedaan als we airbnb hadden uiteindelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Je gaat niet naar zulke steden waar je in zoveel verschillende wijken divers lekker kan eten en dan koken in je Airbnb. dat vind ik echt zonde
Is toch niks, moet je weer op tijd naar je huis om boodschappen te doen en shitquote:Op zaterdag 18 maart 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn moeder had dat graag gedaan als we airbnb hadden uiteindelijk
opzich in stad als NYC of London kan wel als je geen rekening hoeft te houden met openingstijdenquote:Op zondag 19 maart 2017 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch niks, moet je weer op tijd naar je huis om boodschappen te doen en shit
Waren ze gedroogd of uit blik?quote:Op zondag 19 maart 2017 10:27 schreef Fera het volgende:
Ik heb Heppie gisteren bonen gevoerd. Nu heb ik spijt.
Uit blik.quote:
Eerst even goed afspoelen onder de kraan dan volgende keer.quote:
Ah, weer wat geleerd. Danki. Gek genoeg nooit eerder last van gehad, terwijl we toch regelmatig chili eten.quote:Op zondag 19 maart 2017 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst even goed afspoelen onder de kraan dan volgende keer.
Meeste gasvorming vindt plaats door dat sap.
Nelom ruilen voor Viergever?quote:Op zondag 19 maart 2017 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst even goed afspoelen onder de kraan dan volgende keer.
Meeste gasvorming vindt plaats door dat sap.
goede ruil. Nelom is een totaalidioot die nog niet eens in een G-elftal hoort.quote:
TIjd voor de witte keniaanquote:Op zondag 19 maart 2017 12:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
goede ruil. Nelom is een totaalidioot die nog niet eens in een G-elftal hoort.
viergever is goed bezig.
Viergever speelt best redelijk dit jaar. Soms zelfs goed.quote:
Ja daarom juist. Zie die Nelom wel in staat om het hele kampioenschap in zijn eentje te verneukenquote:Op zondag 19 maart 2017 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Viergever speelt best redelijk dit jaar. Soms zelfs goed.
Nee, dat zie ik niet meer mis gaan.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Zie die Nelom wel in staat om het hele kampioenschap in zijn eentje te verneuken
Afgewezen voor mijn droomopleiding.quote:
Wat jammer!quote:Op maandag 20 maart 2017 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Afgewezen voor mijn droomopleiding.Voelt kut.
Jammer. Wat was de reden?quote:Op maandag 20 maart 2017 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Afgewezen voor mijn droomopleiding.Voelt kut.
Ze gaven daar niet echt antwoord op. Er waren teveel aanmeldingen om voor iedereen een persoonlijke mail te schrijven.quote:
Is ook zo'n populaire opleiding dat creative writingquote:Op maandag 20 maart 2017 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze gaven daar niet echt antwoord op. Er waren teveel aanmeldingen om voor iedereen een persoonlijke mail te schrijven.
Deze specifieke alleen in Arnhem. Je hebt ook nog Writing for Performance in Utrecht, maar dat is heel erg gefocust op het theater. In Amsterdam zit ook zoiets dergelijks, maar dat was geen volledige hbo opleiding (dacht ik).quote:Op maandag 20 maart 2017 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo'n populaire opleiding dat creative writing
En wordt maar op twee plekken in nederland gegeven volgens mij
hey haagsiequote:
Ai, dat is wel jammer dat ze dan maar zo weinig mensen toelaten.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze specifieke alleen in Arnhem. Je hebt ook nog Writing for Performance in Utrecht, maar dat is heel erg gefocust op het theater. In Amsterdam zit ook zoiets dergelijks, maar dat was geen volledige hbo opleiding (dacht ik).
En ze laten uiteindelijk maar 20 mensen toe. Ik zat bij de laatste 90 of zo.
Ik vond het ergens ook wel weer een voordeel. Kleinschalige, hechte groep zou het dan zijn.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
hey haagsie
[..]
Ai, dat is wel jammer dat ze dan maar zo weinig mensen toelaten.
Ja, dat zou bij jou wel goed aansluiten denk ik. Volgend jaar weer een kans of ga je naar iets anders kijken?quote:Op maandag 20 maart 2017 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het ergens ook wel weer een voordeel. Kleinschalige, hechte groep zou het dan zijn.
Ik had het wel prettig gevonden, ja. Afgelopen vrijdag had ik ook wel echt een klik met de mensen daar (was mijn gevoel). Ik ben zelden zo sociaal geweest, denk ik. En het was niet geforceerd.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat zou bij jou wel goed aansluiten denk ik. Volgend jaar weer een kans of ga je naar iets anders kijken?
Misschien volgend jaar wel meer kans als ze nu al een redelijk goede indruk van je hebbenquote:Op maandag 20 maart 2017 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het wel prettig gevonden, ja. Afgelopen vrijdag had ik ook wel echt een klik met de mensen daar (was mijn gevoel). Ik ben zelden zo sociaal geweest, denk ik. En het was niet geforceerd.
Wellicht probeer ik het volgend jaar weer opnieuw, ja. Maar dan wordt het wel even lastiger met financiën. Ondertussen maar weer verder kijken.
Daarom is het zo jammer dat ze weinig toelichting geven. Je weet dus niet waar het aan ligt en of een tweede kans verspilde moeite zou zijn.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar wel meer kans als ze nu al een redelijk goede indruk van je hebben
In de tussentijd je schrijven kunnen verbeteren is wel fijn natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2017 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom is het zo jammer dat ze weinig toelichting geven. Je weet dus niet waar het aan ligt en of een tweede kans verspilde moeite zou zijn.
Win eens even die beker!quote:Op maandag 20 maart 2017 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
hey haagsie
[..]
Ai, dat is wel jammer dat ze dan maar zo weinig mensen toelaten.
Ik denk dat ik sowieso wel blijf schrijven. Heb sowieso al plannen en aantekeningen voor een boek. Maar de vaardigheden die je daar leert waren ook interessant geweest voor bijv. een redacteur. En dat zag ik ook wel zitten.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de tussentijd je schrijven kunnen verbeteren is wel fijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |