Heeft zijn voor- en nadelen. Stel dat je de eerste wedstrijd 0-0 speelt en dan uit ergens in de tweede helft de goal maakt...quote:
Ok Nostradamus.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 13:14 schreef Belgosome het volgende:
United
Genk
Schalke
Lyon
Dit worden de halve finalisten
Je onderschat Celta wel heel ergquote:Op vrijdag 17 maart 2017 13:14 schreef Belgosome het volgende:
United
Genk
Schalke
Lyon
Dit worden de halve finalisten
Dit gaat hem worden. Alleen mag je Schalke wegstrepen.quote:
We weten ook dat onze spelers sowieso niet nat gaan worden deze wedstrijdquote:Op vrijdag 17 maart 2017 13:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Schalke maar 8 uit 24 gewonnen in de competitie. Je had moeilijkere teams kunnen loten. Ben er wel tevreden mee.
Tegen Kopenhagen konden ze het ook waarom niet tegen die duitsersquote:Op vrijdag 17 maart 2017 13:19 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
We weten ook dat onze spelers sowieso niet nat gaan worden deze wedstrijd
Wat is dat nou voor mietige beloftequote:Op vrijdag 17 maart 2017 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Schalke gaat door.
Zo niet, post ik tot de EL finale niet in dit topic.
gewoon thuis kansloos verloren van een degradant dat Lyonquote:Op vrijdag 17 maart 2017 14:32 schreef MichelWuyts het volgende:
Voor United is dit trouwens de snelste weg naar de CL. Zullen er dus vol voor gaan.
Lyon is aanvallend wel sterk, maar vooral Fekir en Lacazette. Zonder die 2 zijn ze helemaal niet zo speciaal.
Klaas-Jan Huntelaar ken je toch wel?quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken echt enkel en alleen howedes bij Schalke. Ajax is wel heel slecht als ze dit niet dik winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaas-Jan Huntelaar ken je toch wel?Oh ja, maar die wordt zelfs voor ajax te zwak bevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4-1.
Schalke is nog altijd meer favoriet dan Ajax met de klasse die ze zeker voorin hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar zonder gekheid. Is Schalke ineens een goede ploeg nu ze van een zwalkend Wolfsburg hebben gewonnen?
Ik ken er wel wat meer doordat ik ooit een FM-game met Schalke had.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken echt enkel en alleen howedes bij Schalke. Ajax is wel heel slecht als ze dit niet dik winnen
Choupo Moting, Embolo, Naldo, Goretzka, Konoplyanka, Baba, Fahrmann, topspelers hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Konoplyanka komt er bijna niet aan spelen toe.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Choupo Moting, Embolo, Naldo, Goretzka, Konoplyanka, Baba, Fahrmann, topspelers hoor.
De helft is geblesseerd
Schalke is een goede ploeg omdat ze in de Bundesliga spelen en niet Darmstadt of Ingolstadt zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar zonder gekheid. Is Schalke ineens een goede ploeg nu ze van een zwalkend Wolfsburg hebben gewonnen?
Gemiddelde Eredivisieniveau is gewoon Zweite Bundesliga of misschien zelfs erger, helaas.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schalke is een goede ploeg omdat ze in de Bundesliga spelen en niet Darmstadt of Ingolstadt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |