Je verwacht het alweer niet met dat volkquote:Op donderdag 13 april 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SFR_Sport/status/852583736118050816
De Turkjes zijn lekker Lyon aan het verbouwen.
Sowieso een mongool dat je op zijn leeftijd nog een kind gaat nemen. Als dat wijfie straks net volwassen is gaat hij de pijp uit.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch dat je nu in de studio gaat analyseren. Blijf lekker avondje thuisGeld heeft ie toch ook genoeg lijkt me
Lyon heeft net zo goed zulke mongolen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je verwacht het alweer niet met dat volk
Ja ik snap het nog wel als hij geen baan heeft als coach, maar nu kan je toch beter met je vriendin en dochter chillen in je blokhut.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk toch dat je nu in de studio gaat analyseren. Blijf lekker avondje thuisGeld heeft ie toch ook genoeg lijkt me
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of de treinen vandaag wel rijden.
Elke club heeft zulke mongolen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Lyon heeft net zo goed zulke mongolen.
Marseille, Lyon , Lille . Allemaal steden die over pakweg 10 jaar op Baghdad of Caïro lijkenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Lyon heeft net zo goed zulke mongolen.
Hoezo?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mute nog even tot de wedstrijd begint denk ik
Omdat Derksen analyseert. Ik kan daar echt niet meer tegenquote:
interesseert mijn heerenveenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerenveen komt zondag pas op bezoek hoor
Dat ie maar een licht vervelend blessuretje mag oplopen.quote:
Neem dat niet zo serieus hè.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat Derksen analyseert. Ik kan daar echt niet meer tegen
Sowieso VIquote:Op donderdag 13 april 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat Derksen analyseert. Ik kan daar echt niet meer tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |