neitquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had bij nader inzien ook neit gehoeven
Net als Kopenhagenquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom staat Ron Jans in de op? Die man heeft niks op el-niveau te zoeken
Goed zo.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had bij nader inzien ook neit gehoeven
Ik zal er wel even een beter gifje inzettenquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom staat Ron Jans in de op? Die man heeft niks op el-niveau te zoeken
Nee nu is de luchtcirculatie weg.quote:
Ik vind viergever een goeie speler.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:43 schreef Smoofie het volgende:
Viergever als back. Dit zou sink niet kunnen
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zal er wel even een beter gifje inzetten
Bij Twente zag je waarschijnlijk vooral de momenten in de samenvatting? Ik heb wel het idee dat er meer potentie is, maar ik vind ook niet dat die jongen er ineens niets meer van kan. Hij heeft wel geregeld mooie acties, mooie passes, etc.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ziyech wordt niet fantastisch gebruikt? Hij speelt zelf ook gewoon slecht. Kan je nog slecht gebruikt worden, maar ballen die onder de voet doorrollen zoals net, kansloze vrije trappen, vanuit elke positie van afstand willen schieten. Dat zag ik daarvoor nooit bij hem. En ik zal misschien er wat teveel op focussen, maar zulke kansen als net miste hij bij Twente echt nooit.
Wedstrijdje rust heeft hem ook goed gedaanquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Twente zag je waarschijnlijk vooral de momenten in de samenvatting? Ik heb wel het idee dat er meer potentie is, maar ik vind ook niet dat die jongen er ineens niets meer van kan. Hij heeft wel geregeld mooie acties, mooie passes, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |