Die met spikkels? Eens, dat zijn de beste.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen die roze en blauwe dingen zijn lekker.
Oh, dus je kan gewoon een zak Engelse drop kopen, daar alle lekkere snoepjes uit eten (jeweet, de staafjes), klagen dat er geen lekkere snoepjes in zitten, en gewoon weer een nieuwe zak Engelse drop krijgen, om daar vervolgens de lekkere snoepjes uit te eten, etc.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Jumbo is vrij makkelijk met dit soort dingen. Als je terug gaat met je zak drop en erover klaagt, heb je dikke kans dat je je geld terugkrijgt of een nieuwe zak meekrijgt.
Ze hebben meerdere varianten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klene die wel even gaat bepalen wat mijn favoriet is
Dat niet nee. Terechte klacht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, maar niet met mijn favoriet. En ook niet met de favoriet van FlippingCoin en Muis006.
Ik wil dropdiveristeit!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat niet nee. Terechte klacht.
Die soort zit sowieso vaak niet in Nederlandse mixen. Dan kan je beter die van Bassett's hebben.
Ja precies, dat zijn de enige die ik er tussen uit pik.quote:Op donderdag 16 maart 2017 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die met spikkels? Eens, dat zijn de beste.
Dat zijn technisch gezien geen dropjes!quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, dat zijn de enige die ik er tussen uit pik.
Ja klopt, vind drop best lekker maar niet die kokosmeuk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zijn technisch gezien geen dropjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |