Ik ben vorige week geweest. Hij is echt heel leuk!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:27 schreef Renesite het volgende:
Leuk, 20 april naar marathon de musical. Speciaal voor Dook
Je hebt al een kat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
snap ik wel. Men vraagt wel eens of ik wil adopteren of anderszins. Het enige dat ik dan zeg is 'ik wil mijn leven niet laten indelen door kinderen, ik ben daar enigszins te narcistisch voor maar ook niet te consequent. Ik wil m'n leven niet zo aanpassen'
Ik ben een behoorlijke musical-liefhebber, maar deze trekt me dus echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben vorige week geweest. Hij is echt heel leuk!
Heb je de film gezien? Want de musical lijkt daar heel sterk op.quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben een behoorlijke musical-liefhebber, maar deze trekt me dus echt voor geen meter.
Nederlandse speelfilms...quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je de film gezien? Want de musical lijkt daar heel sterk op.
Soldaat van Oranje, Flodder, De Noorderlingen, Spoorloos, Abel, Vet Hard, Brimstonequote:Op woensdag 22 maart 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn best wat goede gemaakt in ons kleine landje.
Jij noemde de psychologische thriller van meesterregisseur Aronofsky Black Swan een domme wijvenfilm, dus ik vertrouw niet helemaal op je oordeel over films.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje, Flodder, De Noorderlingen, Spoorloos, Abel, Vet Hard, Brimstone
Volgens mij zei ik dat jij een wijf was in je filmsmaakquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij noemde de psychologische thriller van meesterregisseur Aronofsky Black Swan een domme wijvenfilm, dus ik vertrouw niet helemaal op je oordeel over films.
Als je dat roept op basis van die film is dat dus een niet te vertrouwen oordeel op filmgebied.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat jij een wijf was in je filmsmaak
La la Land was veel meer de basisquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je dat roept op basis van die film is dat dus een niet te vertrouwen oordeel op filmgebied.
Helaas nog steeds niet gezien trouwens. Maar een beetje filmfan wil natuurlijk elke film zien die goede kritieken krijgt, in plaats van zich daarbij druk te maken om zijn online reputatie bij een hoogbejaarde homo die verder weinig van film weet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
La la Land was veel meer de basis
Je bent ook zo vals als een wijfquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Helaas nog steeds niet gezien trouwens. Maar een beetje filmfan wil natuurlijk elke film zien die goede kritieken krijgt, in plaats van zich daarbij druk te maken om zijn online reputatie bij een hoogbejaarde homo die verder weinig van film weet.
Mag je niet naar binnen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:55 schreef G-Pier het volgende:
Is het lekker weer zit je op school tot 5.
Ik wil juist naar buiten. Het liefst ga ik naar buiten en geniet ik van het weer maar ik ben geen spijbelaar, daar is school te belangrijk voor in mijn leven. Heb tot nu toe 100% aanwezigheid.quote:
Ik heb mezelf 3 dagen extra weekend gegeven.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:06 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik wil juist naar buiten. Het liefst ga ik naar buiten en geniet ik van het weer maar ik ben geen spijbelaar, daar is school te belangrijk voor in mijn leven. Heb tot nu toe 100% aanwezigheid.
Ik wil ookquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mezelf 3 dagen extra weekend gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |