abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 maart 2003 @ 23:11:22 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9105430
Kom op Panathinaikos..
Porto moet te pakken zijn..
-
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2003 @ 23:15:47 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_9105573
Eigenlijk zal het aan m'n reet roesten wie dit jaar de cup wint.

Zolang het Liverpool niet is, is het OK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2003 @ 23:15:57 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9105583
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:09 schreef FlashDude het volgende:
Iemand enig idee of er vanavond nog ergens samenvattingen op tv komen
EuroSport.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2003 @ 23:18:44 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_9105664
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:15 schreef Doc het volgende:

[..]

EuroSport.


Kee, weet ik waar ik langs heen moet zappen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2003 @ 23:30:40 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9106059
Wedstrijd in O'Connels gezien op een groot scherm. In de pub was 80% van de aanwezigen voor Celtic, althans niet voor Liverpool. Kwam vier minuten na de aftrap binnen en begon dus met een 1-0 achterstand voor Liverpool. Voordeel was dan wel dat ik niet het gejuich van die gasten hoefde te horen. Dat moesten ze wel van mij (en twee gasten voor mij - hoeveel achter mij juichde weet ik niet): in de 18e minuut had Riise een mooie actie en speelde perfect Heskey aan die de bal prima inschoot: 1-1.

Vervolgens speelde LFC gewoon een heel goede partij, en was beter dan Celtic, zonder extreem dominant te zijn. Passing was goed, verdediging was goed zonder dat ze echt heel verdedigend speelde - integendeel eigenlijk, weinig overtredingen nodig (Celtic had 12 overtredingen tegen 4 van LFC). Met name Diouf speelde een heel goede partij (zowel verdedigend als aanvallend telkens dreigend) Murphy was goed, Hamann ook en ook Riise. Traore voldeed zeker ook als vervanging van henchoz (Traore moet -als ie speelt in centre midfield en hij is geen links of rechts back, waar Houllier hem wel een aantal wedstrijden heeft laten spelen, en het slecht deed).

Beste man van Celtic was Balde. Grote centrale verdediger van wie bijna elke actie goed was - op een handsbal in het penalty gebied na; maar hij had de mazzel dat de scheid het niet zag - de scheid had nog wel meer rare dingetjes deze partij). Ook Henke L. was goed - telkens dreigend - z'n goal was echter een beetje een fout van Dudek (zag ik in de rust), die het overigens 1 op 1 weer goed deed tegen Celtics nr 7 (Larsson dus).

Als LFC volgende week op een zelfde manier speelt gaat LFC door. En dan is de wedstrijd op de BBC . Zover ik op LFC fansites begrepen heb willen ze een "flag-night" organiseren dus iedereen heeft vlaggen mee en zo: beloofd een sfeervolle avond te worden. En dan gewoon LFC door.

Come on Liverpool!

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 13-03-2003 23:34]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_9106133
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:15 schreef Doc het volgende:

[..]

EuroSport.


23:00 Football
UEFA Cup Quarter-finals, 1st leg Lazio- Besiktas

Euuuh, en wanneer kan ik Liverpool zien?

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2003 @ 23:35:13 #157
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9106178
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:33 schreef FlashDude het volgende:

[..]


Euuuh, en wanneer kan ik Liverpool zien?


Twee uur geleden in de pub - of over een week op de BBC

Maar goed, zover ik begrepen had zouden ze gewoon bij EuroSport samenvattingen uit moeten zenden.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 13 maart 2003 @ 23:37:42 #158
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_9106235
YES!!!!!
FC Porto - Panathinaikos 0-1 (Olisadebe, 72)
-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2003 @ 23:38:37 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9106264
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
YES!!!!!
FC Porto - Panathinaikos 0-1 (Olisadebe, 72)
Voetbalquiz, vraag nr ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_9111283
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:30 schreef Doc het volgende:
Heel verhaal
Heb vanmorgen alleen de tweede helft op Eurosport gezien (samenvatting) en ik moet zeggen dat Liverpool inderdaad goed speelde. Stond altijd wel een mannetje vrij, hoewel er wel bij gezegd moet worden dat Celtic een krachteloze indruk maakte. Doelpunt van Larsson was inderdaad lucky, via z'n knie door de benen van Dudek. Denk niet dat je Dudek dat kwalijk kan nemen, Larsson stond op 2 meter van het doel.

En spuugde Diouf op het einde nou in het Celtic publiek?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9111664
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:13 schreef zjroentje het volgende:

En spuugde Diouf op het einde nou in het Celtic publiek?


Yep, weer een leuke rel (deed ie eerder op Anfield al tegen West Ham fans)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9111684
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:30 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Yep, weer een leuke rel (deed ie eerder op Anfield al tegen West Ham fans)


Laag.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9111877
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:30 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Yep, weer een leuke rel (deed ie eerder op Anfield al tegen West Ham fans)


Schotse politie is aan het kijken of ze hem aan kunnen pakken.
quote:
Liverpool's El-Hadji Diouf is being investigated by police after spitting at Celtic fans during the Uefa Cup quarter-final at Parkhead.
The allegation has now been passed to the Procurator Fiscal's office in Glasgow, which will decide whether to charge the Senegalese player.

Strathclyde Police questioned the African Player of the Year after the 1-1 draw between the sides and also arrested then released two fans.

A police spokesperson confirmed: "A 22-year-old man is the subject of a report to the Fiscal and also two 18-year-old men ran onto the pitch after the incident.

"He was spoken to last night, so now it will be up to the Fiscal to press charges."

Diouf was clearly seen to spit at the Celtic fans on television pictures and Liverpool manager Gerard Houllier issued an apology on behalf of the player after seeing the images.

Houllier confirmed that the club would take internal action - likely to be two weeks' wages - but Diouf also faces an anxious wait to see if the Scottish legal system will charge him.

Houllier added: "It was a shame that the incident cast a shadow over the performance of my team.

"The player has apologised for his reaction. It was totally inappropriate whatever the provocation.

"He should not have responded the way he did. Liverpool do not condone this act in any way and will deal with it internally.

"I didn't like what he did, it is not acceptable in any way.

"I didn't see it myself but our goalkeeper coach Joe Corrigan said he saw Diouf in the crowd and someone slapped him on the head. Diouf has said sorry to me."

Following the incident, police spokesman superintendent Kevin Smith said: "El-Hadji Diouf is the subject of an investigation. We did not speak to the player on Thursday night, but there have been complaints."

This is the second time Diouf has been involved in such an incident this season.

In November, Diouf was accused by West Ham fans at Anfield of spitting at them. Police investigated and took no action.

Celtic supporter Anthony Cosgrove told BBC Radio Scotland: "The Celtic fans tried to help the player up and lift him back on to the wall.

"Some of them gave him a pat on the back as they helped him up.

"He then turned round and spat into the crowd.

"One young lad, about 16, got the brunt of it in the face."


While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 maart 2003 @ 12:33:32 #164
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9114291
Diouf was over de boarding gevallen. Publiek hield 'm niet al te vriendelijk vast (hoewel ze nu weer anders beweren; de beelden die ik gezien heb maakte duidelijk dat ze 'm gewoon vasthielden). Diouf liep teug naar het veld en spuwde van een afstand richting de supporter. Als-ie ze raakte vond ik het knap want het was een redelijke afstand.

Ik kon er me wel iets bij voorstellen in die situatie, maar echt goed te praten valt het niet. Moet-ie gewoon niet doen.

Dat de politie nu onderzoek doet vind ik beetje vreemd: deden ze dat ook toen Carragher die munt terug het publiek inwierp op Highbury vorig jaar (FA cup)?

Vermoed dat Diouf volgende week niet gaat spelen. En dat-ie dus een boete van LFC krijgt. Maar ik geloof dat dat ook in het stukje hierboven staat.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:35:35 #165
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9114335
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Laag.


nou zeker

en ben het ook met tong eens...aansprekende ploegen zitten er ook niet meer in. Hup Malaga en Lazio dan maar, omdat Stam en Musampa daar voetballen.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9114363
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:33 schreef Doc het volgende:
Diouf was over de boarding gevallen. Publiek hield 'm niet al te vriendelijk vast (hoewel ze nu weer anders beweren; de beelden die ik gezien heb maakte duidelijk dat ze 'm gewoon vasthielden).
Zag er mijns inziens meer naar uit dat ze hem het veld op wilden helpen, met een aai over de bol.
Niet echt vijandig volgens mij. Kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb, want ik het maar een kleine tv.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9115050
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:35 schreef mitt het volgende:

Malaga


Die zijn zelfs via de Intertoto erin gerold, dus best knap dat ze nu in de kwartfinale staan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9115184
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:36 schreef zjroentje het volgende:

Zag er mijns inziens meer naar uit dat ze hem het veld op wilden helpen, met een aai over de bol.
Niet echt vijandig volgens mij. Kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb, want ik het maar een kleine tv.


Ongeacht wat het nu precies was (beelden zijn maar beelden, je kan niet zien/boelen of een hand als behulpzaam gegeven wordt of om te porren), is eigenlijk meer het feit:

Waarom nu ineens een politie onderzoek hiernaar, het voorbeeld dat Doc aanhaalde, het teruggooien van een voorwerp richting publiek, leverde niks geen politie zaak op, waarom dit dan zeer waarschijnlijk wel?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9115244
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:12 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ongeacht wat het nu precies was (beelden zijn maar beelden, je kan niet zien/boelen of een hand als behulpzaam gegeven wordt of om te porren), is eigenlijk meer het feit:

Waarom nu ineens een politie onderzoek hiernaar, het voorbeeld dat Doc aanhaalde, het teruggooien van een voorwerp richting publiek, leverde niks geen politie zaak op, waarom dit dan zeer waarschijnlijk wel?


Omdat de Schotse hoofdcommisaris van de politie een United of Arsenal fan is?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:42:34 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9116110
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die zijn zelfs via de Intertoto erin gerold, dus best knap dat ze nu in de kwartfinale staan.


Alaves kwam destijds ook uit de intertoto dacht ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2003 @ 21:59:08 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_9127893
Bordeaux ( met Zidane en Witchge ) heeft zelfs de finale gehaald via de Intertoto.

Verloren ze helaas van Bayern.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 maart 2003 @ 15:41:39 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9138177
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:13 schreef zjroentje het volgende:


En spuugde Diouf op het einde nou in het Celtic publiek?


De bespuwde jongeman heeft wel wat om naar uit te kijken
quote:
Diouf offers personal apology

Diouf's reaction angered Celtic fans at Parkhead
Liverpool striker El Hadji Diouf is set to apologise in person to the Celtic fan he spat on during last week's Uefa Cup tie.
An estimated television audience of 5.4m saw the Senegalese striker spit at teenage supporter Dominic Schiavone.

The Ŗ10m summer signing was fined two weeks' wages by his club and faces a Uefa inquiry into the incident.

But he has invited Schiavone and a friend to Anfield as his guest for the second leg on Thursday in a bid to preserve the "special relationship" between the two clubs.

Celtic season ticket holder Schiavone will be driven to Anfield for a two-night VIP stay, during which he will receive a personal apology from Diouf and a Liverpool shirt signed by the team.

A Liverpool spokesman confirmed: "Everyone at Liverpool is conscious of the special relationship between the clubs which goes back a long way.

Feature: Bad boy Diouf
"The last thing we want is for this incident to sour that relationship."

Schavione revealed he would accept the offer - and the apology."

"It would be a nice gesture for either Liverpool or Diouf to organise that for me.

"I'm desperate to see the game and what happened at Parkhead hasn't put me off," he told the Daily Record newspaper.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/2852831.stm


Wie zou een roggel van Diouf tollereren als een dergelijke beloning er tegenover staat?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_9144397

Dan heeft Voller destijds zeker een Skybox voor een jaar gehad van Rijkaart

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_9181446
Houllier stelt Diouf iig niet op tegen Celtic. Vanwege het fluimincident dus.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9183579
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:45 schreef zjroentje het volgende:
Houllier stelt Diouf iig niet op tegen Celtic. Vanwege het fluimincident dus.
En Chris Sutton doet iig niet mee bij Celtic. Gebroken pols.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')