SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
10,9 procent vorige keerquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja snap ik, maar pvv stadje of niet?
Is een verwachtingquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Huh hoe kan dit. SP hoger percentage maar een zetel minder
Het getal tussen haakjes is een prognose.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch spannend wie het grootst wordt op linksquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of SP of GL wint?
Sna[ dat niet.
quote:
Ah okéquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het getal tussen haakjes is een prognose.
Maar hoezo maakt dat wat uit dan=quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is toch spannend wie het grootst wordt op links
NOS update niet meer het getal tussen haakjes.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:33 schreef Arashimashou het volgende:
Hopelijk heeft VVD/CDA/D66/CU net een zetel te weinig.
Leuke UIquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:33 schreef FantaRekt het volgende:
[..]
NOS update niet meer het getal tussen haakjes.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is toch spannend wie het grootst wordt op links
quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoezo maakt dat wat uit dan=
Heeft SP geen lijstverbinding en daardoor voordeel bij afronding/verdeling van restzetels?quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:33 schreef FantaRekt het volgende:
[..]
NOS update niet meer het getal tussen haakjes.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft SP geen lijstverbinding en daardoor voordeel bij afronding/verdeling van restzetels?
Dat gaat toch nooit werken ?quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:38 schreef Straatcommando. het volgende:
VVD+D66+CDA+CU gaat 't worden volgens Maurice.
Don't shoot the messenger, ik zie het ook niet gebeurenquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat gaat toch nooit werken ?
VVD+D66 vind ik nog wel een leuke uitdaging, maar hoe pas je de rest in?
Als ik eerlijk ben ook echt 0,0 van gehoord.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens wel opmerkelijk dat GeenPeil op 0,0 procent staat. Sommige partijen die er niks van bakken, staan op 0,1 procent, maar GeenPeil staat in een rijtje partijen die 0,0 procent scoort. Ondanks volle steun van GeenStijl, ondanks de bekendheid van het Oekraïne-referendum....
Dit is wel echt een mega-fiasco.
Ik denk letterlijk dat die allemaal naar het FvD zijn gegaanquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens wel opmerkelijk dat GeenPeil op 0,0 procent staat. Sommige partijen die er niks van bakken, staan op 0,1 procent, maar GeenPeil staat in een rijtje partijen die 0,0 procent scoort. Ondanks volle steun van GeenStijl, ondanks de bekendheid van het Oekraïne-referendum....
Dit is wel echt een mega-fiasco.
Er is toch echt wel aandacht voor geweest...quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ook echt 0,0 van gehoord.
Volk wat op VNL heeft gestemd had ook rustig op FvD kunnen stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk letterlijk dat die allemaal naar het FvD zijn gegaan
Dat geloof ik graag, maar dat heeft mij niet bereiktquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is toch echt wel aandacht voor geweest...
Weet niet eens wat voor programma ze hadden.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ook echt 0,0 van gehoord.
De Niet-Stemmers en Stem NL presteren evenmin iets. Het maakt dus duidelijk dat Nederland zijn vertrouwen toch liever aan volksvertegenwoordigers geeft. We zijn (nog) niet toe aan vormen van e-democratie, levende stemkastjes of wat dan ook.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk letterlijk dat die allemaal naar het FvD zijn gegaan
Precies, komt volgende keer wel goed. Oprotten met al die splinters.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volk wat op VNL heeft gestemd had ook rustig op FvD kunnen stemmen.
Ook datquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Weet niet eens wat voor programma ze hadden.
Als ze de komende jaren goed werk leveren kunnen ze echt heel groot worden over 4 jaar.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies, komt volgende keer wel goed. Oprotten met al die splinters.
Opmerkelijk. Op Radio 1 zeiden ze zojuist nog steeds dat GL de grootste partij op links is. Maar ik zie even niet hoe ze méér zetels dan de SP gaan halen. Temeer als Maurice de Hond zegt dat de lijstverbinding juist de PvdA een extra zetel oplevert.quote:
Zeker waarquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Wel een scherpe analysie van de Hond,
Samson had moeten aftreden na het verlies, Asscher daarna als nieuw poppetje inschuiven. Nu heeft Asscher de zure rotte vruchten van zijn voorganger kunnen plukken.
Al vraag ik me af of hij wel de juiste man zou zijn hoor, maar het had in elk geval geholpen voor herstel.quote:
Die is weg inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook dattotaal onzichtbaar.
Maar laten we allen Sylvana uitzwaaien, die zien we niet meer terug.
Totaal geen bestaansrecht, lekker parasiteren in de tweede kamer op nog meer onderbuik crap. Daar hebben we er al zat van. Gelukkig afgestraft.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is weg inderdaad.
Sorry, maar wat een draak.
Door haar voelde ik mij als blanke dat ik geen bestaansrecht had, en verantwoordelijk was voor de meest gruwelijke misdaden. Bah.
BES-eilanden en briefstemmen misschienquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:49 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik kijk naar de gemeenten waarvan de uitslagen nog moeten komen en hoe daar in 2012 is gestemd, vraag ik me werkelijk af hoe GroenLinks de SP voorbij gaat streven én een zetel verschil gaat maken.
Op de BES-eilanden lijkt een complete desinteresse te heersen. Bovendien wonen daar maar 24.000 mensen in totaal, van wie - schat ik - zo'n 19.000 stemgerechtigd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
BES-eilanden en briefstemmen misschien
13000 stemgerechtigden meen ik.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op de BES-eilanden lijkt een complete desinteresse te heersen. Bovendien wonen daar maar 24.000 mensen in totaal, van wie - schat ik - zo'n 19.000 stemgerechtigd.
De PvdA moet sowieso niet deelnemen aan Rutte III.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:46 schreef megamandy het volgende:
De "Rode Hoed" coalitie is nu overigens precies 75 zetels en dus geen meerderheid meer (CDA/D66/GL/SP/PvdA)
De PvdA moet helemaal niets.. wonden likken, goede oppositie voeren en het over 4 jaar opnieuw proberen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA moet sowieso niet deelnemen aan Rutte III.
Lekker juichen aan het begin van de avond over dat het populisme verloren heeftquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dat haalt toch een beetje de glans van de zege van GroenLinks...
Groenpopulisme heeft verloren jaquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker juichen aan het begin van de avond over dat het populisme verloren heeft
Tering mongool inderdaad.quote:
Ook in de eerste kamer een meerderheid. Denk dat het hier op uitdraait.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering mongool inderdaad.
Ik zie kans voor VVD-D66-CDA-CU.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Haha die zetel is van GL(15-14) naar PVV(19-20)
Kortom cijfers waar de voormalig communisten alleen maar van kunnen dromen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
20 zetels voor de PVV betekent dat 130 zetels niet naar de PVV zijn gegaan.
Tegelijk is het ook zo dat de PVV nog nooit de tweede partij van het land is geweest.
Denk dat je met zo'n hoge opkomst nog blij mag zijn met zo'n resultaat.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
Arme Segers... die man is apetrots gaan slapen met het idee dat z'n partij een zetel winst heeft en wordt wakker met een status quo....
twitter:thomasreekers twitterde op woensdag 15-03-2017 om 21:21:09Dat je tijdens de #tk17 uitslagen even om je heen kijkt in je woonkamer. En dan concludeert dat je meer #zetels hebt dan de #Pvda reageer retweet
twitter:pnederkoorn twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:31:14Heeft Henk Krol de PvdA al gefeliciteerd? #tk17 reageer retweet
twitter:
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:12:40Volgens Plasterk valt het verlies van de PvdA nog mee. Hij is dan ook microbioloog. reageer retweet
Percentueel is er lichte winst; 0,3 procentpunt.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk dat je met zo'n hoge opkomst nog blij mag zijn met zo'n resultaat.
Het belangrijkste dat het populisme heeft verloren, met een PVV light als winnaar en de PVV als tweedequote:Op donderdag 16 maart 2017 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
Het nieuwsbulletin is een rommeltje. Van de VVD wordt wél gemeld dat de partij 33 zetels heeft, maar van de CU wordt doodleuk nog steeds gezegd dat er zetelwinst is...
Hij gaat regeren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
Arme Segers... die man is apetrots gaan slapen met het idee dat z'n partij een zetel winst heeft en wordt wakker met een status quo....
Dat dus, de VVD heeft ten dele gewoon het PVV-programma overgenomen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het belangrijkste dat het populisme heeft verloren, met een PVV light als winnaar en de PVV als tweede
Nee, ho. Het slechte populisme.quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het belangrijkste dat het populisme heeft verloren, met een PVV light als winnaar en de PVV als tweede
Die kans is een stuk kleiner geworden. Want VVD, CDA, D66 met ChristenUnie erbij zou nu 75 zetels opleveren; geen meerderheid dus.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige logische vertaling van de verkiezingsuitslag is VVD, CDA, D66, GroenLinks.
Volgens mij tel je niet goed hoorquote:Op donderdag 16 maart 2017 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kans is een stuk kleiner geworden. Want VVD, CDA, D66 met ChristenUnie erbij zou nu 75 zetels opleveren; geen meerderheid dus.
De enige logische vertaling van de verkiezingsuitslag is VVD, CDA, D66, GroenLinks.
Volgens nos.nl 76 zetelsquote:Op donderdag 16 maart 2017 04:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kans is een stuk kleiner geworden. Want VVD, CDA, D66 met ChristenUnie erbij zou nu 75 zetels opleveren; geen meerderheid dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |