abonnement Unibet Coolblue
pi_169565955
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:59 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Mislukte integratie. De zetels die DENK heeft gehaald komen allemaal van Erdogan aanhangers in Nederland.
Denk dat het vooral te maken heeft met de groeiende haat op Turken. Die pikken dat niet zoals anderen dat doen.
pi_169566001
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat je minderheden onder druk zet.
Dus je bent het met ons eens dat 'ErdoGod' ook redelijk facistische trekjes heeft? Geloof dat de minderheden onder hem ook niet echt alle vrijheid genieten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169566015
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:42 schreef La_Moustache het volgende:

[..]

Ik weet niet welke negatieve berichten over Turken je bedoeld?
'Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher is zeer verontrust over de grote steun onder Turkse jongeren in Nederland voor gewelddadige jihadistische groeperingen als Islamitische Staat (IS). '

Uiteindelijk bleek het onderzoek niet te deugen. Als minister mag je wel betere factchecking doen voordat je een groep in een hoekje drijft.
pi_169566032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus je bent het met ons eens dat 'ErdoGod' ook redelijk facistische trekjes heeft? Geloof dat de minderheden onder hem ook niet echt alle vrijheid genieten.
Het ene maakt het andere niet goed.
pi_169566047
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Het ene maakt het andere niet goed.
Ok maar dan hebben we dat even vastgesteld iig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169566133
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onvrede van allochtonen. De meeste mensen die op DENK hebben gestemd, hebben dat gedaan om daarmee te laten weten dat het bashen van allochtonen genoeg geweest is.

Verder, begrijp de fixatie op de Armeense genocide niet zo. De Ottamaanse Rijk heeft destijds wel meer volkeren lopen vermoorden en dus niet alleen de Armenen, maar ook Syriërs, Egyptenaren enzovoorts.

Oh en bekommer jij je ook de Algerijnse/Noord-Afrikaanse genocide gepleegd door Frankrijk? Tot op de dag van vandaag weigert Frankrijk de genocide toe te geven.
Alsjeblieft man. Het bashen van allochtonen :') . Ik stem geen PVV, maar vind je het gek dat er onvrede is ontstaan binnen de Nederlandse samenleving de afgelopen jaren. Kijk je wel eens het nieuws? De integratie is compleet mislukt. Ik ben nog nooit een Turk of een Marokkaan tegengekomen die hier is geboren en zich Nederlander voelt. Het loopt totaal uit de hand.

Gebash op allochtonen :') :') :') . Ga maar lekker door met jezelf een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Doe de rest maar lekker na ):O .
pi_169566178
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:16 schreef Marmal het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. Het bashen van allochtonen :') . Ik stem geen PVV, maar vind je het gek dat er onvrede is ontstaan binnen de Nederlandse samenleving de afgelopen jaren. Kijk je wel eens het nieuws? De integratie is compleet mislukt. Ik ben nog nooit een Turk of een Marokkaan tegengekomen die hier is geboren en zich Nederlander voelt. Het loopt totaal uit de hand.

Gebash op allochtonen :') :') :') . Ga maar lekker door met jezelf een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Doe de rest maar lekker na ):O .
Wat moeten ze dan doen om aan jouw eisen te voldoen? Rondlopen in klompen en elke dag haring eten?
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:19:52 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169566203
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow man stop eens
Nee. Want:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:51 schreef byah het volgende:
Perfecte voorbeeld van mislukte integratie.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat plus het nog eens aanwakkeren daarvan.
Maar wel de grootste bekken hebben over 'discriminatie'.
En vervolgens geen standpunt durven in te nemen als er wordt gescholden met 'fascisme, racisme, nazisme en genocideplegers'.

Hoezo lange arm.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169566298
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:18 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan doen om aan jouw eisen te voldoen? Rondlopen in klompen en elke dag haring eten?
Meedoen met de rest en niet met die Turkse vlag lopen wapperen. En als je Erdogan geweldig vind gewoon lekker je paspoort inleveren en terug naar Turkije gaan. Een land dat wordt geleid door dictator Erdogan.
pi_169566410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:23 schreef Marmal het volgende:

[..]

Meedoen met de rest en niet met die Turkse vlag lopen wapperen. En als je Erdogan geweldig vind gewoon lekker je paspoort inleveren en terug naar Turkije gaan. Een land dat wordt geleid door dictator Erdogan.
In een rechtsstaat mag dat gewoon. Nederland heeft in z'n eigen voet geschoten door altijd maar te beginnen over minderheidsrechten in andere landen. Nu is het omgedraaid.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:31:04 #261
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169566452
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:28 schreef Atak het volgende:

[..]

In een rechtsstaat mag dat gewoon. Nederland heeft in z'n eigen voet geschoten door altijd maar te beginnen over minderheidsrechten in andere landen. Nu is het omgedraaid.
Precies, nu is het onze beurt om minderheden met enige dwang de kop in te drukken. :) Mooie tijden.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:31:38 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169566467
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:28 schreef Atak het volgende:

[..]

In een rechtsstaat mag dat gewoon. Nederland heeft in z'n eigen voet geschoten door altijd maar te beginnen over minderheidsrechten in andere landen. Nu is het omgedraaid.
Tijd voor een frisse burgeroorlog hier, niet waar?

quote:
Turkije na verkiezingsuitslag: Snel 'heilige oorlogen' in Europa

In een eerste reactie op de verkiezingsuitslag in Nederland laat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken weten dat Europa binnenkort de plaats zal zijn van ‘heilige oorlogen’.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169566488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:31 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies, nu is het onze beurt om minderheden met enige dwang de kop in te drukken. :) Mooie tijden.
PVV heeft maar 20 zetels. :')
pi_169566726
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:32 schreef Atak het volgende:

[..]

PVV heeft maar 20 zetels. :')
Ja, en DENK heeft er 3. En dat blijven er 3 als er geen nieuwe migranten en vluchtelingen bijkomen.
pi_169566777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:44 schreef Marmal het volgende:

[..]

Ja, en DENK heeft er 3. En dat blijven er 3 als er geen nieuwe migranten en vluchtelingen bijkomen.
Meeste mensen met een buitenlandse afkomst hebben niet op Denk gestemd. Er kan nog altijd 5-6 zetels bijkomen als ze het slim aanpakken en de andere partijen de bal laten vallen.
  Forum Admin donderdag 16 maart 2017 @ 11:48:42 #266
232445 crew  Specularium
pi_169566806
Ondemocratische kutpartij van een stelletje domme en boze idioten, nog erger dan de PVV dit.

Gefeliciteerd!
pi_169566968
het is dat Sylvana het meeste van de aandacht gehad, anders had denk, denk ik op 0 gestaan.

het "interview" met p0wned vond ik wel interessant en zal denk ik nog wel een staartje krijgen.

wat zijn de standpunten van Kuzu over Erdogan's uitspraken.
kun je als kamerlid wel voor de president zijn van je tweede nationaliteit, of zit je dan eigenlijk primair als Turk in de tweede kamer.

gefeliciteerd trouwens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:58:39 #268
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_169566981
Walgelijk clubje niet geintegreerde Erdogan fappers :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_169567246
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Lekker fascistisch weer. Nu begin je Erdogod wel gelijk te geven als je mensen zo beticht. :')
https://nl.wikipedia.org/wiki/Selffulfilling_prophecy :*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_169567770
quote:
15s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Tijd voor een frisse burgeroorlog hier, niet waar?

[..]

Niemand wil een burgeroorlog.
pi_169567817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:16 schreef Marmal het volgende:

[..]

Alsjeblieft man. Het bashen van allochtonen :') . Ik stem geen PVV, maar vind je het gek dat er onvrede is ontstaan binnen de Nederlandse samenleving de afgelopen jaren. Kijk je wel eens het nieuws? De integratie is compleet mislukt. Ik ben nog nooit een Turk of een Marokkaan tegengekomen die hier is geboren en zich Nederlander voelt. Het loopt totaal uit de hand.

Gebash op allochtonen :') :') :') . Ga maar lekker door met jezelf een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Doe de rest maar lekker na ):O .
Reageer je ook nog even inhoudelijk? Je bekommert je zo om de mensheid en genocide. Vind je niet dat Frankrijk ook de genocide eens moet erkennen.
pi_169567834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:23 schreef Marmal het volgende:

[..]

Meedoen met de rest en niet met die Turkse vlag lopen wapperen. En als je Erdogan geweldig vind gewoon lekker je paspoort inleveren en terug naar Turkije gaan. Een land dat wordt geleid door dictator Erdogan.
Wat is meedoen met de rest? Welke rest? Nederlandse Tokkies? De Nederlandse hippies? De atheïsten? De Joodse Nederlanders? Met welke rest?

En, als ik met een vlag wil wapperen doe ik dat.
pi_169567850
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:28 schreef Atak het volgende:

[..]

In een rechtsstaat mag dat gewoon. Nederland heeft in z'n eigen voet geschoten door altijd maar te beginnen over minderheidsrechten in andere landen. Nu is het omgedraaid.
De grootheidswaanzin van vele Nederlanders is ongelofelijk. Als iemand ze daarop aanspreekt of ze van dat idee afhaalt dan kunnen ze dat niet hebben en beginnen ze als gekken om zich heen te slaan.
pi_169567877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

De grootheidswaanzin van vele Nederlanders is ongelofelijk. Als iemand ze daarop aanspreekt of ze van dat idee afhaalt dan kunnen ze dat niet hebben en beginnen ze als gekken om zich heen te slaan.
Grootheidswaanzin?

Nederland is een paradijs voor minderheden. Iedereen die dat niet wilt zien moet eens beter om zich heen kijken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 16 maart 2017 @ 13:03:30 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169568170
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Reageer je ook nog even inhoudelijk? Je bekommert je zo om de mensheid en genocide. Vind je niet dat Frankrijk ook de genocide eens moet erkennen.
We zijn hier niet in Frankrijk maar in Nederland en dat is exact wat er mis is met integratie hier, mensen die met een Turkse vlag lopen te zwaaien op een moment zoals zaterdag het geval was zijn geen Nederlander want die willen niet integreren en meedoen met de samenleving. Die zitten hier alleen om te profiteren van allerlei voordelen die Nederland heeft en zodra dat binnen is zijn ze hier weer weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')