De beste man is wel 72, ik kan het me voorstellen als hij die zetel doorschuift naar de nummer 3.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:46 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop niet dat dat betekent dat Hiddema niet in de Kamer komt...
Neuh, is wel vaker zo. Zijn lijstduwers.. Alleen normaal gesproken staan die niet op de 2e plaatsquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat is een dikke middelvinger tegen zijn kiezers.
Dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Denk dat Hiddema niet de kamer in gaat en zijn zetel afstaat aan de nummer 3. Hij is puur gebruikt voor promotiedoeleinde.
Denk maakt met drie zetels en gevangenissen vol moslims meer kans.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Hiddema gaat de bezem door justitie halen.
Ik denk niet dat hij kan samenwerken. Volgens mij is het iemand die graag alleen werkt. En dat ook gewend is.quote:
Dan heb ik echt spijt dat ik op hem heb gestemd.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:48 schreef Gohf046 het volgende:
Als Hiddema nu niet de kamer in gaat is het toch meteen klaar met het FvD. Laten we niet op de zaken vooruit lopen, Hiddema gaat gewoon de kamer in.
Hoezo? Neem aan dat Baudet flink meer voorkeursstemmen binnenhaalt dan Hiddema.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:48 schreef Gohf046 het volgende:
Als Hiddema nu niet de kamer in gaat is het toch meteen klaar met het FvD. Laten we niet op de zaken vooruit lopen, Hiddema gaat gewoon de kamer in.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan heb ik echt spijt dat ik op hem heb gestemd.
Dat sowiesoquote:
Want in de hemel is geen bier...quote:
Wat een zielepoten FvD, fascisten noemen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:derrylugga twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:42:40Eeeenn....de eerste echt fascistische partij...het forum voor 'democratie' doet haar intrede in de tweede kamer,het precedent is gezet reageer retweet
Dat vind ik nog niet zo erg.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:52 schreef IPA35 het volgende:
Ongelofelijk. Het sheeple stemt weer massaal VVD.
Ah, okéquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:52 schreef maan_man het volgende:
Bij Van Liemt één op één heeft Hiddema een tijd geleden al gezegd dat hij advocaat blijft en dat gaat combineren met zijn kamerlidmaatschap.
Normaal. Doen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:56 schreef IPA35 het volgende:
Net even NPO 1 aanstaan. Doodleuk beweren dat de PVV (Wilders roept al 12 jaar exact hetzelfde in de kern) populistisch is en de VVD niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |