Zag het net nog. Maar goed, feestje bij jullie!!quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
We werden genegeerd, maar dat kunnen ze vanaf nu niet meer.
Internet Hiddema, internetquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
https://www.businessinsid(...)iten-geen-exitpolls/
Beetje naar berichtjequote:Op woensdag 15 maart 2017 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Er is een tweet voorgelezenquote:
Als zijn partij op twee zetels uit zou komen, noemt hij dat zonde van alle moeite die hij en FvD-voorman Thierry Baudet hebben gedaan. “We zijn overal geweest, in ieder zaaltje, in ieder dorp. Ik wacht op de definitieve uitslag, de verrassing moet volgens mij nog komen.”quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Dus...quote:Hiddema blijft advocaat, benadrukt hij. “Ik blijf mijn toga koesteren.”
twitter:derrylugga twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:42:40Eeeenn....de eerste echt fascistische partij...het forum voor 'democratie' doet haar intrede in de tweede kamer,het precedent is gezet reageer retweet
mmmm...quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als zijn partij op twee zetels uit zou komen, noemt hij dat zonde van alle moeite die hij en FvD-voorman Thierry Baudet hebben gedaan. “We zijn overal geweest, in ieder zaaltje, in ieder dorp. Ik wacht op de definitieve uitslag, de verrassing moet volgens mij nog komen.”
Hiddema blijft advocaat, benadrukt hij. “Ik blijf mijn toga koesteren.”
quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:derrylugga twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:42:40Eeeenn....de eerste echt fascistische partij...het forum voor 'democratie' doet haar intrede in de tweede kamer,het precedent is gezet reageer retweet
twitter:Double_Pain twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:45:17@derrylugga definieer 'facisme' reageer retweet
Ik mis het woord anti-.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar kiest hij dan toch zelf voor?quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Denk dat Hiddema niet de kamer in gaat en zijn zetel afstaat aan de nummer 3. Hij is puur gebruikt voor promotiedoeleinde.
Ik kan het niet anders lezen dan dat.. Maarja, hij kan achter de schermen veel betekenen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:46 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop niet dat dat betekent dat Hiddema niet in de Kamer komt...
madquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Moskowicz zoekt nog een jobquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Denk dat Hiddema niet de kamer in gaat en zijn zetel afstaat aan de nummer 3. Hij is puur gebruikt voor promotiedoeleinde.
Dat is een dikke middelvinger tegen zijn kiezers.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:46 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop niet dat dat betekent dat Hiddema niet in de Kamer komt...
En hoe ziet meneer dat voor zich?quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als zijn partij op twee zetels uit zou komen, noemt hij dat zonde van alle moeite die hij en FvD-voorman Thierry Baudet hebben gedaan. “We zijn overal geweest, in ieder zaaltje, in ieder dorp. Ik wacht op de definitieve uitslag, de verrassing moet volgens mij nog komen.”
Hiddema blijft advocaat, benadrukt hij. “Ik blijf mijn toga koesteren.”
Ja, denk dat dat achter de schermen altijd al de bedoeling is geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar kiest hij dan toch zelf voor?
Oh, dat wist ik niet...quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is een tweet voorgelezenMaar NOS mocht niet aanwezig zijn bij de bijeenkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |