Een suggestieve vraag jaquote:
Nee hoor. Zij sympathiseren met hem.quote:
Gelukkig heeft ze een net antwoord gegeven waar hij wss niet op gaat reageren. Wedden dat hij nu gaat schreeuwen, tieren en de nazi's er bij gaat halen.quote:
Marokkaanse thee!quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Leuk, gezellig!Ik hoop het ook voor je
Ik gun elke kleine partij 1 zetel
NIET? Smaakt erg lekker.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Marokkaanse thee gedronkenBen benieuwd
Leuke grap die je van Dumpert hebt gejatquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:30 schreef Kassamiep het volgende:
Voor de mensen die nog op DENK moeten stemmen: je moet *alle* hokjes van de partij rood maken, anders geldt het niet.
Nee, bij lange na niet.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wel Minty Marokko van Pickwick maar dat is geen echte volgens mij
Die grap is al 80 jaar oudquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Leuke grap die je van Dumpert hebt gejatTriestheid ten top om grappen te jatten.
Dan kan je de helft van de topics in KLB wel dichtgooienquote:
99% van de topics in KLB is verzonnenquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dan kan je de helft van de topics in KLB wel dichtgooien
Dit is wel waar ja.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er zijn leuke verzonnen topics en dan heb je nog de ongeremde celgroei topics van TS.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:53 schreef Armani XL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn leuke verzonnen topics en dan heb je nog de ongeremde celgroei topics van TS.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |