Kijk zo horen we het graagquote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:34 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist de Umi Z pro gekocht met jullie coupon.. door de besparing op telefoon ook gekozen voor snellere levering. Hopelijk al komend weekend in m'n handen.
Alleen ik heb nu voor snellere levering gevraagd, maar de telefoon is nog niet verzonden, staat op 'packed' en het hoesje, zonder 'snellere levering' is al wel onderweg ?! De telefoon word als het goed is per DHL verstuurd, dus binnen 24 uur kan het alsnog in NL zijn.. maar ik heb hier nog geen ervaring mee (qua versnelde leveringen) en tot nu toe komt het nog niet 'snel' op mij overquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Kijk zo horen we het graag!
Dank voor je bestelling!
Hoi Meike26.quote:Op woensdag 10 mei 2017 09:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alleen ik heb nu voor snellere levering gevraagd, maar de telefoon is nog niet verzonden, staat op 'packed' en het hoesje, zonder 'snellere levering' is al wel onderweg ?! De telefoon word als het goed is per DHL verstuurd, dus binnen 24 uur kan het alsnog in NL zijn.. maar ik heb hier nog geen ervaring mee (qua versnelde leveringen) en tot nu toe komt het nog niet 'snel' op mij over![]()
Dat laatste.quote:Op woensdag 10 mei 2017 12:31 schreef Meike26 het volgende:
Maar word die 3-7 dagen tijd dan gerekend vanaf het moment dat ik het product besteld heb, of vanaf het moment dat het product officeel als 'verstuurd' staat ? Niet dat het zo'n probleem hoor, maar gewoon handig om te weten voor de toekomst
Sinds woensdag staat het pakket als shipped out, maar vanmiddag met DHL contact gezocht.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:57 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat laatste.
De 3 tot 7 werkdagen worden aangehouden door de verzendende partij.
Processing bij ons neemt gemiddeld een 1 tot 3 werkdagen in beslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Sinds woensdag staat het pakket als shipped out, maar vanmiddag met DHL contact gezocht.
Op mijn vraag waarom ik geen info/locatie kreeg bij de track & trace, kreeg ik het volgende antwoord;Hoi Meike,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor onze late reactie.
Wij plaatsen bij DHL de verzendorder, waarbij wij dus al wel het tracking nummer krijgen.
Dan moet DHL bij ons langs om het pakket op te halen. Vervelend dat dit nog niet is gebeurd.
Al zijn we nu een paar dagen verder, is er nu nog steeds geen tracking status informatie?
Groet,
GB
Hmm, on the Xiaomi forum i see some information about it's a little bit tricky, but possiblequote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:06 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
I'm interested to buy the xiaomi air 13 on your site from the HK wear house. Its with chinese windows, I have windows 10 here at home I can install that on that laptop right?.
Fijn dat het pakket nu in iedergeval onderweg is.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:10 schreef Meike26 het volgende:
Bedankt.. Ja ik begrijp een beetje hoe het werkt, ik zit zelf ook in de logistiek en normaliter worden dit soort orders in 1 middag geregeld, van aanmaak tot het moment dat de pakketten opgehaald worden.. Dat heeft een paar uur tijd. Uiteraard ga ik er wel vanuit dat we het hier over een iets groter magazijn hebben en er wellicht een dag overheen kan gaan, maar in mijn geval lag hij van woensdag middag (plaatselijke tijd) tot maandag middag te wachten om opgehaald te worden, terwijl de aanmaakdatum al van woensdag ochtend was. Misschien is mijn ervaring in de logistiek juist de reden geworden dat ik ongeduldig werd![]()
![]()
Alles lijkt nu in orde te zijn trouwens, pakket is sinds vanochtend onderweg en is op dit moment zelfs in de lucht als ik het goed begrepen heb. Van DHL had ik al een link gekregen voor de douane-inklaringskosten en gelijk betaald. Met redelijke zekerheid haal ik hem zelf woensdag ochtend op bij DHL service center..![]()
Hoi Figlio,quote:Op woensdag 17 mei 2017 18:11 schreef figlio-del-commesso het volgende:
"The Code you entered has expired"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |