quote:dan is Groningen-Roda. Dan ga je toch niet nb voor de geusselt staan
Op dinsdag 10 december 2002 17:48 schreef Nadientje het volgende:
Okee hier verder dan... 21 uur voor de Mac op het vrijthof dus nergens anders op vrijdag 13 december
quote:waar mvv op dat moment tegen den bosch speelt cq verliest overigens.
Op dinsdag 10 december 2002 17:54 schreef Kaalhei het volgende:[..]
dan is Groningen-Roda. Dan ga je toch niet nb voor de geusselt staan
quote:HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Op dinsdag 10 december 2002 17:54 schreef Kaalhei het volgende:[..]
dan is Groningen-Roda. Dan ga je toch niet nb voor de geusselt staan
quote:Sinds mvv is gedegradeerd kom ik er zelden idd.
Op dinsdag 10 december 2002 17:56 schreef Refragmental het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Dit vind ik nou een top opmerking van iemand die echt nog nooit in Maastricht is geweest.
quote:Snel de topictitel veranderd zeker
Op dinsdag 10 december 2002 17:56 schreef Nadientje het volgende:
vrijthof... als je nou es leest
quote:Maar goed ook waaaa, we hoeven hier geen nepduitsers waaaaa.
Op dinsdag 10 december 2002 17:57 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Sinds mvv is gedegradeerd kom ik er zelden idd.
quote:Als je eens naar tt-pagina 653 kijkt, dan zal je zien dat dat de komende seizoenen ook niet zal gebeuren
Op dinsdag 10 december 2002 17:59 schreef Refragmental het volgende:
Maar goed ook waaaa, we hoeven hier geen nepduitsers waaaaa.
quote:volgens mij snap jij niet helemaal wat een topictitel is en verder wordt hier niet over wat dan ook gelsowchat behalve over de fokmeeting
Op dinsdag 10 december 2002 17:58 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Snel de topictitel veranderd zeker
quote:Wat boeit mij die onzin voetbal nou waaaa?
Op dinsdag 10 december 2002 18:02 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als je eens naar tt-pagina 653 kijkt, dan zal je zien dat dat de komende seizoenen ook niet zal gebeuren
quote:optiefen open maar zelf een slowchattopic over je voetbal
Op dinsdag 10 december 2002 18:07 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wat boeit mij die onzin voetbal nou waaaa?
De geuselt mogen ze voor mijn part platgooien en er een bedrijf ofzo neerplanten waaaaa, MVV heeft al genoeg subsidies gekregen en hebben het helemaal verneukt waaa, weg ermee dus waaaaaa.
quote:cola
Op dinsdag 10 december 2002 18:11 schreef DJKlungel het volgende:
Valt wel een beetje tegen dat er neit veel mensen willen gaan schaatsen .... maarja .... enige ijs dat jullie leuk vinden zit zeker bij de cola
quote:Nee eikel. Bij het bier. En daar pleur ik geen ijs in!
Op dinsdag 10 december 2002 18:11 schreef DJKlungel het volgende:
Valt wel een beetje tegen dat er neit veel mensen willen gaan schaatsen .... maarja .... enige ijs dat jullie leuk vinden zit zeker bij de cola
[Dit bericht is gewijzigd door DJKlungel op 10-12-2002 18:43]
Sinds wanneer ligt er een McD aan het vrijthof? Ken alleen die aan de Markt.. Aan het Vrijthof ligt een *denk* hoe heet die kut tent ook weer?
Als de locatie uitgeklaard kan worden -- kan ik wel langs komen.. Woon toch in dat godvergeten dorp.
quote:Uit je profiel..
Op donderdag 12 december 2002 14:16 schreef LazySod het volgende:
*Krabt zich over het hoofd*Sinds wanneer ligt er een McD aan het vrijthof? Ken alleen die aan de Markt.. Aan het Vrijthof ligt een *denk* hoe heet die kut tent ook weer?
Als de locatie uitgeklaard kan worden -- kan ik wel langs komen.. Woon toch in dat godvergeten dorp.
En je weet niet eens dat we al enkele jaren een McD op het vrijthof hebben?
Jij komt waarschijnlijk niet vaak buiten...
quote:Kom niet vaak op het Vrijthof, en nog minder bij McD.. waar ligt die dan eigenlijk? weet alleen op de hoek van de grote staat die viezige tent met dat smerige eten.. hoe heet em nu? ummm .. *denk*
Op donderdag 12 december 2002 16:43 schreef Refragmental het volgende:[..]
Uit je profiel..
"Woonplaats Maastricht"En je weet niet eens dat we al enkele jaren een McD op het vrijthof hebben?
Jij komt waarschijnlijk niet vaak buiten...
of is die van eigenaar veranderd en nu McD geworden?
als ik al ga Mccen in Maastricht dan is het ofwel drive-through bij De Geusselt, ofwel na/voor de bioscoop in Wijck..
quote:We gaan even veeeeeeeeeeeeeeeeeer terug in de tijd.
Op donderdag 12 december 2002 17:25 schreef LazySod het volgende:[..]
Kom niet vaak op het Vrijthof, en nog minder bij McD.. waar ligt die dan eigenlijk? weet alleen op de hoek van de grote staat die viezige tent met dat smerige eten.. hoe heet em nu? ummm .. *denk*
als ik al ga Mccen in Maastricht dan is het ofwel drive-through bij De Geusselt, ofwel na/voor de bioscoop in Wijck..
goed .. zal zien dat ik morgen avond eens langs kom.. hoe herkent iedereen iedereen?
quote:bekijk de foto's in het fotoboek??
Op donderdag 12 december 2002 19:37 schreef LazySod het volgende:...
goed .. zal zien dat ik morgen avond eens langs kom.. hoe herkent iedereen iedereen?
quote:
Op donderdag 12 december 2002 23:01 schreef I_m_m_0 het volgende:
hmmzz Smurfje.. heb je wat te doen vrijdagavond? gaan we ook![]()
als je het maar laat
quote:Ja bedankt!
Op vrijdag 13 december 2002 14:48 schreef sweek het volgende:
Mag ik jullie al allemaal veel plezier toewensen? En nee, ik kom niet... ik woon in principe heel dichtbij maar zit vandaag ergens helemaal anders.
quote:Naast huppertz op de hoek, ligt knossos. En als je daar de straat uitloopt ligt het vrijthof aan je linkerhand. Rechts heb je dan de McDrek.
Op donderdag 12 december 2002 17:25 schreef LazySod het volgende:[..]
Kom niet vaak op het Vrijthof, en nog minder bij McD.. waar ligt die dan eigenlijk? weet alleen op de hoek van de grote staat die viezige tent met dat smerige eten.. hoe heet em nu? ummm .. *denk*
Nu nog eens denken waar ik de auto ga dumpen..
-rond 21.30-
beeehh... nog twee weken, en dan wordt ik 31.. is al erg zat.. denk dat ik de auto maar .. hmm.. sjeeee.. weet het niet .. dump hem gewoon ergens.
Of sta ik zometeen grandioos voor lul voor de McD van de verkeerde stad?
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 19:46 schreef LazySod het volgende:
Uhhh... Ga jij van Vlissingen naar hier komen? Of ben je al ergens in de omgeving?Of sta ik zometeen grandioos voor lul voor de McD van de verkeerde stad?
Na psies om 21:00 aangekomen te zijn bij de Macdonalds in het Vrijthof, stonden alleen DjKlungel en Smurfje daar. Voor de rest is dus niemand komen opdagen. Aangezien Klungel en SMurfje perseé wilden schaatsen, zijn D-devil, Nadientje en ik maar wat gaan eten.
Toen bestefte we ons dat het eigenlijk weinig zin had om na het schaatsen van Klungel en SMurfje, nog naar een café te gaan. We zijn toen maar naar belgië gegaan. Insomnia was op het witte doek te zien.
Na de film zijn we naar mij gereden om hier na een half uur klooien, eindelijk de TV te laten functioneren. Bij dat stadium zijn we nu bereikt.
Meer news later! .
quote:Oew... in Lanaken toch niet?
Op zaterdag 14 december 2002 01:12 schreef U-lerZzZ het volgende:
Toen bestefte we ons dat het eigenlijk weinig zin had om na het schaatsen van Klungel en SMurfje, nog naar een café te gaan. We zijn toen maar naar belgië gegaan. Insomnia was op het witte doek te zien.Meer news later!
.
quote:Ik gaf al aan in een eerdere post dat ik pas om 21.30 bij de macdrac zou komne, maa rik had verwacht dat dat over het hoofd zou worden gezien
Op zaterdag 14 december 2002 01:12 schreef U-lerZzZ het volgende:
Verslag Mini-meet te Maastricht!Na psies om 21:00 aangekomen te zijn bij de Macdonalds in het Vrijthof, stonden alleen DjKlungel en Smurfje daar. Voor de rest is dus niemand komen opdagen. Aangezien Klungel en SMurfje perseé wilden schaatsen, zijn D-devil, Nadientje en ik maar wat gaan eten.
Toen bestefte we ons dat het eigenlijk weinig zin had om na het schaatsen van Klungel en SMurfje, nog naar een café te gaan. We zijn toen maar naar belgië gegaan. Insomnia was op het witte doek te zien.
Na de film zijn we naar mij gereden om hier na een half uur klooien, eindelijk de TV te laten functioneren. Bij dat stadium zijn we nu bereikt.
Meer news later!
.
Ik hoop dat het gezellig was, jammer dat ik het zo dom ben misgelopen
later,
-for
quote:Yikes.. Dat is erg. .Zo dichtbij en zo ver af.. Was zelf om 20:45 bij de Mc.. Even wat eten.. Met 21:00 ben ik naar buiten gelopen, en heb buiten tot ongeveer 21:30 gewacht .. Niemand gezien die ook maar een beetje bekend woorkwam, en niemand die er uit zag alsof ze iemand zochten .. En dus ben ik maar vertrokken..
Verslag Mini-meet te Maastricht!
Na psies om 21:00 aangekomen te zijn bij de Macdonalds in het Vrijthof, stonden alleen DjKlungel en Smurfje daar. Voor de rest is dus niemand komen opdagen. Aangezien Klungel en SMurfje perseé wilden schaatsen, zijn D-devil, Nadientje en ik maar wat gaan eten.
quote:Idd. Was je ook daar?
Op zaterdag 14 december 2002 03:13 schreef sweek het volgende:[..]
Oew... in Lanaken toch niet?
![]()
En nou niet meer gaan klagen als er denigrerende opmerkingen over de intelligentie van Limburgers worden gemaakt he!
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 15:24 schreef Pjederdy het volgende:
Hahaha,En nou niet meer gaan klagen als er denigrerende opmerkingen over de intelligentie van Limburgers worden gemaakt he!
quote:Wel
Op zaterdag 14 december 2002 03:13 schreef sweek het volgende:[..]
Oew... in Lanaken toch niet?
![]()
quote:Op dat moment niet, maar als je even in m'n profiel had gekeken kon je zien dat ik daar dus wel woon.
Op zaterdag 14 december 2002 15:21 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Idd. Was je ook daar?
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 15:25 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Kutlimburgers
zijn het!
. Al moet ik zeggen dat D-Devil en Nadientje erg okay zijn!
quote:Net zoals een van mijn collega's !
Op zaterdag 14 december 2002 16:31 schreef sweek het volgende:[..]
Op dat moment niet, maar als je even in m'n profiel had gekeken kon je zien dat ik daar dus wel woon.
quote:Jij bent zelfs zeer okay!
Op zaterdag 14 december 2002 16:31 schreef Nadientje het volgende:[..]
ik ben okay
quote:waarom dit zijn de topics waarin altijd weer nieuwe meetings worden geregeld ... die ga je dan toch niet dichtgooien
Op zaterdag 14 december 2002 16:35 schreef sweek het volgende:
Het mag hier trouwens geen Slowchat worden... tenzij iemand nog foto's, een verslagje o.i.d. heeft, gaat hij vanavond dicht...
quote:Nieuwe meeting, nieuw topic... lijkt me ook het makkelijkste...
Op zaterdag 14 december 2002 16:35 schreef Nadientje het volgende:[..]
waarom dit zijn de topics waarin altijd weer nieuwe meetings worden geregeld ... die ga je dan toch niet dichtgooien
quote:nou okeej dan
Op zaterdag 14 december 2002 16:37 schreef sweek het volgende:[..]
Nieuwe meeting, nieuw topic... lijkt me ook het makkelijkste...
Het mag hier gewoon geen slowchat worden...
quote:Dat kan dus ook ja...
Op zaterdag 14 december 2002 16:40 schreef Nadientje het volgende:[..]
nou okeej dan
en anders pleur je hem toch in slowchat
quote:nou euhh foto's hebben we niet hoor
Op zaterdag 14 december 2002 16:46 schreef sweek het volgende:[..]
Dat kan dus ook ja...
Maar komen er nu nog verslagjes, foto's enz?
quote:Nee inderdaad
Op zaterdag 14 december 2002 16:48 schreef Nadientje het volgende:[..]
nou euhh foto's hebben we niet hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |