IK heb het volgende kunnen regelen. Op 1 oktober om 19:00 uur komt de aanbieding online. Wees er dan ook snel bij, want de code wordt helaas ook met andere gedeeld.quote:Op donderdag 28 september 2017 13:46 schreef koelkast het volgende:
Ik zou een RGB lamp[/url] wel weer eens leuk vinden. Een tijdje terug waren ze geregeld voor 8-10 euro, nu zijn ze in de Flash Sale 14 euro.
Hebben jullie hier nog een coupon voor? Heel graag!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:46 schreef Wouterr0 het volgende:
Laatst was de Mi 6 128GB Ceramic 359 euro, maar die heb ik gemist... kunnen jullie die deal weer regelen?
Ik ga voor jullie beide proberen te regelen. Door de feestdagen daar weet ik wel niet precies wanneer ik deze coupons tot mijn beschikking heb. Ik laat het direct weten als ik ze heb.quote:Op vrijdag 29 september 2017 17:01 schreef k0fferbak het volgende:
Is er ook een coupon voor de xiaomi air 12 met 8 GB RAM? Ik vind de batterijduur van de air 13 te kort en de ram van de xiaomi air 12 4 gb RAM te laag. Maar om nou 250 euro extra te betalen voor extra RAM en opslag is best veel https://www.gearbest.com/laptops/pp_651697.html
Ik heb eergisteren gekeken, maar helaas gaat het hier om de witte variant (daar link je uiteindelijk ook naar). Ik ben juist geinteresseerd in de RGB variant, dus deze. Hopelijk heb je alsnog een coupon voor de Yeelight RGB.quote:Op vrijdag 29 september 2017 23:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
IK heb het volgende kunnen regelen. Op 1 oktober om 19:00 uur komt de aanbieding online. Wees er dan ook snel bij, want de code wordt helaas ook met andere gedeeld.
Gebruik deze link van de Yeelight RGB met coupon code: 11nov145
Je komt dan uit op een prijs van ¤8,37.
Sorry Koelkast voor het verkeerde product. Bedankt voor het meesturen van de link. Dat maakt het makkelijkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:43 schreef koelkast het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren gekeken, maar helaas gaat het hier om de witte variant (daar link je uiteindelijk ook naar). Ik ben juist geinteresseerd in de RGB variant, dus deze. Hopelijk heb je alsnog een coupon voor de Yeelight RGB.
Gebruik deze link van de Xiaomi Notebook Air 12.5 met coupon code: Air125ITquote:Op vrijdag 29 september 2017 17:01 schreef k0fferbak het volgende:
Is er ook een coupon voor de xiaomi air 12 met 8 GB RAM? Ik vind de batterijduur van de air 13 te kort en de ram van de xiaomi air 12 4 gb RAM te laag. Maar om nou 250 euro extra te betalen voor extra RAM en opslag is best veel
Ik ga deze voor u alsnog proberen te regelen. Ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:42 schreef j0p3Y het volgende:
verzoek voor after-flash-sales coupon voor Neje-8DK 1000 mW
[ afbeelding ]
(zie ook post hiero: https://forum.fok.nl/topic/2401993/3/50#p174382918)
Geen probleem. Kan je inmiddels al meer vertellen over een code voor de Yeelight RGB?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Sorry Koelkast voor het verkeerde product. Bedankt voor het meesturen van de link. Dat maakt het makkelijker.
Ik ga voor je proberen hier een coupon voor te regelen. Door de Nationale feestdagen daar kan het wel even duren. Hopelijk is dit geen probleem.
Maandag gaan ze naar alle coupon aanvragen kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:49 schreef koelkast het volgende:
[..]
Geen probleem. Kan je inmiddels al meer vertellen over een code voor de Yeelight RGB?
Deze dus: https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html
Ik ga het voor je aanvragen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef diadakan het volgende:
een tijdje terug was er een code voor deze xiaomi lamp, maar die werkt niet meer, is er nog iets te regelen?
https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html
We hebben hier toevallig nog een coupon voor lopen heb ik doorgekregen. Gebruik deze link van de Neje-8DK met coupon code: GBNL010quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:42 schreef j0p3Y het volgende:
verzoek voor after-flash-sales coupon voor Neje-8DK 1000 mW
(zie ook post hiero: https://forum.fok.nl/topic/2401993/3/50#p174382918)
Ik ga deze voor je proberen te regelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef BertG3 het volgende:
Hi @Gearbest,
Graag had ik een coupon ontvangen voor de Xiaomi Air 12 Laptop - M3-7Y30 4GB + 128GB SILVER
Hartelijk dank voor je antwoord !
Met vriendelijke groeten,
BertG3
Bedankt !quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 23:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga deze voor je proberen te regelen.
Ik ben heel benieuwd. Zien we het hier als je coupon codes kunt uitgeven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 16:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Maandag gaan ze naar alle coupon aanvragen kijken.
Helaas kan ik geen coupon code daarvoor regelen. Dit door de grote vraag van het product, waardoor ze geen coupon code willen geven. Wel heb ik de tip gekregen om de GearBest app te gebruiken. Daarmee krijg je ¤4,64 korting.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:49 schreef koelkast het volgende:
[..]
Geen probleem. Kan je inmiddels al meer vertellen over een code voor de Yeelight RGB?
Deze dus: https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_361555.html
Helaas geen super code kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 12:07 schreef TripleZ het volgende:
De knikkerbaan (zie gegevens hieronder) was eerst met de harvest094 code, 8,99 USD. Deze code werkt helaas niet meer.. Kan die weer in het leven worden geroepen voor deze knikkerbaan?? Zou top zijn!!
72pcs DIY Construction Marble Race Run Track Set
Prijs 8.99
Code: harvest094
Gebruik deze link van de Xiaomi Philips Smart LED Ball Lamp met coupon code: GBNLSI19quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef diadakan het volgende:
een tijdje terug was er een code voor deze xiaomi lamp, maar die werkt niet meer, is er nog iets te regelen?
Gebruik deze link van de Xiaomi Air 12 Laptop - M3-7Y30 4GB + 128GB met coupon code: FokBertG3quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef BertG3 het volgende:
Hi @Gearbest,
Graag had ik een coupon ontvangen voor de Xiaomi Air 12 Laptop - M3-7Y30 4GB + 128GB SILVER
Hartelijk dank voor je antwoord !
Met vriendelijke groeten,
BertG3
Ik was er al achter gaan vragen, maar dacht hou je vast op hoogte.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:27 schreef BertG3 het volgende:
Ehm ja inderdaad ik snap 'm ook niet echt. Had eerder gedacht aan 385 zoals hij laatst stond. Kan je dit nog even voor me nakijken aub ?
Heb hem zelf laatst aan 385 kunnen kopen maar zou er nu graag eentje bestellen voor een maat van me.
Alvast bedankt voor de moeite !
bedanktquote:Op maandag 16 oktober 2017 15:12 schreef Gearbest het volgende:
Gebruik deze link van de Xiaomi Philips Smart LED Ball Lamp met coupon code: GBNLSI19
Dan kom je uit op een prijs van ¤6,80
helaas heb ik bericht terug dat ze geen betere coupon willen / kunnen regelen. Ik heb bij verschillende personen gevraagd en geklaagd, maar helaas zonder succes.... Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |