SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen staat er bijna $50.000 dollar op het hoofd van de martelaar.
Vermoeden is dat het iemand is die dichtbij woont omdat de kat nooit zelf terug kon komen met al deze verwondingen.
Klacht: ik weet niet wie het is, anders zou ik diegene persoonlijk martelen en hetzelfde aandoen.
Bron:
https://www.google.nl/amp(...)t-with-hot-glue/amp/
Geld storten voor de prijs voor het melden van de martelaar kan via:
http://www.humanesocietyofnorthernutah.com/copy-of-donate
#RipSage #pawsupforsage #justiceforsageIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
De martelaar dan toch zeker? Ja maar wel wakker houden graag.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:16 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon langzaam zoutzuur over hem heen gieten, maar zorgen dat hij nog leeft en hem dan uithongeren.
vogels poepen toch ook in je tuin?quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:
Kut katten, in iedereen zijn tuin laten schijten en dan verbaasd zijn dat ze gemarteld worden.
Klopt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:28 schreef possetje het volgende:
[..]
vogels poepen toch ook in je tuin?
Gisteren had er een op het zadel van mijn fiets gepoeptquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:28 schreef possetje het volgende:
[..]
Als ik die te pakken kreeg....quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:28 schreef possetje het volgende:
[..]
Want een mens is hetzelfde waard als een kat??quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
De martelaar dan toch zeker? Ja maar wel wakker houden graag.
Dit. Wil je je huisdier veilig houden, hou hem dan in huis.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:18 schreef fathank het volgende:
Had het baasje beter op z'n kat moeten passen dan was dit niet gebeurd.
Neemt niet weg dat elke vorm van dierenmishandeling verwerperlijk is.
DON'T DISS ME JOHNNY!quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
Okok het is me wel weer duidelijk waarom jullie allemaal wajong krijgen
Boohoo men deelt mijn mening niet. Nu is iedereen gek.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
Dat zou je sws niet natuurlijk maar komt wel stoer over op internet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
Klacht: ik weet niet wie het is, anders zou ik diegene persoonlijk martelen en hetzelfde aandoen.
Sws mensen die geen gebruik maken van zulke voorzieningenquote:Op woensdag 15 maart 2017 10:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik niet, toch vind ik de katten van de chinees wel eetbaar.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:43 schreef PrisTheShiz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |