abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10551578
Tering.. da's echt snel uitverkocht dan. Maareh als iemand nog een adresje weet.. mail het me of post het hier en ik ben je eeuwig dankbaar.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_10555687
Welke camping is het meest luxe en hoe kom je daar, is er een plattegrond te zien ergens? Ik ben nl. heel erg fan van een ontkaterende douche bij het ontwaken...
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:49:59 #203
37305 BushRanger
in Wellington
pi_10556876
quote:
Op maandag 19 mei 2003 23:42 schreef -Frankie- het volgende:
Een maat van mij is vandaag naar Antwerpen geweest, maar zelfs daar hadden ze alleen maar donderdag en vrijdagkaarten
Hmm, kaartjes zijn ook nog maar sinds maart in de verkoop
pi_10557350
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:49 schreef BushRanger het volgende:

Hmm, kaartjes zijn ook nog maar sinds maart in de verkoop

ja dat vraag ik me ook wel af. Als je zo graag naar een festival concert wil, hoe kun je dan nog te laat zijn met kaarten als het al een maand of 2 in de vvk is...
pi_10633849
De muziekwinkel op 't Amorsplein in Maastricht had gisteren nog enkele kaartjes!!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 09:34:55 #206
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10767622
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja dat vraag ik me ook wel af. Als je zo graag naar een festival concert wil, hoe kun je dan nog te laat zijn met kaarten als het al een maand of 2 in de vvk is...

Misschien met wachten op het vakantiegeld, ik zie namelijk wel een verband tussen de explosieve verkoopstijging van kaartjes in Mei en de storting van het verdiende vakantiegeld.

Daarom is het van Pinkpop natuurlijk tactisch goed om in Mei te gaan roepen dat de kaartverkoop tegenvalt. Even benadrukken dat er nog kaarten zijn als de consument het financieel wat ruimer heeft.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 31 mei 2003 @ 09:09:59 #207
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10785781
eigenlijk is het jammer dat het hoogtepunt van Werchter gelijk op donderdag zit...vinden jullie ook niet?
pi_10786519
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 09:09 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is het jammer dat het hoogtepunt van Werchter gelijk op donderdag zit...vinden jullie ook niet?
Radiohead? Jah das wel een hoogtepunt, maar Metallica op zaterdag wordt ook erg gaaf
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zaterdag 31 mei 2003 @ 11:11:24 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10786634
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 10:59 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Radiohead? Jah das wel een hoogtepunt, maar Metallica op zaterdag wordt ook erg gaaf

eens, maar ik vrees toch dat het niet beter kan na donderdag...
  zaterdag 31 mei 2003 @ 13:59:19 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10788710
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 09:09 schreef peaceman het volgende:
Het hoogtepunt is zekerweten zondag
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 31 mei 2003 @ 17:59:20 #211
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10791983
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 13:59 schreef XL het volgende:

[..]

Het hoogtepunt is zekerweten zondag

en wie mag dat volgens jou dan wel wezen?
  zaterdag 31 mei 2003 @ 21:05:12 #212
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10794807
Achter elkaar:

Counting Crows
Coldplay
REM

en dan kun je nog niet eens naar Buscemi...
Verder die dag Skin, Stereophonics, Supergrass, Das Pop (enz)...

Op donderdag verwacht ik van Bjork niet veel, volgens mij is haar muziek geen festivalopener... Zal, mijn inziens, niet direct tot supersfeer zorgen... ik verwacht van haar saaie optredens, ongetwijfeld heel knap (mooi ook) maar het zal mij niet lang boeien. Vervolgens Radiohead, ongetwijfeld een van de hoogtepunten van het festival... Underworld dan is goed, maar Underworld en Radiohead samen kunnen geen hele zondag compenseren.... echt niet

zaterdag 31 mei 2003 @ 21:12:39 #213
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_10794936
Nou ik denk toch wel dat Radiohead en vervolgens Underworld voor een niet te overtreffen hoogtepunt gaan zorgen Coldplay, Metallica, en QOTSA zijn ongetwijfeld ook hoogtepunten...maar donderdag begint in elk geval lekker

Weet iemand of de campings trouwens ver van het festival terrein zijn, en hoe dat festivalterrein er een beetje uit ziet?

zaterdag 31 mei 2003 @ 21:18:18 #214
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10795044
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 21:12 schreef Scylla het volgende:
Nou ik denk toch wel dat Radiohead en vervolgens Underworld voor een niet te overtreffen hoogtepunt gaan zorgen Coldplay, Metallica, en QOTSA zijn ongetwijfeld ook hoogtepunten...maar donderdag begint in elk geval lekker

Weet iemand of de campings trouwens ver van het festival terrein zijn, en hoe dat festivalterrein er een beetje uit ziet?

Campings zijn er van erg dichtbij tot erg ver weg.
Het festivalterrein is groot. Je komt binnen op het grote veld recht voor je staat het hoofdpodium. Rondom dat veld eetkraampjes, halverwege naar links (op het podium aflopend) ligt de Marquee. Rondom de Marquee ligt een geweldige houten dansvloer, geweldige sfeer daar...
Als je na de ingang direct links gaat kom je bij een soort markt (kraampjes met kleding enzo). Buiten het festivalterrein staan ook heel veel kraampjes met bier en eten.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 21:23:31 #215
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_10795122
Ah merci...en de prijzen zijn zeker vergelijkbaar met die van Pinkpop/Lowlands? (Lees:hoog)
  zaterdag 31 mei 2003 @ 21:23:54 #216
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_10795130
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 21:05 schreef XL het volgende:
Achter elkaar:

Counting Crows
Coldplay
REM

en dan kun je nog niet eens naar Buscemi...
Verder die dag Skin, Stereophonics, Supergrass, Das Pop (enz)...

Op donderdag verwacht ik van Bjork niet veel, volgens mij is haar muziek geen festivalopener... Zal, mijn inziens, niet direct tot supersfeer zorgen... ik verwacht van haar saaie optredens, ongetwijfeld heel knap (mooi ook) maar het zal mij niet lang boeien. Vervolgens Radiohead, ongetwijfeld een van de hoogtepunten van het festival... Underworld dan is goed, maar Underworld en Radiohead samen kunnen geen hele zondag compenseren.... echt niet

Misschien heb je gelijk als je puur naar het programma van de dag kijkt, echter als je puur naar de bands zelf kijkt dan hoop ik toch dat Radiohead net zo goed zal zijn als op Pinkpop twee jaar geleden. Dan is mijn werchter al goed na die 7 kwartier kippevel!!
Overigens ga ik REM 21 juni zien in de intieme sfeer van Tivoli (hoop stiekum op een akoestische set).
  zaterdag 31 mei 2003 @ 21:25:51 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10795161
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 21:23 schreef Scylla het volgende:
Ah merci...en de prijzen zijn zeker vergelijkbaar met die van Pinkpop/Lowlands? (Lees:hoog)
Uiteraard, maar bij die kraampjes buiten het terrein kun je wel vaste klantenkortingen krijgen of (als echte Nederlander) afdingen... Die kraampjes zijn niet van de organisatie, maar particulier en met particulieren kun je zaken doen
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 21:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk als je puur naar het programma van de dag kijkt, echter als je puur naar de bands zelf kijkt dan hoop ik toch dat Radiohead net zo goed zal zijn als op Pinkpop twee jaar geleden. Dan is mijn werchter al goed na die 7 kwartier kippevel!!
Overigens ga ik REM 21 juni zien in de intieme sfeer van Tivoli (hoop stiekum op een akoestische set).

Ik zit nou in dubio, wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt....

In de stromende regen een prachtig REM op Werchter 1999
Of het kippenvel bij Radiohead op Pinkpop 2001

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 31-05-2003 21:29]

zaterdag 31 mei 2003 @ 21:28:53 #218
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10795211
edit--- dubbel
  vrijdag 6 juni 2003 @ 11:54:13 #219
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10926522
een flinke schop naar boven

het nadeel van het extreem goede programma zijn natuurlijk de verschroeiende keuzes die ik zal moeten maken

grandaddy vs the roots
calexico vs arno
lemon vs de la soul
tom mcrae vs supergrass
moloko vs counting crows
gotan project vs coldplay
buscemi vs rem

tja, het wordt moeilijk, hoewel ik denk dat ik uiteindelijk toch het grootste deel van de tijd in de tent zal doorbrengen

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:23:42 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10927153
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:54 schreef placebeau het volgende:
een flinke schop naar boven

het nadeel van het extreem goede programma zijn natuurlijk de verschroeiende keuzes die ik zal moeten maken

grandaddy vs the roots
calexico vs arno
lemon vs de la soul
tom mcrae vs supergrass
moloko vs counting crows
gotan project vs coldplay
buscemi vs rem

tja, het wordt moeilijk, hoewel ik denk dat ik uiteindelijk toch het grootste deel van de tijd in de tent zal doorbrengen

Moeilijkste keuze:
Feeder - Interpol (waarschijnlijk winst voor Interpol)

Makkelijkste keuze:
Counting Crows - Moloko (hoe kan iemand besluiten om NIET naar Counting crows te gaan....de crows dus)

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:27:17 #221
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10927253
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:23 schreef XL het volgende:

[..]

Moeilijkste keuze:
Feeder - Interpol (waarschijnlijk winst voor Interpol)

Makkelijkste keuze:
Counting Crows - Moloko (hoe kan iemand besluiten om NIET naar Counting crows te gaan....de crows dus)

ik denk toch dat het moloko wordt hoor
ik denk dat ik tijdens feeder/interpol ergens in het gras zal liggen uitrusten
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:37:07 #222
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10927457
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:27 schreef placebeau het volgende:

[..]

ik denk toch dat het moloko wordt hoor

Zul jij even spijt hebben als je later op tv counting crows terugziet!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 16:20:02 #223
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_10933832
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef XL het volgende:

[..]

Zul jij even spijt hebben als je later op tv counting crows terugziet!

tja, maar dat zal misschien ook wel zo zijn als je later moloko op tv ziet
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:41:16 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_10935535
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:20 schreef placebeau het volgende:

[..]

tja, maar dat zal misschien ook wel zo zijn als je later moloko op tv ziet

Niet als ik weet dat ik op dat moment naar de counting crows stond te kijken
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:33:54 #225
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11015281
tja, nu pinkpop voorbij is zal ik dit nog maar eens omhoogschoppen.

Ik hoorde gisteren in het nieuws dat pinkpop voor het eerst in jaren niet uitverkocht is, terwijl werchter dit jaar uitzonderlijk vroeg uitverkocht is (tot frustratie van veel van mijn maten).
aan wat zou dit liggen?
de line up (Radiohead/rem/metallica)?
de sfeer?
de betere periode (na de examens)?

en wie komt er van jullie fok!ers eigenlijk allemaal?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')