quote:
Op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 juni kickstart TW 2003 de zomervakantie op het vertrouwde festivalterrein in Werchter. De bijtende vrieskou, de schrale oostenwind en R.E.M., meteen de eerste bevestigde headliner voor zondag 29/6, doen ons nu reeds hunkerend uitkijken naar de zomer. Ook tijdens de 29ste editie houdt Rock Werchter vast aan de intussen bekende formule. Op vrijdag wordt het festival dansend ingezet, op zaterdag en zondag ligt de nadruk iets meer op rock.
Op het hoofdpodium in openlucht staan de grote namen geprogrammeerd. Voor het podium is plaats voor 70.000 fans. De pyramid-tent ontvangt de intiemere acts en aanstormend talent. Michael Stipe en Co zakken al voor de vijfde keer af naar Werchter. In juni verschijnt de allereerste "greatest hits"-verzamelaar van de groep. Daarop zullen ook enkele nieuwe nummers prijken. Meer nieuw werk van het drietal uit Athens, Georgia, volgt in oktober in de vorm van een 17de studio-album ( opvolger voor "Reveal"). Meer namen voor TW 2003 en info over de voorverkoop volgen binnenkort. (DB)
En nu maar duimen dat ze ook naar Nederland komen!
quote:Nederland niet dus
Op dinsdag 10 december 2002 18:00 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Ik hoop ook dat ze komen naar Nederland. Anders maar even kijken of Werchter gaat lukken.
quote:Kut. Enzo.
Op dinsdag 10 december 2002 18:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nederland niet dus
En nu hopelijk volgend jaar nog beter
R.E.M. boeit me op zich niet al te veel, maar de line-up van Werchter is tegenwoordig alltijd wel goed naar mijn mening.
quote:niet echt kleine vakjes, maar hekken in de vorm van een T. in feite hetzelfde trukje als op Pinkpop gebeurd
Op dinsdag 10 december 2002 18:48 schreef clowntje het volgende:
Ff beetje offtopic, maar was op Werchter dit jaar niet het hele publiek ingedeeld in kleine vakjes???
quote:Wilde ik net gaan vertellen hiero!!! ik ga in elk geval voor Metallica, wilde eerst naar Roskilde ervoor, daarna de bevestiging voor Rock Am Ring en Rock Im Park, en nu al Werchter!!!! Dadelijk hoor ik nog Pink Pop!! Kan ik tevoet gaan hehe, woon er namelijk een minuut of 30 lopen vanaf, dus daar ben ik iig te vinden en daarna naar Werchter!!!
Op donderdag 19 december 2002 16:34 schreef Hippie Neill het volgende:
Las net op de Metallica site dat Metallica bevestigd is voor Rock Werchter. Ze spelen op de 28e, op zaterdag dus.
Naam : Rock Werchter
In : Werchter, Belgie
Startdatum : 27/6/2003 (nog 186 dagen tot het begin van het festival)
Einddatum : 29/6/2003
Capaciteit : 70.000
Artiesten : Metallica R.E.M.
Reisinformatie : Werchter is in de buurt van Leuven, in Vlaanderen. Er rijden extra treinen en pendelbussen.
Beschrijving : Groot Belgisch festival met ieder jaar een groot aantal aansprekende namen.
TW 2003 luidt vrolijk de zomervakantie in op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 juni.
Het recept is gesmaakt en bekend: een driedaags festival-annex-feest dat het beste brengt van wat er vandaag in de moderne muziek toe doet, editie 29 alweer. Vrijdag starten we met een dansgetinte feest-het-weekend-in-dag. Op zaterdag en zondag ligt de nadruk iets meer op rock.
De grote(re) namen staan op de Main Stage. Aanstormend talent en intiemere acts krijgen een plaats in de Pyramid Marquee. (totale capaciteit festival: 70.000 pers.)
Nieuws : R.E.M. op Rock Werchter 2003
Metallica op Rock Werchter + meer metal nieuwtjes
Historie : Rock Werchter 2001
Rock Werchter 2002
Links : Rock Werchter
quote:Je zou ook wel dom zijn als je 16 euro voor de camping betaalt!
Op zondag 22 december 2002 18:07 schreef Thetallguy het volgende:
88 euro was het dit jaar voor 3 dagen, en dat is dan zonder camping, die moet je daar apart betalen. 16 euro geloofik, maar door een domme campingbandjesuitdeler heb ik lekker gratis gekampeerd
quote:3x 4 euro + servicekosten geloofik
Op dinsdag 24 december 2002 22:40 schreef XL het volgende:[..]
Je zou ook wel dom zijn als je 16 euro voor de camping betaalt!
Volgens mij is dat 6 euro ofzo.
De àndere Nederlanders zijn van harte welkom....
quote:Over Werchter? Kan het niet vinden....
Op zaterdag 11 januari 2003 18:18 schreef Rood_schaap het volgende:
Check www.graz.nlDaar staat veel informatie er over
en ik stel voor, in plaats van op de camping voortdurend oere te roepen, nu fok of zo te roepen, het is eens wat anders
quote:'oooooooerrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeee!
Op zaterdag 11 januari 2003 23:58 schreef placebeau het volgende:
en ik stel voor, in plaats van op de camping voortdurend oere te roepen, nu fok of zo te roepen, het is eens wat anders
(bij deze open ik het 'oere!' seizoen).
Vandaag op VRT-teletekst:
ROCK WERCHTER DREIGT UIT TE WIJKEN
Concertorganisator Herman Schueremans
dreigt ermee Rock Werchter te verhuizen
naar een grote stad of zelfs naar het
buitenland.
Dat zegt hij in een open brief in De
Morgen.
Door een nieuw koninklijk besluit mag
de politie de kosten voor ordehand-
having op en rond het festivalterrein
van Werchter doorrekenen aan de
organisator. En dat noemt Schueremans
financieel onhaalbaar.
Schueremans, de organisator van Rock
Werchter, weet nog niet wat hij met het
festival gaat doen en of hij mogelijk
gaat verhuizen.
quote:Kewl!!!
Op zaterdag 18 januari 2003 19:32 schreef Frederic het volgende:
Verontrustend nieuws!Vandaag op VRT-teletekst:
ROCK WERCHTER DREIGT UIT TE WIJKEN
Laat hem maar naar Nederland komen!!!
quote:Dat geldt voor het hele land en dus ook voor andere festivals.
Op zondag 19 januari 2003 02:56 schreef Seborik het volgende:
Geldt dat KB alleen voor Werchter of ook voor andere festivals in België?
quote:natuurlijk, maar voor de volle drie dagen te gaan is het niet veel meer, zodus...
Op maandag 20 januari 2003 11:47 schreef jellyrose het volgende:
Ik zou dus wel alleen al naar Werchter gaan om R.E.M. te zien
Doen ze aan dagkaarten daar?!
quote:Het zou kunnen dat dat dit jaar veranderd, en dat het zoals op Lowlands wordt...
Op maandag 20 januari 2003 11:47 schreef jellyrose het volgende:
Ik zou dus wel alleen al naar Werchter gaan om R.E.M. te zien
Doen ze aan dagkaarten daar?!
quote:Hmm, ik hoop niet dat Graspop of Pukkelpop hier de dupe van zal worden.
Op zondag 19 januari 2003 15:32 schreef DOMINIUM het volgende:[..]
Dat geldt voor het hele land en dus ook voor andere festivals.
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:54 schreef sweek het volgende:[..]
Het zou kunnen dat dat dit jaar veranderd, en dat het zoals op Lowlands wordt...
Maar ik denk dat het nog gewoon is zoals vorig jaar, oftewel 6 soorten kaarten:
vrijdag
zaterdag
zondag
vrijdag / zaterdag <------------------
zaterdag / zondag
vrijdag / zaterdag / zondag
quote:Oh neen! Bespaar ons dat! Rock WERCHTER BLIJFT IN WERCHTER!!!
Op maandag 20 januari 2003 11:44 schreef placebeau het volgende:
en als ze uitwijken is het zeker naar Wallonië.
quote:Ik ben heel zeker van wel hoor...
Op maandag 20 januari 2003 13:13 schreef placebeau het volgende:[..]
quote:Die is ook al een tijdje zeker inderdaad... ik pas de titel even aan.
Op donderdag 30 januari 2003 14:32 schreef oYo het volgende:
Naast REM is ook Metallica al bevestigd!
quote:Wauw
Op zaterdag 22 februari 2003 21:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En Radiohead is ook zeker bevestigd!
quote:Owja ik zie het staan... Dit is het niet Pinkpop topic
Op zaterdag 22 februari 2003 22:01 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Uhm, ik las het op www.ateaseweb.com. Stond niet door wie, maar ik neem niet aan dat ze het daar fout hebben.
donderdag 26/06
björk - radiohead - underworld
vrijdag 27/06
moby - massive attack
zaterdag 28/06
qotsa - metallica
zondag 29/06
coldplay - REM
Verder spelen ook nog: zuco 103, dave gahan, supergrass, timo maas, susheela raman, millionaire en röyksopp.
quote:Oh yeah baby 4 dagen!
Op maandag 24 februari 2003 21:07 schreef mouzzer het volgende:
De headliners voor de 4 (festival start donderdag om 21h30) festivaldagen zijn zojuist bekend gemaakt:donderdag 26/06
björk - radiohead - underworldvrijdag 27/06
moby - massive attackzaterdag 28/06
qotsa - metallicazondag 29/06
coldplay - REMVerder spelen ook nog: zuco 103, dave gahan, supergrass, timo maas, susheela raman, millionaire en röyksopp.
pinkpop moet met wel een heel verrassende line-up komen willen ze hier wat tegenover zetten.
kwamen de counting crows nou ook nog trouwens?
- 4 dagen!!
- GROTE namen zoals: RADIOHEAD, COLDPLAY, MOBY, METALLICA, UNDERWORLD, RÖYKSOPP, R.E.M., MASSIVE ATTACK.....
Laat uw "Hollandse eigenheid" rustig thuis, en...welkom in Vlaanderen
Underworld +
Millionaire ++++++
Supergrass +++++
Coldplay +++++
Royksopp +++
Queens of the Stone Age ++++++++++++++++
------------------------------------------------------------------------------- +
= Bye Landgraaf & Hello Werchter
quote:Tsja, ik hoop dat je voor die tijd flinke donaties krijgt want het is 140 belgische pleurootjes voor die 4 dagen. Je kan natuurlijk ook nog altijd een lening afsluiten...
Op dinsdag 25 februari 2003 22:43 schreef Marloekoe het volgende:
Hoeveel is ongeveer een kaartje voor alle dagen????? Kan ik alvast gaan sparen
quote:Grappig, dus het album genaamd "The Best of R.E.M." dat ik in mijn platenkast heb staan bestaat niet
Michael Stipe en Co zakken al voor de vijfde keer af naar Werchter. In juni verschijnt de allereerste "greatest hits"-verzamelaar van de groep
on topic-
4 Dagen werchter, ik heb er nu al zin in !
quote:komt pas volgende maand
Op dinsdag 25 februari 2003 23:14 schreef StefanFM het volgende:
zeker gave line up tot nu toe... maar ik kan maar geen info vinden over kaarten (quanta costa?) enz. enz.
quote:Ze zullen naar een totaal van zo'n 60 bands gaan hoor, en op vrijdag wordt er denk ik ook heel wat dance gezet nog, waarschijnlijk als afsluiter op het hoofdpodium, en nog wat dingen in de marquee.
Op dinsdag 25 februari 2003 19:16 schreef reem het volgende:
ik verwacht nog een dance-act voor de vrijdagavond?
quote:Chemical Brothers mogen weer komen van mij
Op dinsdag 25 februari 2003 23:23 schreef sweek het volgende:[..]
Ze zullen naar een totaal van zo'n 60 bands gaan hoor, en op vrijdag wordt er denk ik ook heel wat dance gezet nog, waarschijnlijk als afsluiter op het hoofdpodium, en nog wat dingen in de marquee.
of een vette dnb dj.. andy c / suv / mampi swift etc.
Ik hoop nog op starsailor (wegens weergaloos optreden vorig jaar), grandaddy, placebo (zei ik al), the sheila divine, ryan adams, nick cave (maar dat zal niet want de grote namen liggen al vast), en nog veel groepen die ik vergeet
quote:Ik geloof dat daar 50000 mensen anders over dachten. Het was well wicked. Vette show, mooie visuals, alleen het geluid had iets harder gemogen!
Op woensdag 26 februari 2003 20:04 schreef placebeau het volgende:
chemical brothers waren er vorig jaar en waren echt wel saai.
quote:hoe kom je aan deze wijsheid, want volgens mij is er nog niks over bekend
Op dinsdag 25 februari 2003 23:06 schreef chris_p het volgende:[..]
Tsja, ik hoop dat je voor die tijd flinke donaties krijgt want het is 140 belgische pleurootjes voor die 4 dagen. Je kan natuurlijk ook nog altijd een lening afsluiten...
als de prijs echt zo hoog ligt kan ik ''t wel op m'n buik schrijven
m'n ouders zitten het er nog ff lekker in te wrijven dat ik dan nog geen 18 ben, dus mag niet alleen en voor die prijs krijg ik niemand mee, en dat met zo'n goeie line-up
Het lijkt me vrij sterk dat je voor 4 dagen werchter 40 euro meer kwijt bent.
quote:Underworld?
Op maandag 24 februari 2003 21:07 schreef mouzzer het volgende:
De headliners voor de 4 (festival start donderdag om 21h30) festivaldagen zijn zojuist bekend gemaakt:donderdag 26/06
björk - radiohead - underworldvrijdag 27/06
moby - massive attackzaterdag 28/06
qotsa - metallicazondag 29/06
coldplay - REMVerder spelen ook nog: zuco 103, dave gahan, supergrass, timo maas, susheela raman, millionaire en röyksopp.
Als in de Underworld van Born Slippy, Ballet Lane etc?
Wat doet dat soort muziek tussen dingen als Coldplay, REM, QOTSA, Metallica
quote:Ik zie ook nog nergens een bedrag staan op de site ofzo, nog maar even afwachten..
Op zondag 2 maart 2003 19:09 schreef Qwertyy het volgende:
140 Euro lijkt me wel erg veel... Rock Am Ring is ook 'maar' 99 euro. En dat zijn 3 dagen met een heleboel topbands.Het lijkt me vrij sterk dat je voor 4 dagen werchter 40 euro meer kwijt bent.
quote:Tussen muziek als Moby, Massive Attack, Röyksopp en Zuco 103 staan.
Op maandag 3 maart 2003 15:04 schreef Type het volgende:[..]
Underworld?
Ik ga dit jaar voor de verandering eens naar Werchter. Ik zit stiekem te wachten op een bevestiging dat de Deftones komen, dan ga ik zeker.
(en placebo natuurlijk )
quote:Ja, ik wil ook placebo!!
Op maandag 3 maart 2003 17:26 schreef placebeau het volgende:
vorig jaar was het 88 euro voor de drie dagen. En er komen dit jaar maar drie groepen extra de donderdag (weliswaar 3 toppers), dus het zou me sterk verbazen moest het ineens 140 euro worden.
Ikzelf ben weliswaar geen fan van underworld, maar vind toch dat er van alles wat mag komen. Persoonlijk hoop ik nog op wat hiphop (jurassic 5, de la soul of NAS of zo)(en placebo natuurlijk
)
quote:Underworld heeft daar toch wel al eens eerder gestaan? Net als Faithless, Chemical Brothers e.d.?
Op maandag 3 maart 2003 15:04 schreef Type het volgende:Underworld?
quote:Ze hebben in ieder geval op Pukkelpop, Pinkpop en Lowlands gestaan dus typisch een festivalband ja. En Faithless en Chemical Brothers hebben ook allebei op Werchter gestaan ja.
Op donderdag 6 maart 2003 08:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Underworld heeft daar toch wel al eens eerder gestaan? Net als Faithless, Chemical Brothers e.d.?
maar ik neem aan dat geen pinkpp of lowlands dit nog kan overtreffen, dus het is nu zelfs nog maar de vraag of ik wel naar pinkpop zal gaan eigenlijk. rock werchter heeft dus gewoon weer, net als vorig jaar, de beste line-up!
kom maar op met die voorverkoop!
Björk treedt (waarschijnlijk) op op RockWerchter!
Interesseert jullie misschien niks, maar mij wel 8(7
quote:
2: Concert News & UpdateWe will be seeing live concert performances by Björk in the next few months,
beginning in May. The schedule will bring her to Europe and North America. The
plan for Europe looks like this at the moment: Valencia, Madrid, Verona,
Barcelona, Paris, Hamburg, Werchter, Copenhagen, Lisbon, Oporto, Arvika, Sopot,
Moskva and St. Petersburg.
Ik ga denk ik wel op die donderdag.... Underworld - Radiohead - Björk... DAMN.
Vraag me af wanneer de kaartverkoop begint... of is die al begonnen?
Ben op dit moment te moe om het op te zoeken
quote:Het staat maandagavond op de site en dinsdagmorgen in de HUMO. Naar verwachting begint de voorverkoop dan ook gewoon die dinsdag.
Op vrijdag 7 maart 2003 18:20 schreef flaphead het volgende:
op de site staat mid-maart. niet echt duidelijk dus.
dus we zullen de site gewoon dagelijks in de gaten moeten houden
Ik vermoed een eurootje of 110.
quote:Bijna!
Op zaterdag 15 maart 2003 15:54 schreef XL het volgende:Ik vermoed een eurootje of 110.
108 voor alle dagen!
Prijzen zijn vandaag bekend geworden en ook een groot aantal nieuwe namen.
quote:€126,35 dus. Want je moet er nog een campingticket bijkopen à €14,- en dan komen er ook nog reserveringskosten bij.
Op maandag 17 maart 2003 20:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
108 voor alle dagen!
Ik zit te wachten op de bevestiging dat de Deftones komen eigenlijk. Als zij komen ga ik definitief.
edit: ik vind het trouwens een beetje stom dat er ook een paar DJ's komen, het heet toch Rock Werchter?
quote:Wow.. ik ben net zo helderziend als Nina Brink!
Op zaterdag 15 maart 2003 15:54 schreef XL het volgende:[..]
Het staat maandagavond op de site en dinsdagmorgen in de HUMO. Naar verwachting begint de voorverkoop dan ook gewoon die dinsdag.
Ik vermoed een eurootje of 110.
De organisatie van Rock Werchter 2003 heeft weer een rij nieuwe namen bevestigd voor dit grote festival, dat van donderdag 26 t/m zondag 29 juni plaatsvindt in het Belgische Werchter. Na de al eerder bekend gemaakte imposate lijst headliners, wordt de line-up met de volgende namen uitgebreid:
Op de extra aangeplakte donderdag is alleen de Main Stage open. Naast de al eerder bevestigde acts Björk, Radiohead en Underworld wordt de dag gecompleteerd met DJ Darren Price.
Vrijdag wordt geopend met de (in Engeland gehypte) Polyphonic Spree op het hoofdpodium. Ook Feeder en de enige Belgische act op Pinkpop Ozark Henry spelen daar. Eerder was al bekend dat Moby en Massive Attack de headliners zijn. Die dag gaat ook de Pyramid Marquee open, waar nieuwkomers, intimistischere acts en dance geprogrammeerd staan.
De Duitse DJ Timo Maas is blijkbaar vorig jaar op Pukkelpop bevallen en mag ook hier plaatjes komen draaien. Net als de broertjes Dewaele, die hun 2 Many DJs-act nog eens mogen herhalen (helaas dus niet als Soulwax). Verder staan ook Danko Jones, Susheela Raman en het Amerikaanse Interpol (ben benieuwd) gepland.
Pinkpop heeft dit jaar 1 Belgische act, Werchter heeft daarentegen al 3 Nederlandse acts geboekt, waarvan 2 op zaterdag. Wijnig verassend mogen Krezip en Anouk de derde dag op het hoofdpodium spelen. Vervolgens staan er vette rockacts gepland als Stone Sour, Metallica en Queens of the Stone Age. Die laatste hebben al vaker op Werchter gespeeld. Ik meen dat de zanger ze na een eerder optreden vanaf de wc het Belgische Millionaire hoorde spelen en daarvan zo onder de indruk was, dat hij ze meteen heeft uitgenodigd om mee te gaan op hun Europese tour. Ook nu zal Millionaire voor Queens of the Stone Age spelen. (Ik hoop dat Tim Vanhamel nog eventjes blijft staan om een snaartje mee te spelen.) In Pyramid Marquee spelen zeer leuke bands als The Datsuns en Calexico. ook Depeche Mode-zanger Dave Gahan is te zien (maar dat was al bekend) en volgens mij worden alle dance-acts van Pukkelpop overgenomen, want naaast Underworld, Timo Maas, Gotan Project en 2 Many DJ's komt ook Röyksopp
De laatste dag zien we klassiekers op het hoofdpodium, zoals De La Soul, The B-52s en de grote afsluiter R.E.M.. (Misschien een ideetje om Shiny Happy People te doen?) Ook mag Das Pop in een thuiswedstrijd hun nieuwe album promoten, net als Supergrass en zullen de Counting Crows en Coldplay die dag voor een melancholische noot zorgen. De derde Nederlandse band, Zuco 103, zien we openen in de tent. En daar zal het broeierig blijven, want ook ex-Skunk Anansie zangeres Skin, Tom McRae, Los Lobos, Gotan Project en Buscemi zullen daar aantreden.
Samen maakt dat 37 acts. Kijk hier voor het programma in een overzichtschema.
Tot slot start de voorverkoop in België morgenochtend (dinsdag 18 maart). Aanstaande zaterdag (22 maart) kan je ook in Nederland bij alle bekende voorverkoopadressen kaarten halen. De tickets kosten 42 of 50 euro per dag en een combiticket voor 4 dagen kost 108 euro. De camping moet los betaald worden en kost 14 euro.
quote:ai ai
Op dinsdag 18 maart 2003 11:57 schreef -Frankie- het volgende:
bron: graz.nl
Wijnig verassend
maar zit er dik in dat ik naar Werchter ga dit jaar.
vrijdag: dansmuziek. Ik ben benieuwd om massive attack eens live te zien
zaterdag: rock. Er komen ook twee Nederlandse artiesten (krezip en Anouck) die me eigenlijk geen barst interesseren. De marquee wordt wel tof afgesloten met calexico en royksopp.
zondag: de beste dag (zoals het hoort). de marquee wordt een zuiders feesteje (los lobos/ gotan project). En het hoofdpodium met de la soul, supergrass, coldplay, counting crows, zalig!
lineup van rw was in ieder geval al indrukwekkend genoeg om er zeker van te zijn dat ik hierheen ga heb er al zin in
nu snel iets vinden om budgetaire problems op te lossen
Sinds wanneer kun je trouwens via TicketService op internet alleen met creditcard betalen??
quote:Sinds een paar maanden toch al.
Op zaterdag 22 maart 2003 10:18 schreef ImPrEzA het volgende:Sinds wanneer kun je trouwens via TicketService op internet alleen met creditcard betalen??
quote:Ik ook!
Op zaterdag 22 maart 2003 10:18 schreef ImPrEzA het volgende:
* ImPrEzA heeft zojuist 4-dagenkaart en campingticket besteld
[Dit bericht is gewijzigd door Bayswater op 22-03-2003 16:24]
quote:Een concert van Metallica zou in een paar uur uitverkopen
Op zaterdag 22 maart 2003 13:49 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar was het in de eerste week van juni uitverkocht, de kaartverkoop begon toen wel wat later. Verder blijft het afhankelijk van het programma natuurlijk hoe snel dat gaat. Metallica treedt maar een paar keer in Europa op, na Werchter gaan ze weer naar de VS. Coldplay treedt tot nu toe alleen op Werchter in Belgie. Werchter sterkere line up dan pinkpop (schat dat 30% uit Nederland komt op Werchter). REM fans zijn meestal wat ouder en kopen een kaartje makkelijker, daarnaast spelen ze hier als tweede na Glastonbury en voor de rest niet in Nederland en Belgie.Radiohead heeft pas 5 optredens bevestigd (Duitsland,zweden,engeland, frankrijk en werchter) Speelt allemaal mee dat soort dingen, maar ik kan makkelijk praten want heb de kaartjes vanochtend lekker gehaald.
...
Maar werchter duurt nog wel even hoor...
Een festival verkoopt nu eenmaal niet in 2 dagen uit, Werchter sowieso niet omdat de voorverkoop bij de Belgische ticketservice pas in april begint. Ik geloof wel dat Nederland maar een deel van de kaartjes krijgt, maar in Nederland kaartjes kopen is voor mij toch geen optie... Dan moet je misschien wel uren wachten voordat je hem hebt omgewisseld voor een geldig kaartje. Ik vermoed dat het festival half mei uitverkocht is, als deze voorspelling net zo goed is als die van de toegangsprijs hebben we alle tijd!!!
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:49 schreef Bayswater het volgende:Coldplay treedt tot nu toe alleen op Werchter in Belgie.
4 Dagen muziek, gezelligheid en hopenlijk veel zon !
quote:al dikwijls, en da's geen enkel plobreem. Het is de belangrijkste website in België voor concerten dus die zijn het wel al wat gewoon.
Op zaterdag 29 maart 2003 11:34 schreef spacemangraig het volgende:
heeft er iemand al kaarten besteld op www.goformusic.be? werkt dat een beetje?
quote:daar ben ik ook niet rouwig om, als het maar bij de B'52's blijft
Op woensdag 2 april 2003 19:42 schreef Bayswater het volgende:
Grandaddy das wel lekker relaxed 2 jaar geleden, lekker op liggen pitten in het ondergaand zonnetje.
De B'52's hebben hun tour afgezegd en dus ook Werchter, geloof niet dat ze het gepast vinden onder juist deze naam nu een tour te houden. Ben er in elk geval niet rouwig om.
ik heb het op zich wel natuurlijk maar ik moet wel beetje op mn uitgaven letten want het loopt de spuigaten uit op dit moment.... nou weer 2 van die kaartjes kopen en er naar toe en daar weer geld uitgeven.... en als ik er ben koop ik wel weer 1 of 2 shirtjes... gaat altijd hard
maar dan ben ik er ook maar meteen vanaf he
in RW heb ik zeker wel het meeste zin...
quote:Volgens mij per persoon. Is trouwens ook niet inclusief parkeren (staat op het kaartje).
Op dinsdag 8 april 2003 15:29 schreef spacemangraig het volgende:
hoe zit dat met campingkaarten? gaan die per persoon of per camping plaats?
Radiohead
Waarschijnlijk zullen ze ook materiaal van Hail to the Thief spelen aangezien dat album diezelfde maand is uitgekomen
quote:Zie vrij weinig Cardigans op de site. Manic street Preachers mogen ze nog wel toevoegen van mij. Die hebben pas 2 festivals begin juli bevestigd, dus Werchter kan er mooi bij.
Op dinsdag 8 april 2003 17:15 schreef Thetallguy het volgende:
Cardigans komen ook he staat al een tijdje op hun site,maar zag het nog niet in dit topique
Dag 2=>
*Main
pol spree 15.00>15.50
moragn heritage 16.05>17.00
feeder 17.25>18.15
the roots 18.45>19.45
ozark henrey 20.20>21.20
moby 22.00>23.15
massve attack 23.55>01.25
*Marquee
dano jones 15.00>15.50
susheela raman 16.15>17.05
interpol 17.30>18.20
grandaddy 18.55>1955
tricky 20.30>21.30
timo maas 21.45>23.45
2 many dj's 23.50>01.35
Dag 3=>
*Main
krezip 11.00>11.45
stone sour 12.10>13.00
millionaire 13.30>14.20
xzibit 14.50>15.50
anouk 16.20>17.20
ONBEKEND
qotsa 19.35>20.35
arno >21.20>22.30
metallica 23.15>1.15
*Marquee
janez detd 12.30>13.15
saïan supa crew 13.45>14.35
mars volta 15.05>15.55
good charlotte 16.25>17.15
datsuns 17.50>18.50
dave gahan 19.25>20.25
calexico 21.00>22.00
the streets 22.35>23..35
röyksopp 00.10>01.20
Dag 4=>
*Main
das pop 11.00>11.45
de la soul 12.15>13.00
supergrass 13.30>14.30
ONBEKEND
cardigans 16.20>17.20
cypres hill 17.50>18..40
counting crows 19.20>20.20
coldplay 21.05>22.20
rem 23.05>00.35
*Marquee
lemon 12.00>12.45
zuco 103 13.45>14.00
tom mcrae 14.30>05.20
los lobos 15..50>16.40
skin 17.10>18.00
ONBEKEND
moloko 20.00>21.00
gotan project 21.45>22.45
buscemi 23.30>00.40
De line-up! De gaten worden ingevuld door oa Zwan en 50 Cents.
quote:God! geen 50 Cents, dat is rap
Op vrijdag 11 april 2003 12:27 schreef Necromancer het volgende:
De line-up! De gaten worden ingevuld door oa Zwan en 50 Cents.
2 uur Metallica!!!
quote:die staat toch ook in het lijstje
Op vrijdag 11 april 2003 17:27 schreef ullie het volgende:
Moloko schrijft op hun eigen site dat ze komen...
quote:Oh whoops, sorry, was nieuw voor me, dacht dat ie er nog niet bij stond. (Komt doordat ie nog niet op de werchter site staat)
Op vrijdag 11 april 2003 18:38 schreef spacemangraig het volgende:[..]
die staat toch ook in het lijstje
quote:Waar Zwan vandaan komt is me ook niet helemaal duidelijk. De officiele site van werchter meldt nog niks hierover en op de site van Zwan kon ik het ook niet vinden...
Op vrijdag 11 april 2003 21:54 schreef flaphead het volgende:
necromancer, wat is je bron?
op de officiele site staat nog niks en aangezien op donderdag tussen Radiohead en Underworld nog Darren Price zou moeten optreden, weet ik niet of deze timetable zo correct is...?
Gister voor 1740 euro kaartjes gekocht in een Antwerpse cd-winkel (en je kon uiteraard niet pinnen...) Zelfs een kaartje halen voor werchter is al heerlijk, mooi weer... terrasje... gezellige belgen. Ik kan bijna niet wachten.
Vrijdag
Morgan Heritage
The Roots
Grandaddy
Tricky
Zaterdag
Xzibit
Arno
Janez Detd
Saïan Supa Crew
The Mars Volta
Good Charlotte
The Streets.
Zondag
The Cardigans
Cypress Hill
Lemon
Moloko
------
echt een hele goede line up!!!
*persoonlijk wel blij met de cardigans*
quote:Hoezo omruilen voor een 'echt' kaartje ? explain.
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef XL het volgende:
Mag ik langs deze weg iedereen met ticketservice-printjes veel plezier wensen in de rij bij het omruilen van je kaartje voor een echt kaartje!
quote:Je moet je ticketservice kaart omruilen voor een werchterkaartje (zie die foto) voordat je naar binnen mag. Alleen in die rij staan is best kut. Vorig jaar was er iemand flauwgevallen. Als je zo'n kaartje dan uiteindelijk hebt, kan je nog eens in de rij staan om naar binnen te komen.
Op dinsdag 15 april 2003 16:03 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Hoezo omruilen voor een 'echt' kaartje ? explain.
Maar eenmaal binnen................
quote:moet dat eigenlijk ook voor de camping kaartjes?
Op dinsdag 15 april 2003 19:29 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Je moet je ticketservice kaart omruilen voor een werchterkaartje (zie die foto) voordat je naar binnen mag. Alleen in die rij staan is best kut. Vorig jaar was er iemand flauwgevallen. Als je zo'n kaartje dan uiteindelijk hebt, kan je nog eens in de rij staan om naar binnen te komen.
![]()
![]()
quote:volgens mij zijn flats niet toegestaan, caravans wel
Op dinsdag 15 april 2003 20:27 schreef Gorro het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook samen met onze flat.Kep er zin in
Alleen;
Het zal er dus wel niet van komen en het ziet er niet nar uit dat Bjork ook Nederland bezoekt dit jaar.
quote:Op de site staat het volgende:
Op dinsdag 15 april 2003 19:29 schreef Menjo het volgende:
moet dat eigenlijk ook voor de camping kaartjes?
quote:dus dan zou je denken dat alleen voor toegang tot het festivalterrein omwisseling nodig is, maar verderop staat:
De vouchers die bij via Ticket Service Nederland gekocht worden moeten voor entree van het festivalterrein omgeruild worden aan de TSN kassa!
quote:dus dan zou je denken dat je alle tickets moet omwisselen.
De vouchers die bij Ticket Service Nederland gekocht worden moeten voor de ingang van het festivalterrein omgeruild worden aan de TSN kassa!
Ik heb net feedback gevraagd via de site en ik wacht op antwoord.
quote:Ik vermoed van niet... waarom zou je?
Op dinsdag 15 april 2003 20:20 schreef menjo het volgende:[..]
moet dat eigenlijk ook voor de camping kaartjes?
Nu het programma rond is...
Wie gaat wat zien...
Ik ga voor een band per dag.... alles wat daarbij komt is meegenomen
Donderdag: Radiohead
Vrijdag: Massive Attack
Zaterdag:Millionaire
Zondag: Counting Crows
Doorsnee, maar erg goed...
quote:Ik heb net antwoord gehad:
Op woensdag 16 april 2003 00:45 schreef -Frankie- het volgende:Ik heb net feedback gevraagd via de site en ik wacht op antwoord.
Wel beter dus
quote:aha, nou sta je tijdens festivals sowieso al de helft van de tijd overal in de rij dus 1 rij meer of minder is geen groot obstakel
Op dinsdag 15 april 2003 19:29 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Je moet je ticketservice kaart omruilen voor een werchterkaartje (zie die foto) voordat je naar binnen mag. Alleen in die rij staan is best kut. Vorig jaar was er iemand flauwgevallen. Als je zo'n kaartje dan uiteindelijk hebt, kan je nog eens in de rij staan om naar binnen te komen.
![]()
![]()
Op naar Werchter
Afgelopen jaar op Lowlands mocht die van mij niet mee
De analoge spiegelreflex achter mij was geen probleem, maar mijn digitale snapshot was te professioneel?!
Als het goed is is mijn kaartje nu ook gekocht door mijn Belgische vriend...en is dat omruilen van die coupons echt zo erg? Sja...heb er dik zin in elk geval.
quote:Humz ben ik ook wel erg benieuwd naar of ik mijn digicam mee mag/kan nemen
Op vrijdag 18 april 2003 19:54 schreef XL het volgende:
Heeft hier iemand vorig jaar een digitaal fototoestel meegenomen naar Werchter. Zo ja;
Is je camera gevonden door de "security"?
Heeft de security vastgesteld dat het een digitale camera was?
Mocht je hem nadat dit was vastgesteld mee het terrein opnemen?Afgelopen jaar op Lowlands mocht die van mij niet mee
De analoge spiegelreflex achter mij was geen probleem, maar mijn digitale snapshot was te professioneel?!
Is mijn eerste festival dus heb zoiezo nog geen ervaring met festivals
quote:Ik heb mijn vraag per email gesteld, zal het antwoord hier wel posten.
Op maandag 21 april 2003 11:59 schreef hr15 het volgende:[..]
Humz ben ik ook wel erg benieuwd naar of ik mijn digicam mee mag/kan nemen
Is mijn eerste festival dus heb zoiezo nog geen ervaring met festivals
quote:Antwoord van de organisatie: Geen digitale camera's!
Op maandag 21 april 2003 12:07 schreef XL het volgende:[..]
Ik heb mijn vraag per email gesteld, zal het antwoord hier wel posten.
quote:Ik heb er ook al eentje op zak. Ik zie het volledig zitten (jammer dat ik eerst nog die stomme examens moet doen). Het moeilijkste is nu het kiezen, tussen welke groepen ik zal zien en welke niet. Heb eens gekeken en er zitten echt wel een paar dilemma's tussen.
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef XL het volgende:
Mag ik langs deze weg iedereen met ticketservice-printjes veel plezier wensen in de rij bij het omruilen van je kaartje voor een echt kaartje!Gister voor 1740 euro kaartjes gekocht in een Antwerpse cd-winkel (en je kon uiteraard niet pinnen...) Zelfs een kaartje halen voor werchter is al heerlijk, mooi weer... terrasje... gezellige belgen. Ik kan bijna niet wachten.
[afbeelding]
quote:JA HOOR
Op zondag 4 mei 2003 07:54 schreef MikeF het volgende:
ZIJN ER NOG KAARTJES TE KRIJGEN VOOR DE DONDERDAG??
OK.
Ik heb nu dus de kaartjes, en daar dient zich een volgend probleem aan!
Het is nog een heel karwei om er achter te komen wat voor treinkaartjes je precies nodig hebt
Met de reisplanner van de NS zie je al snel hoe je er terecht komt en moet overstappen enzo (In mijn geval: Eerst naar Schiphol, dan Antwerpen-Breuchem (geloof dat het zo heet?) en dan via dat station naar Leuven. Eitje dus. Maar wat voor kaartje je dan nodig hebt? Ik kan er nergens achter komen. Geen dagretour, want ik ga donderdagavond en wil vrijdagochtend weer terug. Geen weekendretour, want die gelden pas vanaf vrijdag. 2x2 enkeltjes dus(argh!) maar nergens is te vinden hoe en waar je 2 enkeltjes naar leuven koopt of wat het precies kost (niet te weinig in ieder geval)
Zijn er nog meer mensen die met de trein (via schiphol misschien zelfs) van plan zijn naar Leuven af te reizen? Wat voor kaartjes kopen jullie? Kost dat?
thanks.
Als je OV hebt een kaartje Roosendaal Grens - Leuven vragen, enkeltje is iets van 8 euro geloofik. en je kaartje terug kan je ook gelijk kopen, gewoon datum opgeven
quote:oei, snel ff een kaartje halen straks dan. Thx voor de tip
Op dinsdag 13 mei 2003 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Voor mensen die nog geen kaartjes hebben, haast maken zaterdag en zondag zijn uitverkocht of in elk geval lastig te kopen. En voor de
4 dagen tickets gaat het eerste gerucht ook al dat ze zijn uitverkocht..
quote:Volgens de RW site zijn er nog combikaarten en nog wel wat kaarten voor zaterdag en zondag.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Voor mensen die nog geen kaartjes hebben, haast maken zaterdag en zondag zijn uitverkocht of in elk geval lastig te kopen. En voor de
4 dagen tickets gaat het eerste gerucht ook al dat ze zijn uitverkocht..
quote:Ik denk dat je in de verkooppunten in België nog wel kaarten vind hoor
Op donderdag 15 mei 2003 22:01 schreef Gwunnik het volgende:
Ik wilde net (rond 17.00) bij de VVV kaarten halen, allemaal uitverkocht in NLVet balen dus. Toen ik thuis kwam nog snel op internet gekeken, daar waren ze nog te krijgen, maar 30 minuten later ook niet meer. Nu hebben ik en nog een paar lui een kaartje... en de rest niet
De laatste namen zijn:
't Hof van Commerce op zaterdag
Something Corporate vervangt The Mars Volta op zaterdag
De Stereophonics op zondag
Audio Bullys op zondag.
In totaal 53 bands!!
Persoonlijk ben ik wel blij met de audiobullys en de stereophonics.
quote:Hmm, das vreemd. Ik heb ze daar ook besteld (donderdag avond dus) en een half uur later kon je alleen nog maar campingtickets bestellen. Nou ja, ff uitzoeken dan maar
Op vrijdag 16 mei 2003 20:29 schreef reem het volgende:
www.goformusic.be zijn nog kaarten te koop (is de belgische ticketservice voor concerten). Heb ik vandaag ook nog kaartjes weten te bestellen. Ze sturen ze aangetekend op!
thx iig
quote:Hmm, kaartjes zijn ook nog maar sinds maart in de verkoop
Op maandag 19 mei 2003 23:42 schreef -Frankie- het volgende:
Een maat van mij is vandaag naar Antwerpen geweest, maar zelfs daar hadden ze alleen maar donderdag en vrijdagkaarten
quote:ja dat vraag ik me ook wel af. Als je zo graag naar een festival concert wil, hoe kun je dan nog te laat zijn met kaarten als het al een maand of 2 in de vvk is...
Op dinsdag 20 mei 2003 11:49 schreef BushRanger het volgende:Hmm, kaartjes zijn ook nog maar sinds maart in de verkoop
quote:Misschien met wachten op het vakantiegeld, ik zie namelijk wel een verband tussen de explosieve verkoopstijging van kaartjes in Mei en de storting van het verdiende vakantiegeld.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja dat vraag ik me ook wel af. Als je zo graag naar een festival concert wil, hoe kun je dan nog te laat zijn met kaarten als het al een maand of 2 in de vvk is...
Daarom is het van Pinkpop natuurlijk tactisch goed om in Mei te gaan roepen dat de kaartverkoop tegenvalt. Even benadrukken dat er nog kaarten zijn als de consument het financieel wat ruimer heeft.
quote:Radiohead? Jah das wel een hoogtepunt, maar Metallica op zaterdag wordt ook erg gaaf
Op zaterdag 31 mei 2003 09:09 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is het jammer dat het hoogtepunt van Werchter gelijk op donderdag zit...vinden jullie ook niet?
quote:eens, maar ik vrees toch dat het niet beter kan na donderdag...
Op zaterdag 31 mei 2003 10:59 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Radiohead? Jah das wel een hoogtepunt, maar Metallica op zaterdag wordt ook erg gaaf
quote:Het hoogtepunt is zekerweten zondag
Op zaterdag 31 mei 2003 09:09 schreef peaceman het volgende:
eigenlijk is het jammer dat het hoogtepunt van Werchter gelijk op donderdag zit...vinden jullie ook niet?
quote:en wie mag dat volgens jou dan wel wezen?
Op zaterdag 31 mei 2003 13:59 schreef XL het volgende:[..]
Het hoogtepunt is zekerweten zondag
Counting Crows
Coldplay
REM
en dan kun je nog niet eens naar Buscemi...
Verder die dag Skin, Stereophonics, Supergrass, Das Pop (enz)...
Op donderdag verwacht ik van Bjork niet veel, volgens mij is haar muziek geen festivalopener... Zal, mijn inziens, niet direct tot supersfeer zorgen... ik verwacht van haar saaie optredens, ongetwijfeld heel knap (mooi ook) maar het zal mij niet lang boeien. Vervolgens Radiohead, ongetwijfeld een van de hoogtepunten van het festival... Underworld dan is goed, maar Underworld en Radiohead samen kunnen geen hele zondag compenseren.... echt niet
Weet iemand of de campings trouwens ver van het festival terrein zijn, en hoe dat festivalterrein er een beetje uit ziet?
quote:Campings zijn er van erg dichtbij tot erg ver weg.
Op zaterdag 31 mei 2003 21:12 schreef Scylla het volgende:
Nou ik denk toch wel dat Radiohead en vervolgens Underworld voor een niet te overtreffen hoogtepunt gaan zorgenColdplay, Metallica, en QOTSA zijn ongetwijfeld ook hoogtepunten...maar donderdag begint in elk geval lekker
![]()
Weet iemand of de campings trouwens ver van het festival terrein zijn, en hoe dat festivalterrein er een beetje uit ziet?
quote:Misschien heb je gelijk als je puur naar het programma van de dag kijkt, echter als je puur naar de bands zelf kijkt dan hoop ik toch dat Radiohead net zo goed zal zijn als op Pinkpop twee jaar geleden. Dan is mijn werchter al goed na die 7 kwartier kippevel!!
Op zaterdag 31 mei 2003 21:05 schreef XL het volgende:
Achter elkaar:Counting Crows
![]()
![]()
Coldplay
REMen dan kun je nog niet eens naar Buscemi...
Verder die dag Skin, Stereophonics, Supergrass, Das Pop (enz)...Op donderdag verwacht ik van Bjork niet veel, volgens mij is haar muziek geen festivalopener... Zal, mijn inziens, niet direct tot supersfeer zorgen... ik verwacht van haar saaie optredens, ongetwijfeld heel knap (mooi ook) maar het zal mij niet lang boeien. Vervolgens Radiohead, ongetwijfeld een van de hoogtepunten van het festival... Underworld dan is goed, maar Underworld en Radiohead samen kunnen geen hele zondag compenseren.... echt niet
quote:Uiteraard, maar bij die kraampjes buiten het terrein kun je wel vaste klantenkortingen krijgen of (als echte Nederlander) afdingen... Die kraampjes zijn niet van de organisatie, maar particulier en met particulieren kun je zaken doen
Op zaterdag 31 mei 2003 21:23 schreef Scylla het volgende:
Ah merci...en de prijzen zijn zeker vergelijkbaar met die van Pinkpop/Lowlands? (Lees:hoog)
quote:Ik zit nou in dubio, wat op mij het meeste indruk heeft gemaakt....
Op zaterdag 31 mei 2003 21:23 schreef peaceman het volgende:[..]
Misschien heb je gelijk als je puur naar het programma van de dag kijkt, echter als je puur naar de bands zelf kijkt dan hoop ik toch dat Radiohead net zo goed zal zijn als op Pinkpop twee jaar geleden. Dan is mijn werchter al goed na die 7 kwartier kippevel!!
Overigens ga ik REM 21 juni zien in de intieme sfeer van Tivoli (hoop stiekum op een akoestische set).
In de stromende regen een prachtig REM op Werchter 1999
Of het kippenvel bij Radiohead op Pinkpop 2001
[Dit bericht is gewijzigd door XL op 31-05-2003 21:29]
het nadeel van het extreem goede programma zijn natuurlijk de verschroeiende keuzes die ik zal moeten maken
grandaddy vs the roots
calexico vs arno
lemon vs de la soul
tom mcrae vs supergrass
moloko vs counting crows
gotan project vs coldplay
buscemi vs rem
tja, het wordt moeilijk, hoewel ik denk dat ik uiteindelijk toch het grootste deel van de tijd in de tent zal doorbrengen
quote:Moeilijkste keuze:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:54 schreef placebeau het volgende:
een flinke schop naar bovenhet nadeel van het extreem goede programma zijn natuurlijk de verschroeiende keuzes die ik zal moeten maken
grandaddy vs the roots
calexico vs arno
lemon vs de la soul
tom mcrae vs supergrass
moloko vs counting crows
gotan project vs coldplay
buscemi vs remtja, het wordt moeilijk, hoewel ik denk dat ik uiteindelijk toch het grootste deel van de tijd in de tent zal doorbrengen
Makkelijkste keuze:
Counting Crows - Moloko (hoe kan iemand besluiten om NIET naar Counting crows te gaan....de crows dus)
quote:ik denk toch dat het moloko wordt hoor
Op vrijdag 6 juni 2003 12:23 schreef XL het volgende:[..]
Moeilijkste keuze:
Feeder - Interpol (waarschijnlijk winst voor Interpol)Makkelijkste keuze:
Counting Crows - Moloko (hoe kan iemand besluiten om NIET naar Counting crows te gaan....de crows dus)
quote:Zul jij even spijt hebben als je later op tv counting crows terugziet!
Op vrijdag 6 juni 2003 12:27 schreef placebeau het volgende:[..]
ik denk toch dat het moloko wordt hoor
quote:tja, maar dat zal misschien ook wel zo zijn als je later moloko op tv ziet
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef XL het volgende:[..]
Zul jij even spijt hebben als je later op tv counting crows terugziet!
quote:Niet als ik weet dat ik op dat moment naar de counting crows stond te kijken
Op vrijdag 6 juni 2003 16:20 schreef placebeau het volgende:[..]
tja, maar dat zal misschien ook wel zo zijn als je later moloko op tv ziet
Ik hoorde gisteren in het nieuws dat pinkpop voor het eerst in jaren niet uitverkocht is, terwijl werchter dit jaar uitzonderlijk vroeg uitverkocht is (tot frustratie van veel van mijn maten).
aan wat zou dit liggen?
de line up (Radiohead/rem/metallica)?
de sfeer?
de betere periode (na de examens)?
en wie komt er van jullie fok!ers eigenlijk allemaal?
quote:i'll be there en ik ben niet naar pinkpop geweest, doorslaggevend voor mij was de line up, pinkpop had geen echte toppers, ze grepen naast coldplay en ze wilden metallica niet, wat wel zo'n beetje de twee hotste bands op dit moment zijn. die andere factoren die jij noemt zijn elk jaar hetzelfde, ik heb gehoord, ben zelf nog nooit op werchter geweest, dat de sfeer daar wel minder is.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:33 schreef placebeau het volgende:
tja, nu pinkpop voorbij is zal ik dit nog maar eens omhoogschoppen.Ik hoorde gisteren in het nieuws dat pinkpop voor het eerst in jaren niet uitverkocht is, terwijl werchter dit jaar uitzonderlijk vroeg uitverkocht is (tot frustratie van veel van mijn maten).
aan wat zou dit liggen?
de line up (Radiohead/rem/metallica)?
de sfeer?
de betere periode (na de examens)?en wie komt er van jullie fok!ers eigenlijk allemaal?
quote:Zo.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:36 schreef reem het volgende:
België Vlaanderen![]()
Op VRT teletekst stond dat Pinkpop dit jaar een tegenvaller was:
- niet uitverkocht (= erg!)
- modderpoel door regen
De reden waarom Pinkpop niet uiverkocht is volgens de organisator... Rock Werchter....
Hmmm, is Rock Werchter nu ook al Nederlandse festivals aan het nekken? Eerder ging Axion Beach Rock in Oostende al niet door omwille van de moordende concurrentie met Werchter.
En toegegeven, Werchter heeft dit jaar een fan-tas-tische affiche!!!
PS: De Rolling Stones komen dit jaar ook naar Werchter!!! (TW Classic, begin september) Het zal het énige concert zijn van de Rolling Stones in Europa.
quote:(oh neen, een flamingant
Op woensdag 11 juni 2003 17:54 schreef Frederic het volgende:[..]
Zo.
Op VRT teletekst stond dat Pinkpop dit jaar een tegenvaller was:
- niet uitverkocht(= erg!)
- modderpoel door regenDe reden waarom Pinkpop niet uiverkocht is volgens de organisator... Rock Werchter....
Hmmm, is Rock Werchter nu ook al Nederlandse festivals aan het nekken? Eerder ging Axion Beach Rock in Oostende al niet door omwille van de moordende concurrentie met Werchter.
En toegegeven, Werchter heeft dit jaar een fan-tas-tische affiche!!!
PS: De Rolling Stones komen dit jaar ook naar Werchter!!! (TW Classic, begin september) Het zal het énige concert zijn van de Rolling Stones in Europa.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:03 schreef placebeau het volgende:[..]
(oh neen, een flamingant
)
En moest het zo zijn, is daar dan iets mis mee, monsieur le belgiciste?
quote:ja
Op woensdag 11 juni 2003 19:43 schreef Frederic het volgende:[..]
Hoezo??
En moest het zo zijn, is daar dan iets mis mee, monsieur le belgiciste?
quote:Da's juist.
Op woensdag 11 juni 2003 19:46 schreef placebeau het volgende:[..]
ja
maar da's een discussie die hier niet moet gevoerd worden.
En nu terug naar Werchter!
quote:Heb jij er ook al zo'n zin in!
Op woensdag 11 juni 2003 19:15 schreef spacemangraig het volgende:
Ik kan niet meer wachten, nog maar 15 dagen tot Rock Werchter!!
quote:Of ik er zin in heb. Ik heb dr echt al een half jaar zin in, en het komt nu toch wel erg dicht bij. Is m'n eerste festival en ik denk dat het ook gelijk heel vet wordt. Ik ga vanaf R'dam centraal naar Brussel en dan naar Leuven. Vanaf Leuven is het nog maar een stukje met de bus ofzo. Dat Werchter forum is zeker grappig.
Op zaterdag 14 juni 2003 11:28 schreef Scylla het volgende:[..]
Heb jij er ook al zo'n zin in!
Ik vraag me trouwens af hoe het daar het makkelijkst te bereiken is.....(vanuit Hilversum + ) Met de trein? Waarnaartoe? Bussen tussen station en terrein?
En ik vraag me af hoe vriendelijk onze zuiderburen ons gaan ontvangen. Vast heel vriendelijk. Belgen zijn wel cool, dat het werchterforum op de site, je lacht je rot
quote:alle busverkeer start vanuit Leuven. De eerste bus vertrekt donderdag om elf uur in de voormiddag en reken maar dat ik daarop zal zitten (ik studeer namelijk in Leuven).
Op zaterdag 14 juni 2003 19:40 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Of ik er zin in heb. Ik heb dr echt al een half jaar zin in, en het komt nu toch wel erg dicht bij. Is m'n eerste festival en ik denk dat het ook gelijk heel vet wordt. Ik ga vanaf R'dam centraal naar Brussel en dan naar Leuven. Vanaf Leuven is het nog maar een stukje met de bus ofzo. Dat Werchter forum is zeker grappig.
Hopelijk blijft het weer zoals het nu is!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Frederic op 14-06-2003 22:04]
quote:In principe sta je op een camping langs de weg waarop je Werchter binnenrijdt. Dit kan vanuit drie verschillende richtingen, maar als jij binnenkomt langs bijvoorbeeld Haacht, je parkeert daar je auto en je gaat heel lang wandelen naar een andere camping is dat volgens mij geen probleem.
Op zondag 15 juni 2003 14:04 schreef Jorma het volgende:
En kan iemand mij vertellen hoe het zit als je met de auto komt? Ik hoorde dat je op de Belgische autobahn al een keuze moet maken welke afslag je neemt, aangezien dat bepaalt op welke kamping je terecht komt.
Wat betreft bus-rit van treinstation leuven naar de kortsbijzijnde halte bij werchter kost ¤ 2 voor een enkeltje en ¤ 3 voor een retourtje.
Vanaf die halte is het dan nog +/- 1,4km lopen.
Klein vraagje dragen de Fokkers een kenmerk zodat we elkaar kunnen herkennen op Werchter?
quote:TMF Vlaanderen heeft de exclusieve tv-rechten. Live-verslaggeving tijdens de festivaldagen en de dagen erna ruime samenvattingen/ heruitzendingen (met interviews, backstage, campingverslagen, enz enz enz enz...)
Op maandag 16 juni 2003 21:13 schreef theofiel172 het volgende:
Komt er iets van Rock Werchter op tv? Ik kan er niet bij zijn, maar ik wil het wel zien
Ik weet niet of TMF Nederland de programma's van de Vlaamse TMF zal overnemen...
quote:Dat laatste zal wel niet. TMF Nederland draait 100x op een dag dezelfde prut en laten alleen de TMF Awards zien....Misschien een kleine reportage....
Op maandag 16 juni 2003 21:34 schreef Frederic het volgende:[..]
TMF Vlaanderen heeft de exclusieve tv-rechten. Live-verslaggeving tijdens de festivaldagen en de dagen erna ruime samenvattingen/ heruitzendingen (met interviews, backstage, campingverslagen, enz enz enz enz...)
Ik weet niet of TMF Nederland de programma's van de Vlaamse TMF zal overnemen...
quote:De werchtersite biedt zelf streams aan.
Op maandag 16 juni 2003 22:08 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Dat laatste zal wel niet. TMF Nederland draait 100x op een dag dezelfde prut en laten alleen de TMF Awards zien....Misschien een kleine reportage....
TMF heeft geen live stream tv of wel? Zendt een radiozender reportages uit? Die hebben meestal wel live streams
quote:op werchter forum zeggen ze dat je beter naar een ander plaatsje kan gaan ipv leuven omdat dat dichterbij en rustiger is en er ook bussen rijden naar het festival terrein.
Op zaterdag 14 juni 2003 20:03 schreef placebeau het volgende:[..]
alle busverkeer start vanuit Leuven. De eerste bus vertrekt donderdag om elf uur in de voormiddag en reken maar dat ik daarop zal zitten (ik studeer namelijk in Leuven).
zal dat forum eens bezoeken.
En ja, we zullen jullie Nederlanders goed ontvangen, als jullie belove niet meer de hele nacht oerrrre te roepen
quote:klein berichtje: Er is sprake dat de NMBS, de Belgische spoorarbeiders, zouden staken van vrijdagavond tot donderdagmorgen 10 uur. Gelukkig zit ik al van woensdag in Leuven en kan ik gemakkelijk direct de bus nemen.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:41 schreef annoh het volgende:[..]
op werchter forum zeggen ze dat je beter naar een ander plaatsje kan gaan ipv leuven omdat dat dichterbij en rustiger is en er ook bussen rijden naar het festival terrein.
quote:Tja, dàt is nu het verschil tussen een Belgische trein (NMBS) en een Vlaamse bus (De Lijn)!
Op dinsdag 17 juni 2003 14:52 schreef placebeau het volgende:[..]
klein berichtje: Er is sprake dat de NMBS, de Belgische spoorarbeiders, zouden staken van vrijdagavond tot donderdagmorgen 10 uur. Gelukkig zit ik al van woensdag in Leuven en kan ik gemakkelijk direct de bus nemen.
Het aanschuiven voor de bussen in Leuven verloopt redelijk vlot hoor, en je bent zeker dat je er één hebt.
quote:inderdaad, ik heb De Lijn nog nooit weten staken
Op dinsdag 17 juni 2003 15:39 schreef Frederic het volgende:[..]
Tja, dàt is nu het verschil tussen een Belgische trein (NMBS) en een Vlaamse bus (De Lijn)!
quote:de grond valt goed mee
Op dinsdag 17 juni 2003 17:22 schreef Public Enemy het volgende:
Een vraagje aan de mensen die al eerder naar werchter zijn geweest: hoe zit het met de bodem daar ? Als in, kan ik mijn aluminium haringen met mijn hand de grond in drukken (lowlands stijl) of moet ik een klauwhamer + rotspennen meenemen (pinkpop stijl) ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |