Dat was juist leuk, net als Brexit.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het verkiezingstopic is dan aids. Met USA praktijken.
OEH DE STEMMEN VAN URK ZIJN BINNEN HOOR JA NU ZIET DE VOORLOPIGE UITSLAG ER ZO UIT
Ja Ja!quote:
Ik keek dit tegelijk met het debat.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:13 schreef Tagliano het volgende:
Dit was een tof potje
Iedereen die niet keek heeft de verkeerde keus gemaakt
Lester mag ook wel van Uefalona winnenquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Leicester. Ik ben die tyfushype nu wel zat. Hup Real Madrid 9-0.
Wat waren de druiven zuur. Haha.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan me het Brexit topic nog herinneren, genot
Hele nacht doorgehaald
Inderdaad, want dan krijg je bij de NOS namelijk een kruisverhoor waarom je een racist/nazi bentquote:
Niet volgens de doorrekeningen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaver voert net zo goed oorlog tegen de middenklasse met al zijn maatregelen. Ook voor zijn achterban maakt dat het leven duurder maar dat vertelt die schijnheilige kutlul er niet bij.
Maar jij hebt dan ook vrouwelijke trekjes, zo blijktquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek dit tegelijk met het debat.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Leicester. Ik ben die tyfushype nu wel zat. Hup Real Madrid 9-0.
Stijn wil gewoon altijd barca - real finale.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch prachtig dat zo'n club die je er nooit ziet er eens is.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook vrouwelijke trekjes, zo blijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |