Zeker nog nooit naar de serie Shooter gekeken.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het leven is geen computer spelletje. Je maakt niet zo makkelijk een headshot op meer dan een meter of 2 afstand.
JFK genotquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het leven is geen computer spelletje. Je maakt niet zo makkelijk een headshot op meer dan een meter of 2 afstand.
ketters worden verbrand stond in de bijbel lolquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat er om hoe letterlijk je de bijbel of koran neemt.
Nee want meer zit niet in de PVVquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef zoem het volgende:
Beetje jammer dat Wilders telkens op hetzelfde onderwerp blijft hameren. Kan het eens zonder islamisering?
Segers zegt nogal vaak dat ie 7 jaar in Egypte heeft gewoond. Lubach had daar een compilatie van.quote:
Dat is het enige waar ze echt voor staanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef zoem het volgende:
Beetje jammer dat Wilders telkens op hetzelfde onderwerp blijft hameren. Kan het eens zonder islamisering?
Hm.. denk het nietquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef zoem het volgende:
Ja ga het eens over broodjes ham hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef zoem het volgende:
Ja, Greetje heeft het altijd over Joods-Gristelijke cultuur dan kan hij zo'n gristelijke mannenbroeder niet de huid vol schelden wrs.quote:
Mijn zus is logopedist..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Pas op he jong, ich höb mieër goud inne moeël dan doeë panne op it daâk...
Met gedoogsteun van Denkquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:13 schreef RemcoW23 het volgende:
PVV en CU gaat best goed samen.
PVV - VVD - SGP - CU
PVV samen met VVD en CU? Denk het Jobquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:13 schreef RemcoW23 het volgende:
PVV en CU gaat best goed samen.
PVV - VVD - SGP - CU
Wat nou als je beide een probleem vindt?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:13 schreef richolio het volgende:
Rechtse wegkijker van het klimaatverandering
ga naar de hel Jo.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:13 schreef zoem het volgende:
Christelijke cultuur... ga toch weg met religie in de politiek.
beland in de bek van Yernazquote:
Ja bizar. Dat is iets voor privé, maar in de politiek hoort het niet thuis.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Flikker op met je Jezus. Ongelooflijk dat geloof toegestaan is icm politiek
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:13 schreef bombmannl het volgende:
Ik ben geen fan van Wilders, maar dit doet ie goed.
Dat mag. Maar geert ontkent klimaatverandering compleet. Dus dit is totaal niet aan de orde.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat nou als je beide een probleem vindt?
Is ook niet de eerste keerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef sneakydesert het volgende:
Mohammed een pedofiel noemen, oei...
Beer.gifquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat ik ga stemmen is Staatsgeheim.
Zijn gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef sneakydesert het volgende:
Mohammed een pedofiel noemen, oei...
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 14-03-2017 om 22:14:19Niet de Islam is de grootste bedreiging van Nederland... nee, Geert Wilders is dat. #tvdebat reageer retweet
Heeft hij al, denk ik, maar daar kamt hij dat haar overheen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd af wanneer Wilders een keppeltje gaat dragen
Cringequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:14 schreef Doublepain het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 14-03-2017 om 22:14:19Niet de Islam is de grootste bedreiging van Nederland... nee, Geert Wilders is dat. #tvdebat reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |